سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

یووه - اینتر، دربی ایتالیا در تورین


در مهم‌ترین دیدار هفته بیست و دوم فوتبال ایتالیا تیم‌های یوونتوس و اینترمیلان در تورینو دیدار خواهند کرد.


هفته بیست و دوم رقابت‌های فوتبال لیگ ایتالیا با برگزاری «دربی د ایتالیا» بین تیم‌های یوونتوس و اینترمیلان به پایان خواهد رسید.

این دیدار در حالی برگزار خواهد شد که یوونتوس با فاصله‌ای 6 امتیازی نسبت به تیم دوم در صدر جدول رده بندی قرار دارد. آنها پیش از تساوی یک بر یک هفته گذشته مقابل لاتزیو، در 12 دیدار پیاپی به پیروزی رسیده بودند.

در سوی دیگر میدان اینترمیلان قرار گرفته که در شرایطی متفاوت است. آنها در پنج دیدار گذشته خود به پیروزی نرسیده‌اند و در 9 دیدار خارج از خانه اخیر خود فقط یک بار به برتری رسیدند.

یوونتوس اما در تمامی دیدارهای خانگی این فصل خود به پیروزی رسیده است. آمار فوق العاده 10 پیروزی از 10 دیدار چیزی است که هر تیمی را از ورود به ورزشگاه خانگی یووه می‌ترساند. این در حالی است که اینترمیلان هم از ماه نوامبر که سه بر صفر در زمین اودینزه به برتری رسید نتوانسته خارج از خانه به پیروزی دست پیدا کند.

گفتنی است دیدار رفت این دو تیم در جوزپه مه آتزا با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود.

جیانلوییجی بوفون، دروازه‌بان یوونتوس به دلیل اخراج در دیدار هفته قبل مقابل لاتزیو از حضور در این دیدار محروم است و مارکو استوراری باید جای وی را در چارچوب دروازه بگیرد.

ترکیب احتمالی یوونتوس:

استوراری، بارزالی، بونوچی، کیه‌لینی، لیشت اشتاینر، ویدال، پیرلو، پوگبا، آساموا، توز، یورنته

ترکیب احتمالی اینترمیلان:

هندنوویچ، خسوس، رولندو، کمپنرو، ناگاتومو، جاناتان،‌ زانتی، کوزمانوویچ، آلوارز، پالاسیو، میلیتو

برنامه سایر دیدارهای این هفته لیگ ایتالیا به شرح زیر است:

آتالانتا - ناپولی

کاتانیا - لیوورنو

کیه‌وو - لاتزیو

رم - پارما

ساسولو - ورونا

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

دل بوسکه: خوشبختیم که راموس را داریم


سرمربی تیم ملی اسپانیا با تمجید از سرخیو راموس، مدافع اسپانیایی تیمش پرداخت و او را یکی از آماده‌ترین مدافعان حال حاضر فوتبال جهان توصیف کرد.


اسپانیا قهرمان جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی باید در برزیل با تیم‌های هلند، استرالیا و شیلی در مرحله مقدماتی دیدار کند.

ویسنته دل بوسکه، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا با تمجید از عملکرد سرخیو راموس، مدافع 28 ساله اسپانیا در گفت‌وگو با "مارکا" گفت: راموس در این فصل عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و در حال حاضر یکی از آماده‌ترین مدافعان جهان است. راموس علاوه بر این که از قدرت بدنی بالایی برخوردار است از اعتماد به نفس خوبی هم برخوردار است. او هیچگاه از بازیکن تیم حریف نمی‌ترسد و همیشه با شجاعت برای تیم به میدان می‌رود. حضور راموس باعث می‌شود تا تیم ما در جام جهانی عملکرد خوب دفاعی خود را در بازی‌های انتخابی ادامه دهد.

سرمربی تیم اسپانیا ادامه داد: خوشحالم که او امسال بهترین مدافع میانی جهان شد و این در حالی است که در جام جهانی آفریقای جنوبی به عنوان بهترین مدافع راست انتخاب شده بود. او در هر دو پست خود به خوبی انجام وظیفه می‌کند. فکر می‌کنم که راموس حتی بتواند یک خط جلوتر نیز بازی کند. باعث خوشحالی ماست که مدافعی مانند راموس در تیم ملی اسپانیا بازی می‌کند.

