سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

نفت لیاقت بودن در جمع 4 تیم برتر لیگ را دارد


سرمربی نفت تهران می‌گوید، امروز، روز ملوان بود.


از هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر چهار مسابقه از ساعت 14:30 امروز (جمعه) آغاز شد که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها نفت تهران در بندرانزلی با دو گل از تیم ملوان شکست خورد. گل‌های ملوان را مهدی دغاغله در دقیقه 30 و شاهین ثاقبی در دقیقه 53 به ثمر رساندند.

به نقل از ایسنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از بازی با ملوان گفت: بازی را خوب شروع کردیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم. بر خلاف جریان بازی گل خوردیم و یک توپ روی دروازه ما آمد و همان توپ تبدیل به گل شد. نیمه دوم هم همین طور بود. امروز روز ملوان بود. آنها خوب ظاهر شدند. به هر صورت به آنها تبریک می‌گویم. ملوان اگر همین طور به روند رو به رشد خود ادامه دهد، می‌تواند مکان خوبی را در جدول کسب کند. ما باید در 5 بازی باقیمانده قوی ظاهر شویم. بازیکنان زحمت خود را کشیدند. امروز از کناره‌ها، از عمق و روی ضربات ایستگاهی موقعیت‌های خوبی را ایجاد کردیم ولی بخت با ما یار نبود.

سرمربی نفت در ادامه گفت: دلیل اصلی که رضا نوروزی را در اواخر بازی به کار گرفتیم، این بود که این بازیکن تازه از بند مصدومیت رها شده ولی همان دقایقی که وارد زمین شد، خوب ظاهر شد. اگر ملوان بخواهد که جزو 4 تیم باشد، کارش کمی سخت است ولی در فوتبال همه چیز امکان دارد. تیم نفت لیاقت آن را دارد که در پایان جزو چهار تیم برتر لیگ باشد. ما تیم جوان و باانگیزه‌ای داریم و می‌توانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

وی در پایان درباره سوال خبرنگاری که در مورد بازی امروز پرسپولیس و سپاهان از وی پرسید گفت: من سرمربی تیم نفت هستم و در مورد شرایط بازی ملوان و تیم نفت می‌توانم به سوالات شما پاسخ دهم ولی در مورد پرسپولیس نمی‌توانم چیزی بگویم.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

بعد از ناکامی در خرید درکسلر؛ آرسنال به دنبال انتقال قرضی موراتا و کلوزه

 

 

بازار نقل و انتقالات زمستانی فردا به پایان می رسد و توپچی ها نتوانستند برای انتقال درکسلر با شالکه به توافق رسیدند.

آرسنالی ها بعد از ناکامی در به خدمت گرفتن ژولین دراکسلر، ستاره جوان شالکه، به دنبال انتقال قرضی میروسلاو کلوزه یا آلوارو موراتا هستند تا مشکل خط حمله شان را به طور موقت برطرف کنند.

بازار نقل و انتقالات زمستانی فردا به پایان می رسد و توپچی ها نتوانستند برای انتقال درکسلر با شالکه به توافق رسیدند.

ونگر برای خرید این ستاره جوان 30 تا 35 میلیون یورو در نظر گرفته بود اما شالکه برای فروش او 45 میلیون یورو درخواست کرده بود. از سوی دیگر، باشگاه گلزن کرشنی نتوانست جانشینی برای درکسلر پیدا کند و این شرایط را برای جدایی این بازیکن پیچیده کرد.

به این ترتیب، ونگر قصد دارد در مدت باقی مانده از پنجره نقل و انتقالات، کلوزه یا موراتا را به طور قرضی به امیریتس ببرد.

هرچند کلوزه 35 ساله است اما انتظار می رود در فهرست لوو برای جام جهانی 2014 جای داشته باشد و از آمار گلزنی خوبی نیز  برخوردار است.

موراتا هم در این فصل بار دیگر تنها به عنوان بازیکن ذخیره در رئال مادرید به کار گرفته شده و و بازی در لیگ برتر، می تواند تجربه خوبی برای این مهاجم جوان باشد.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


بدون شک یوونتوس با اختلاف زیاد نسبت به سایر رقیبان در ایتالیا حرف اول را می زند و احتمالا تا چند سال دیگر نیز این روند ادامه خواهد داشت و به نوعی اسکودتوها را پیش از شروع فصل باید به یووه تقدیم کرد …


اما سوال اینجاست که” آیا هواداران یووه تنها به بردن اسکودتو راضی خواهند شد؟؟”


بدون شک پاسخ “خیر” خواهد بود زیرا هواداران یووه همیشه جاه طلب بوده و خواهند بود و هیچ محدودیتی برای موفقیت های تیم خود قائل نخواهند شد.