راموس جوان‌ترین تاریخ اروپاست که توانسته است با 100 بازی با پیراهن تیم ملی کشورش به میدان برود. این مدافع طی این تعداد بازی موفق شده 9 گل برای ماتادورها به ثمر برساند.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

کارلوس: مارسلو بهترین چپ پای جهان است


کارلوس به ستایش از مارسلو مدافع برزیلی رئال مادرید پرداخت و او را بهترین چپ پای حال حاضر فوتبال جهان دانست.


مارسلو مدافع چپ پای رئال مادرید در این تیم کاملا جا افتاده و نشان داده است که جایگزین شایسته‌ای برای روبرتو کارلوس است.

کارلوس چپ پای اسطوره‌ای فوتبال برزیل به ستایش از مارسلو پرداخت و او را جایگزین شایسته‌ای برای خود در رئال مادرید و تیم ملی فوتبال برزیل دانست. او گفت: مارسلو بازیکن بسیارخوبی است و می‌توانم بگویم که بهترین چپ پای حال حاضر فوتبال جهان است. او بهترین جایگزین برای من در رئال مادرید است.

او افزود: مارسلو در سالهای اخیر نشان داده که چه بازیکن بزرگی است. رئال مادرید در دوران مارسلو سه مربی با افکار متفاوت را تجربه کرده است اما مارسلو خود را به همه آنها ثابت کرده و این نشان می‌دهد که بازیکن بزرگی است. مارسلو مهارتهای بسیار بالایی دارد. مدت زمان بسیار کوتاهی با او بازی کرده ام. او واقعا خوب است.

کارلوس 125 بار پیراهن تیم ملی فوتبال برزیل را بر تن کرده و موفق شد با این تیم قهرمانی در جام جهانی در سال 2002 را تجربه کند.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

طالب لو قراردادش را فسخ کرد


دروازه بان تیم سورینت از این تیم جدا شد.


وحید طالب لو که پس از بازی سورینت مقابل گسترش فولاد در تمرین تیمش حضور نیافته بود پس از جلسه ای که با رییسی کیا،مدیرعامل باشگاه داشت قراردادش را با این تیم فسخ کرد.

به گزارش اوج، طالب لو ضمن تایید این خبر عنوان کرد: من با خاطره خوش به راه آهن پیوستم و بدون خاطره بد هم جدا می شوم.برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم بتواند در لیگ برتر بماند.

وی افزود: من هیچ حرفی درباره اتفاقات رخ داده طی ماههای اخیر ندارم.همانطور که گفتم به راه آهن به عنوان تیمی که بخشی از دوران ورزشی ام را در آن سپری کردم احترام می گذارم.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

دشان: شاید زیدان جانشینم شود


سرمربی خروس‌های آبی معتقد است زین‌الدین زیدان گزینه خوبی برای هدایت تیم ملی فرانسه بوده و ریبری قادر به هدایت خوب هم‌تیمی‌هایش است.


دیدیه دشان در گفت‌وگویی با سایت اروپا یک گفت: از آنجایی که هر امکانی هست،‌ چرا زیدان نباشد. او آموزش مربیگری دیده است. خود می‌خواهد در چنین جایگاهی باشد. پس چرا نباشد؟

وی ادامه داد: بعد از سال 2016 نمی دانم چه جایگاهی خواهم داشت.

دشان در این مصاحبه عنوان کرد نام 20 ستاره را برای حضور در جام جهانی برزیل در ذهن دارد که فرانک ریبری یکی از نفرات احتمالی برای هدایت تیمش در داخل زمین می‌تواند باشد.

این مربی اظهار داشت: فرانک بازیکنی تکنیکی است. انواع متفاوت فرماندهی تیم در داخل زمین وجود دارد اما در ساختاری که او کارش را انجام می دهد، واقعا در زمین جزو بهترین‌های کنونی جهان است.

تیم تحت امر او در گروه 5 با تیم‌های سوئیس، اکوادور و هندوراس همگروه است.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

تیاگو سیلوا: حاضرم برای نیمار بمیرم!


کاپیتان تیم ملی فوتبال برزیل و پاری سن ژرمن از اتحاد بالای بازیکنان سلسائو سخن گفت. او می گوید حتی حاضر است برای نیمار بمیرد!


جام جهانی 2014 در برزیل برگزار می‌شود و شاگردان اسکولاری با توجه به امتیاز میزبانی از شانس بالایی برای قهرمانی برخوردار هستند.

تیاگو سیلوا، کاپیتان تیم ملی فوتبال برزیل و پاری سن ژرمن از اتحاد بالای بازیکنان تیمش سخن گفت: تیم ملی فوتبال برزیل در بهترین شرایط خود به سر می‌برد. اتحاد و یکدلی بازیکنان بسیار بالا است. اگر قرار باشد به خاطر نیمار در زمین بدوم این کار را خواهم کرد. حتی حاضرم به خاطر نیمار بمیرم.

او افزود: کسی نمی‌تواند اتحادی را که بین بازیکنان برزیل وجود دارد از بین ببرد. خوشبختانه فضای بسیار خوبی در تیم حاکم است. این یک چیز طبیعی است که قیمت بازیکنان تیم ملی فوتبال برزیل با هم فرق کند. برخی از بازیکنان درآمد بیشتری دارند و در شرایط رفاهی خوبی زندگی می‌کنند، اما این باعث نمی‌شود تا فضای منفی در تیم به وجود آید، بلکه برعکس فضای تیم کاملا صمیمی است و این کمک زیادی به ما خواهد کرد.

برزیل با توجه به امتیاز میزبانی شانس زیادی برای قهرمانی در جام جهانی 2014 دارد. شاگردان اسکولاری موفق شدند چند ماه پیش در جام کنفدراسیون‌ها با شکست تیم‌های بزرگ به قهرمانی برسند تا نشان دهند که می‌خواهند جام را در خانه نگه دارند.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

ترین‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر


پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر عنوان بهترین تیم را به خود اختصاص داد.


هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر شب گذشته با برگزاری 8 دیدار و تداوم صدرنشینی استقلال و بازگشت بزرگ پرسپولیس به کورس مدعیان قهرمانی به پایان رسید.

به گزارش فارس، نگاهی می‌اندازیم به نتایج، ترین‌ها و اتفاقات رقم خورده در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر:

مس کرمان یک - استقلال یک

ملوان 2 - نفت تهران صفر

سایپا صفر - فولاد صفر

تراکتورسازی صفر - داماش صفر

استقلال خوزستان صفر - فجرسپاسی صفر

راه‌آهن سورینت صفر - صبای قم صفر

ذوب‌آهن صفر - گسترش فولاد صفر

پرسپولیس 2 - سپاهان صفر

**ترین‌های بیست‌وپنجم لیگ برتر:


در هفته بیست و پنجم رقابت‌ها و در 8 مسابقه‌ای که برگزار شد تنها 6 گل به ثمر رسید تا در هفته‌ای که شاهد قحطی گل در کویر فوتبال ایران بودیم، تنها میانگین 0،75 در هر مسابقه باشیم.

در این هفته دیدار پرسپولیس با سپاهان و ملوان با نفت تنها با 2 گل گل و 5 دیداری که صفر بر صفر به پایان رسید پرگل‌‌ترین و کم‌گل‌ترین دیدارهای هفته معرفی می‌شوند.

**بهترین تیم هفته: پرسپولیس

در هفته بیست و پنجم تمام مدعیان به جز پرسپولیس یا شکست خوردند و یا با تساوی به کار خود پایان دادند تا شاگردان دایی با شکست سپاهان، ضمن کسب عنوان بهترین تیم هفته دوباره به جمع صدرنشینان بازگردند.

البته در این هفته ملوان هم یک بار دیگر در خانه خوش درخشید و توانست از سد یکی از مدعیان قهرمانی یعنی نفت تهران عبور کند تا انزلی‌چی‌ها نیز در بین تیم‌های خوب هفته قرار بگیرند

**ناکام هفته: سپاهان و استقلال

کارلوس کی‌روش روز گذشته در برنامه‌ای تلویزیونی به شدت به مسئولان و کادرفنی دو تیم استقلال و سپاهان انتقاد کرده و آنها را متهم به این موضوع کرد که منافع باشگاهی را به منافع ملی ترجیح می‌دهند.