سوال دیگری که بلافاصله به ذهن می آید این است که” چه راه حلی برای موفقیت یووه در اروپا وجود خواهد داشت یا یووه نیاز به چه ابزاری برای پیشبرد اهداف خود در اروپا دارد؟؟”
برای پاسخ به این سوالات اول باید نقاط قوت و ضعف تیم به خوبی مورد بررسی قرار گیرند.


اما نقاط قوت یووه کدامند؟؟


بدون شک اولین چیزی که در ذهن هر هوادار و فوتبال دوستی می آید ، خط هافبک بی نظیر یووه می باشد که بدون اغراق اگر بهترین در اروپا نباشد، به همراه خط هافبک بایرن مونیخ ، از بهترین ها در جهان هستند.


حضور بهترین بازیساز دنیا یعنی آندره آ پیرلو، بهترین هافبک دفاعی دنیا آرتورو ویدال،همچنین بهترین بازیکن جوان دنیا پل پوگبا که احتمالا گرانترین هافبک میانی دنیا نیز می باشد ، همراه با کلودیو مارکیزیو و کوآدو آساموآ بدون شک در خط هافبک بزرگترین ابزار را برای هر سرمربی برای موفقیت در اروپا فراهم می سازد.

بعد از خط هافبک بدون شک باید به سراغ دروازه یووه رفت، جایی که بهترین دروازبان تاریخ و یکی از آماده ترین دروازبانان حال حاضر اروپا و جهان یعنی جان لوئیجی بوفون افسانه ای از آن حفاظت می کند.


بوفون امسال نیز از نظر فیفا بعد از مانوئل نویر به عنوان دومین دروازبان برتر دنیا معرفی شد تا کماکان ثابت کند قابل اتکاترین شخص برای حفاظت از دروازه یوونتوس و تیم ملی ایتالیا می باشد.

دیگر نقطه قوت یووه بدون شک در سمت راست خط دفاعی این تیم می باشد، جایی که استفان لیخشتاینر حضور دارد و بدون شک این بازیکن همراه با فلیپ لام در پست خود از بهترین های اروپا هستند.


استفان با دوندگی های بی امان خود هم در دفاع و هم در حمله خیال تیم را از بابت این پست حساس ، راحت کرده است.

اما دیگر پست های خط دفاعی و خط حمله

خط حمله تیم یوونتوس با زدن 51 گل در سری آ رکورد بسیار خوبی از خود بجای گذاشته اند ولی در سطح لیگ قهرمانان با زدن 9 گل در 6 مسابقه بسیار ضعیف عمل کردند که مطمئنا نشان از ضعف مهاجمین یووه برای مقابله با تیم های اروپایی دارد.


کارلوس توز بهترین مهاجم یووه در سری آ حدود 4 سال است در رقابت های اروپایی موفق به زدن گل نشده است تا نشان دهد در لیگ قهرمانان زیاد قابل اتکا نیست.


شاید فرناندو یورنته تنها مهاجم یووه باشد که با توجه به اینکه در شرایط ایده آلی هم نبود ولیدر دو بازی رفت و برگشت مقابل رئال مادرید گل زد تا نشان دهد یک مهاجم بین المللی و اروپاییست.


با توجه روند رو به رشد یورنته در یوونتوس میتوان از این بازیکن نیز انتظار درخشش بیشتر در رقابتهای اروپایی داشت ولی باز هم یووه در خط حمله قدرت لازم را ندارد و به نوعی بازیکنی زهر دار و مطمئن را در این پست نمیبیند …


مطمئنا برای قدرتمند کردن خط حمله به حداقل یک فوق ستاره بین المللی در این پست نیاز است.
بازیکنانی مثل لوییس سوارز، سرخیو اگوئرو، ادینسون کاوانی، مارکو رویس و از این قبیل بازیکنان ، از بهترین گزینه ها برای تقویت تیم می باشند و در کنار این فوق ستاره ها می شود از ستاره های جوان و آینده دار تیم همچون دومنیکو براردی، مانوئله گابیادینی، چیرو ایموبیله، سیمونه زازا و ریچموند بواکیه نیز استفاده کرد که تضمینی بر آینده بانکونری در سالهای آتی میباشند.


براردی و گابیادینی هم در پست مهاجم و هم گوش راست عالی کار می کنند و در صورتی که فوق ستاره ای در نوک حمله یا گوش چپ به تیم اضافه شود می توان روی درخشش این بازیکنان نیز حساب ویژه باز کرد.


بواکیه نیز علاوه بر نوک حمله توانایی بازی در گوش چپ را نیز دارا می باشد و میتوان از وی به عنوان ذخیره ای آینده دار استفاده کرد.


ایموبیله و زازا مهاجم نوک تخصصی هستند و میتوان روی آنان نیز حساب خاصی باز کرد بخصوص ایموبیله که در این فصل تا به اینجای کار 10 گل برای تورینو به ثمر رساند است و یکی از عوامل پیشرفت امتیازی این تیم در جدول رده بندی سری آ در فصل جاری نام گرفته است.


خرید بازیکنانی چون جرمی منز نیز با قیمت بسیار پایین برای تقویت نیمکت بسیار مفید خواهد بود.

در این پست بازیکنان مازاد ووچینیچ، کوالیارلا و جووینکو هستند که تیم هیچ نیازی به آنان برای فصل آینده نخواهد داشت چرا که یووه در آستانه کلید زدن پروژه اروپایی خود است که این بازیکنان در چند سال اخیر نشان داده اند که بازیکنانی مناسب برای پیشبرد این هدف یووه نیستند.

و اما خط دفاع ( دفاع آخر و دفاع چپ )


بدون شک تیم یوونتوس در طول تاریخ بهترین مدافعان دنیا را در اختیار داشته است ولی بعد از سال 2006 این تیم همواره از یک رهبر بزرگ در خط دفاعی خود محروم بوده است.


هم اکنون نیز یووه مدافعین بسیار خوبی در اختیار دارد ولی نه برای رقابت های بزرگ اروپایی!!!


خوردن 9 گل در 6 بازی آن هم گل هایی که عمدتا روی اشتباهات فردی به ثمر رسید ، نشان از ضعف خط دفاعی تیم دارد، جایی که هنوز بعد از فابیو کاناوارو و تورام رهبر بزرگی برای نظم بخشیدن به آن در رقابت های بزرگ و بین المللی پیدا نشده است.


بزرگترین ضعف یووه روی ضربات کاشته و کرنرها و سانترهای بلند می باشد جایی که علیرغم میانگین قد بالای مدافعین تیم ، هنوز این مشکل و ضعف پوشش داده نشده است و تیم در این فصل بیشترین ضربه را از این سو خورده است.


در مورد ضعف هوایی میتوان به گل های تیم کپنهاگن مقابل یووه اشاره کرد و همچنین گل دوم گالاتاسرای در بازی رفت و همچینین گل نابود کننده اشنایدر در بازی برگشت مقابل گالا …


مدافعین یووه در بازی رفت و برگشت روی توپ های هوایی مغلوب دروگبا شدند که در هر دو بازی این مهاجم ساحل عاجی روی ضعف مدافعین یووه برای هم تیمی های خود موقعیت گل فراهم کرد و باعث حذف یووه شد.


در مورد اشتباهات فاحش فردی هم میتوان به اشتباه مرگبار بونوچی در بازی رفت مقابل گالا اشاره کرد جایی که این مدافع ایتالیایی حتی نتوانست یک دفع توپ ساده نیز انجام دهد تا دروگبا را در موقعیت تک به تک با بوفون قرار دهد.
اشتباه فاحش و ناشیانه کاسرس مقابل رئال مادرید نیز بسیار شوک آور و وحشتناک بود مثل پنالتی ناشیانه کیلینی روی راموس در بازی رفت!!!


تمام این موارد علاوه بر ضعف فردی مدافعین نشان از ضعف رهبری در خط دفاعی تیم دارد.


بازیکنی مثل بونوچی گرچه در کار تیمی توانمند است ولی بقول نستا و کاناوارو در دوئل های فردی ضعف تکنیکی دارد و معمولا مغلوب می شود، علاوه بر آن در کنترل توپ هم معمولا مبتدیانه عمل می کند و کار دست تیم می دهد. کند بودن این بازیکن معمولا باعث می شود مقابل بازیکنان سرعتی و تکنیکی مغلوب شود.