جالب اینکه با برگزاری هفته بیست و پنجم این دو تیم از ناکامان بزرگ هفته بودند با این توضیح که استقلال در کرمان در دقیقه 92 پیروزی را با تساوی عوض کرد و سپاهان هم دیدار فینال‌گونه را در تهران مقابل پرسپولیس واگذار کرد.

بازیکن هفته: محمد عباس‌زاده

در هفته بیست و پنجم خیلی اتفاق خاصی رخ نداد و نتایج بی‌شمار صفر بر صفر بیشتر حاکی از آن بود که تیم‌ها در هفته‌های پایانی لیگ بیشتر روی فاز دفاعی تمرکز کرده و ابتدا به قصد نباختن به زمین می‌روند.

در این بین محمد عباس‌زاده، مهاجم جوان پرسپولیس که برای دومین‌بار پیاپی در ترکیب ثابت تیمش به میدان رفته بود توانست با گل زیبا و زودهنگام خود، شرایط کسب 3 امتیاز شاگردان علی دایی در دیدار حساس مقابل پرسپولیس را فراهم کند. عباس‌زاده در دیدار مقابل تیم اصفهانی جنگندگی خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

**مربی هفته: علی دایی

سرمربی پرسپولیس را می‌توان خوشبخت‌ترین انسان روی زمین پس از برگزاری دیدارهای هفته بیست و پنجم قلمداد کرد.

دایی پس از ناکامی‌های سریالی پرسپولیس در هفته‌های اخیر چند جابجایی را در ترکیب تیمش مقابل فولاد در جام حذفی ایجاد کرد که البته ثمره این جابجایی‌ها (از جمله بازی دادن به عباس‌زاده) شب گذشته در دیدار مقابل سپاهان نمود پیدا کرد تا پرسپولیس با تفکرات سرمربی مطرح خود یک بار دیگر به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر امیدوار شود.

**رده‌بندی گلزنان تا پایان هفته بیست و پنجم:

11 گل: کریم انصاری‌فرد (تراکتورسازی) - مهرداد بایرامی (گسترش فولاد)

10 گل: رضا عنایتی(صبای قم)

9 گل:‌ لوسیانو پریرا (فولاد) - جلال رافخایی (ملوان)

8 گل: سجاد شهباززاده (سایپا)

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


امروز روز تولد بازیکن ایتالیایی دیگری از یوونتوس بود،بازیکنی که شانس زیادی برای قرارگیری در ترکیب انتونیو کونته نداشت…

بله او فابیو کوالیارلاست که امروز تولد 31 سالگی خود را جشن گرفت.این مهاجم دوست داشتنی که در سال 2010 به تیم پرافتخار یوونتوس پیوست،تنها بازیکنی تا اینجای فصل است که توانسه در سری آ،لیگ قهرمانان و کوپا ایتالیا گل به ثمر برساند.

او از 21 بازی که در این فصل شرکت داشته موفق به زدن 4 گل شده است که 2 گل آن در لیگ قهرمانان بود.
حال او از تیم های بسیاری پیشنهاد دریافت کرده است ولی گمان نمیرود که او از یوونتوس جدا شود ولی با این حال کنته تصمیم گیرنده آخر است که با آمدن اسوالدو او را در نیمکت خود نگه دارد یا خیر.





اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

خلیلیان مدیرعامل جدید سپاهان شد


در اقدامی ناگهانی مدیران باشگاه سپاهان تصمیم به تغییر مدیرعامل این باشگاه گرفتند.


مهرداد خلیلیان با تصمیم جدید اعضای هیات مدیره باشگاه سپاهان به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب شد.

به گزارش فارس، همچنین حسین کفعمی که مدیرعاملی باشگاه پیکان را در کارنامه دارد نیز به عنوان عضو جدید هیئت مدیره باشگاه سپاهان انتخاب شده است.

هنوز دلیل برکناری محمد ترابیان مدیرعامل قبلی سپاهان مشخص نیست.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


اف سی یوونتوس دات آی آر – در هفته ای که از 4 تیم صدرنشین فقط رم پیروز میدان بود؛ دیو تیلور تیم منتخب را در سیستم 4-3-2-1 انتخاب کرد.