کاسرس در دوئل ها به مراتب بهتر از بونوچی عمل می کند ولی اشتباهات مرگبار این بازیکن تمامی ندارد و گاهی با یک اشتباه تمام زحمات خود و هم تیمی ها را بر باد می دهد مثل بازی با رئال مادرید و بازی با بایرن مونیخ در سال 2009 (یووه با یک تساوی نیز به مرحله بعد صعود میکرد و در حالی که تیم 1-0 از بایر جلو بود کاسرس بصورت ناشیانه ای یک پنالتی تقدیم حریف کرد و همان گل مقدمه 3 گل دیگر بایرن و حذف غمناک یووه شد) …


مطمئنا هر دو بازیکن با استعداد هستند ولی تیم بزرگی چون یوونتوس جای آزمون و خطاهای مکرر این بازیکنان و کسب تجربه نیست !!!


بازیکنی مثل نمانیا ویدیچ با توجه به اتمام قرارداد خود با یونایتد در پایان این فصل بهترین گزینه برای سر و سامان دادن به خط دفاعی یووه می باشد.

علاوه بر دفاع آخر یووه نیاز به یک مدافع چپ تخصصی نیز دارد که در این میان کولاروف و کوئنترائو بهترین گزینه ها برای تقویت این پست می باشند.


در سمت راست خط دفاعی نیز نیاز به جانشینی مطمئن برای لیخشتاینر احساس می شود.

اما یووه چگونه هزینه خرید بازیکنان مورد نظر را فراهم کند؟؟؟


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

 

در حالی که فرصتی تا پایان مهلت نقل وانتقالات نمانده شایعات پیرامون این رخداد ورزشی به اوج خود رسیده است.

روزنامه کوریره دلا اسپرت در شماره امروز صبح خود نوشت اوسوالدو در آستانه بیانکونری شدن است و طی ساعات آینده قرارداد رسمی به امضا خواهد رسید این قرارداد قرضی خواهد بود و حق خرید به یوونتوس را در پایان فصل خواهد داد.

این روزنامه گزارش داد یکی از بین ووچینیچ و کوالیارلا تیم راترک خواهند کرد.

جنگ اینتر ویونتوس بر سر نانی
یکی از پر خبر ترین شایعات نقل وانتقالات زمستانی مربوط به نانی است.


یوونتوس که تلاش میکرد بازیکنان مازاد خود را کم کند تا راه را برای آمدن لوییز نانی باز کنداکنون اینتر را مانند مگسی مزاحم بر اهداف خود می بیند.


بر طبق گزارشات گاتزتا دلا اسپرت توهیر به شدت دنبال انجام این انتقال است و گویا مویس نیز رضایت خود را پس از خرید ماتا اعلام کرده است.

هم چنین توهیر میخواهد ویدیچ32ساله را نیز به سن سیو بیاورد.

شکایت گوارین از اینتر
امروز صبح پیشنهادی از باشگاه گالاتاسرای برای گوارین به برانکا رسید.


اسپورت مدیاست گزارش داده است که گوارین این پیشتهاد را رد کرده و قصد دارد از باشگاه اینتر شکایت کند چرا که زمانی که پیشنهاد یوونتوس رسیده بود اینتری ها رضایت دادند و او را آزاد در این انتقال گذاستند اما پس از طی مراحل قانونی زیر این توافقات زدند.

لاتزیو انتخاب نهایی از بین کوالیارلا و پوستیگا
لاتزیو که از تابستان به دنبال یک مهاجم بوده است اکنون گزینه ای خود را به فابیو کوالیارلا و هلدر پوستیگا محدود کرده اما نظر رمی ها بیشتر روی مهاجم والنسیاست و وبسایت رسمی والنسیا نیز اعلام کرده تا ساعاتی دیگر توافق انجام خواهد شد

دیامانتی در راه گوانگژو
یکی از گزینه های تهاجمی مورد نظر یووه توسط باشگاه چینی دنبال میشودبر طبق اخبار اسپورت مدیاست مارچلو لیپی به سبک بازی دیامانتی علاقه مند است و از سران باشگاه چینی خواسته هافبک30ساله را جذب کنند.

ساعات سرنوشت ساز برای ووچینیچ
پس از توافقات ماروتا با ساوتهمپتون اکنون نوبت انتقال ووچینیچ است.


طبق گزارش توتو مرکاتو وب ایجنت ووچینیچ در لندن است تا با آرسنال مذاکرات خود را انجام دهد این قرارداد قرضی و حق خرید در پایان فصل را برای آرسنال به ارمغان می آورد.


این نوع قراردا مطلوب یوونتوس نیست اما پس از اصرار ووچینیچ مبنی بر ترک تیم مسولان بیانکونری موافقت خودرا اعلام کردند.

دورتموند به دنبال ایسلا!!!!!
بورسیا دورتموند در چند روز گذشته تلاش کرده است برخی از بازیکنان سری آ را جذب کند.


جانلوکا دی مارزیو در وبسایت رسمی خود نوشت که این باشگاه به یک بازیکن یوونتوس علاقه دارد.


تیم کلوپ که با مصدومین بسیاری روبه رو ست وبلازیکوفسکی را در اختیار ندارند به دنبال یک مهره دفاعی غیر آلمانی هستند.


از این رو شرایط مدافع هافبک شیلیایی یوونتوس را زیر نظر دارند.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

4

انتظار میرود که فردا صبح پابلو دانیل اوسوالدو پس از سپری کردن تست های پزشکی رسماً به یوونتوس بپیوندد.


بعد از انجام شدن توافقات لازم میان باشگاه های یوونتوس و ساوتهمپتون، اوسوالدو فردا در باشگاه تورینی با پشت سر گذاشتن آزمایشات پزشکی رسماً پیراهن سیاه و سفیدهای تورین را بر تن خواهد کرد.


اسوالدو یوونتوس را انتخاب کرد چرا که او معتقد است از طریق یوونتوس می تواند به تیم ملی برسد و یکی از مسافران جام جهانی برزیل باشد.


اما با پیوستن اسوالدو به یوونتوس گفته می شود که در ساعات پایانی نقل و انتقالات نیم فصل یکی از مهاجمین بیانکونری از این تیم جدا خواهد شد که در این بین شایعات بیشتر به سمت وسویی روی به ووچینیچ و کوالیارلا دارد.


از اینتر بعنوان اصلی ترین و محتمل ترین گزینه ووچینیچ یاد می شود که این انتقال خیلی دور از ذهن نخواهد بود.


اما در صورت ماندگاری ووچینیچ در تورین کوالیارلا از جمع شاگردان کونته جدا خواهد شد که تیم های لاتزیو و گالاتاسرای را خواهان خود می بیند.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

سوال روز: آندو برگردد سیدجلال نرود/ اردوی تیم ملی تشکیل می‌شود؟

دبیر فدراسیون فوتبال در اقدامی غیرمعمول برخلاف کی‌روش حرف زده و گفته است اردوهای تیم ملی ادامه خواهند یافت

سایت گل – اخبار مهمی درباره احتمال بازگشت آندرانیک تیموریان از سفر دو روزه‌اش از قطر وجود دارد. امروز امیر قلعه‌نویی در کنفرانس مطبوعاتی‌اش خیلی امیدوارانه از احتمال بازگشت آندو صحبت کرد و از طرفی علی دایی هم در مصاحبه مطبوعاتی امروز تاکید کرد نمی‌گذارد سیدجلال از پرسپولیس جدا شود و او را در این باشگاه نگه خواهد داشت.
با این وصف به  تعداد لژیونرهای ایران فقط 2 نفر اضافه شده است و اگر آندو برگردد و سیدجلال در تهران بماند تنها پژمان منتظری و جواد نکونام در بازار نقل و انتقالات زمستانی به تیم‌های خارجی رفته‌اند.
در حال حاضر به جز این دو اشکان دژاگاه، رضا قوچان‌نژاد، مجتبی جباری، مسعود شجاعی و دانیال داوری و مهرداد بیت‌آشور لژیونر هستند که البته این افراد بخش مهمی از بنده تیم ملی را تشکیل می‌دهند. با این حال کی‌روش قبل از اعلام برنامه اردویی خود اطلاع داشت که این ستاره‌ها در تیم‌های خارجی مشغولند.
 اگر فرض ما لغو بر این باشد که جدایی سیدجلال و آندو صورت نگیرد، کارلوس کی‌روش چه خواهد کرد؛ اردوی تیم ملی کماکان در شرایط لغو باقی خواهد ماند یا بازیکنان منتخب برای بازی روانه آفریقای جنوبی می‌شوند؟
 امروز زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان تاکید کرده کی‌روش از کرده خودش پشیمان شده و به این دلیل اردو را لغو کرده است. در عین حال دبیر فدراسیون فوتبال نیز در اقدامی غیرمعمول برخلاف کی‌روش حرف زده و گفته است اردوهای تیم ملی ادامه خواهند یافت.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