دروازبان
(آلبرتو فریزون از کاتانیا): هشتمین بازی بود که از ابتدا در ترکیب تیمش بود. دروازبان 26 ساله ی ایتالیایی بعد از نمایش خوبش در سن سیرو مقابل میلان در ترکیب قرار گرفت. که دو سیو پی در پی بسیار سخت داشت که شامل شیرجه ای برای مغلوب کردن رولاندو و کشیدن توپ از دهانه ی دروازه می شد. چه استوار

مدافعین
(لوکا آنتونینی از جنوا): با تغییر مکان های مناسب خود مانع حرکات بازیکنان مقابل می شد. از همه ی نبردهای تک به تک موفق بیرون آمد و دو تکل صحیح بسیار دشوار زد. او همچنین گل دوم را بر روی دوندگی خوبش بر روی توپ برگشتی به ثمر رساند. همچنین پاس گلش به سباستین دی مایو موجب شد که مسابقه 3-3 مساوی شود. چه قابل تضمین

(مهدی بناتیا از رم): بار دیگر دفاعی عالی در همه ی موقعیت ها و تیم را با شارژ روحی مناسب و پوشش مناسب رو به جلو حرکت می داد. دفاع کردن را با هوش بالای در پیش دستی و پیش بینی حرکات تیم مقابل، بسیار ساده به نظر می رساند و توانایی او برای جلوگیری از حمله ی تیم مقابل استثنایی است. چه صعب العبور

(آندره دیاز از لاتزیو): پیشکسوت برزیلی با تجربه ی بالای خود، لحظه ای از یارگیری با توز غفلت نکرد.پاهایش را در زمان و مکان مناسب استفاده می کرد. چه مصمم

هافبک ها
(عبدولای کوونکو از لاتزیو): با دوندگی خوبش به تیم کمک کرد و در استحکام دفاعی کامل بود. همچنین با پاس خوب او پنالتی برای لاتزیو بدست آمد و حتی می توانست زودتر به گل برسد، اگر بوفون بر روی پاس عمقی اول هوشیار نبود. چه متمرکز

(آلبرتو آکویلانی از فیورنتینا): اولین هت تریکش را بدست آورد که با گل اولش از روی نقطه ی پنالتی با شیرجه ی کوتاهش همراه بود، که قبل از به پایان رسیدن نیمه ی اول بدست آمده بود.با نمایش خوبش و شیرجه ی زاویه دار خود صاحب پنالتی دیگری شد؛ قبل از اینکه هواداران در هنگام تعویض او را ایستاده تشویق کنند. چه احساسی و فریبنده. چه شیرجه هایی

(فابیو رینائودو از کاتانیا): هافبک 26 ساله ی آرژانتینی، که به تازگی از اسپورتینگ لیسبون به کاتانیا پیوسته در دومین بازی خود، بهترین بازیکن زمین شد.او ترسی نداشت و برای هر توپی می جنگید و در هر کاری که انجام می داد، قاطع و محکم بود. چه بی تردید

وینگر ها
(السیو چرچی از تورینو): بازیکن زمین در دقیقه ی سوم توپ را به تور دروازه رساند، اما آفساید بود. بار دیگر و تنها یک دقیقه ی بعد گل سالمی را به ثمر رساند. مشکلات زیادی را برای آتالانتا ایجاد کرد و بر روی خطای قابل بحثی که بر روی او کردند، یک پنالتی برای تیمش گرفت. چه بر روی ریتم

(دریس مرتنس از ناپولی): همیشه هدفش گل زنی هست، همانند دو باری که توپ را به تیر کوپید و ضربه ی خوبی که با سر زد ولی به بیرون دروازه رفت. دومین نفری بود که بیشترین لمس توپ را داشت و همچنین در برنامه ی حمله های ناپولی به خوبی جای داشت. چه دوست داشتنی

(ژروینیو از رم): بارها مثل رعد از گوشه ها فرار می کرد و ارسال هایی را بر روی دروازه ی حریف می کرد. گل دوم را بعد از رقص پا در گوشه ی محوطه ی جریمه زد، قبل از عبور از میان 3 دفاع.چه پرشکوه

مهاجم هدف
(فرناندو یورنته از یوونتوس): شیر شاه مهره ی آس یوونتوس بود و پس از اخراج بوفون و تنها شدن در نوک حمله به سختی کار کرد. این مهاجم با قرار گیری در مکانی مناسب و لحظه ای نگاه به دروازه توپ را از فاصله ی 10 یاردی به تور نشاند. چه مهاجمی


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