توانایی روانی کریس برای غلبه برمشکلات و بازگشت هایی بهتر از قبل از جمله فاکتورهایی هستند که می توانند به رونالدو کمک کنند تا عمر فوتبالی اش را افزایش دهد


 کریستیانو رونالدو که در روز 5 فوریه بیست و نه ساله می شود می تواند دست کم تا شش سال دیگر در بالاترین سطح ممکن به فوتبالش ادامه دهد؛ این نظر آنتونیو گاسپار، فیزیوتراپ تیم ملی پرتغال است که اعتقاد دارد که کریس از نظر فیزیکی در بالاترین سطح فیزیکی اش است

 گاسپار در گفتگو باافه گفت:« اگر کریس بخواهد، سالیانی دراز را در دنیای فوتبال پیش رو دارد. او می تواند تا 34 یا 35 سالگی بدون آنکه با مشکل حادی مواجه شود در بالاترین سطوح به فوتبالش ادامه دهد.»

فیزیوتراپ سرشناس تیم ملی پرتغال که از سال 2003 که رونالدو فوتبال ملی اش را آغاز کرده، اوضاع او را زیر نظر دارد در ادامه یادآوری کرده که کریس کاملا مراقب آماده سازی اش است وتا به امروز با مصدومیتی جدی مواجه نشده.او درادامه گفت:« توانایی روانی کریس برای غلبه برمشکلات و بازگشت هایی بهتر از قبل از جمله فاکتورهایی هستند که می توانند به رونالدو کمک کنند تا عمر فوتبالی اش را افزایش دهد.»

 آقای گاسپار ادامه داد:« اگر می گویم 34 یا35 سالگی به این خاطر است که او شرایطی منطقی دارد و اگر بیش از این نمی گویم، به این خاطر است که ممکن است روزی برسد که خود کریس خواهان چیزهای دیگری باشد. این بحثی کاملا فردی است. آنچه واضح و روشن است این است که او توانایی ها و ویژگی های خوبی دارد.» مربی فیزیوتراپ تیم ملی پرتغال معتقد است که کریس ژنتیک خوبی دارد و با عملکردی بی عیب و نقص می درخشد. گاسپار ادامه داد:« پدیده بودن در ذات اوست. برای کسب که کریس را از نزدیک می شناسد، او به مراتب بهتر از دو، سه یا 4سال پیش است. او عملا در اوج روزهای فوتبالی اش است. مطمئنم که او به همین روند ادامه خواهدداد و می تواند حتی از این هم بیشتر پیشرفت کند.»

فیزیوتراپ تیم ملی پرتغال از سرعتی استثنایی، مقاومتی بالا، انعطاف پذیری فوق العاده، سرعت عکس العمل، چابکی و پتانسیل بالایی برخوردار است واین ویژگی هایی است که به ندرت در یک بازیکن جمع می شوند. رونالدو 189 سانتی متر قد دارد و 85 کیلو وزنش است و این ویژگی های بی نظیری برای یک بازیکن است. او ادامه داد:« رونالدو پیشرفت متعادلی دارد. الان یاد 11 سال پیش او می افتم و در می یابم که او روند پیشرفت خوبی داشته است.رونالدو از نظر تکنیکی پیشرفت زیادی داشته و توانایی و کیفیت کاری بالایی دارد و فقط قدرت بدنی بالای او نیست.»

 گاسپار در توصیف توانایی های بالای رونالدو گفت:« او هیچ وقت از نظر فیزیکی دچار افت نمی شود و عملکرد میانه خوبی دارد و در طول 90 دقیقه سطح بالایی دارد و فراز و نشیب های زیادی ندارد.»

او به عنوان مثال از عملکرد فوق العاده رونالدو در بازی برگشت پلی آف تیم ملی پرتغال مقابل سوئد برای رسیدن به جام جهانی 2014 مثال آورد که رونالدو در آن بازی 3 گل زد.

از نظر گاسپار، آمادگی فیزیکی رونالدو مانع از بروز مصدومیت های جدی برای کریس می شود:« سطح توقع کریس از خودش آنقدر بالاست که همیشه به دنبال آن است که همه چیز خوب پیش برود؛ این فاکتورها احتمال مصدومیت در او را کاهش می دهند.»


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

 

نشست هماهنگی دیدار پرسپولیس و سپاهان در سازمان لیگ برگزار شد.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس جلسه هماهنگی بازی پرسپولیس و سپاهان ظهر امروز و قبل از برگزاری کنفرانس خبری سرمربیان دو تیم در سالن کنفرانس روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد.

حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری به عنوان ناظر داوری بازی فردا نکاتی را مطرح کرد و همچنین مباشری نماینده سازمان لیگ و ناظر بازی نیز درباره استقرار تماشاگران تیم مهمان و سایر هماهنگی های لازم موضوعاتی که معمولا در نشست های هماهنگی مطرح می شود را با نمایندگان دو تیم، مدیران ورزشگاه آزادی، یگان ویژه، هیئت فوتبال و اورژانس در میان گذاشت.

بر اساس تصمیمات اتخاذ شده تیم فوتبال پرسپولیس با  پیراهن قرمز و تیم سپاهان با پیراهن زرد به میدان می روند. دروازه بان سپاهان پیراهن مشکی بر تن خواهد کرد و دروازه بان پرسپولیس پیراهن سفید می پوشد.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

 


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی فردا با سپاهان یک فینال تمام عیار است.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس علی دایی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با سپاهان با بیان این مطلب افزود: در هفته‌های اخیر نتایج بدی گرفتیم اما بازی فردا بسیار حساس است و آخرین شانس ما است که بتوانیم جز مدعیان بمانیم. با نفراتی که در اختیار داشتیم تمریناتمان را به خوبی ادامه دادیم و بازی فردا قطعاً فینال بزرگی خواهد بود امیدواریم که بتوانیم سپاهان را شکست بدهیم و دوباره به کورس قهرمانی برگردیم.

سرمربی پرسپولیس درباره تیم سپاهان گفت: سپاهان تیم بزرگی است و در نیم فصل دوم نتایج خوبی داشتند اما آنها شکست‌ناپذیر نیستند و اگر بچه‌هایمان خودشان باشند و به حواشی اخیر کاری نداشته باشند می‌توانیم از لحاظ فنی خیلی راحت سپاهان را شکست دهیم و کارمان را با پیروزی به پایان برسانیم.

دایی در مورد محرومان و مصدومان پرسپولیس و جانشینان آنان به خصوص در خط هافبک تصریح کرد: ما مشکلات زیادی داشتیم. پیام صادقیان و محمد نوری را به دلیل محرومیت نداریم و عالیشاه و کفشگری هم مصدوم هستند البته با سایر بازیکنان بسیار خوب تمرین کردیم و سعی می‌کنیم جای خالی بازیکنانمان را در خط میانی پر کنیم. این بازیکنان اگر بیشتر از بازیکنان غایب‌ توانایی نداشته باشند کمتر از آنها ندارند و بازی فردا که یک فینال و جنگ تمام عیار است خودشان را نشان خواهند داد. ما در زمین خودمان و مقابل تماشاگران‌مان بازی داریم که امیدوارم تماشاگران در این بازی حاضر شوند و ما را حمایت کنند تا بتوانیم 3 امتیاز این بازی را بگیریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد مشکلاتی که برای پیام صادقیان در هفته های اخیر ایجاد شده است تاکید کرد: متاسفانه مسائلی که بعضی‌ها با برنامه‌ریزی قبلی به وجود آورده‌اند و بعد سایت‌ها و تلویزیون هم به آن دامن زدند باعث شد تا جوانی که در اول راه قرار دارد و می‌تواند خیلی بیشتر از این‌ها پتانسیلش را نشان دهد، افت کند.مطمئنا او مثل گذشته می شود که توانست به تیم ما کمک کند او بازیکن بزرگی است که احتیاج به کمک بزگترها دارد. صحبت‌هایی که برخی‌ها مطرح کردند آخرش چه شد. نتیجه‌ای جز خراب کردن بازیکن و تیم من داشت؟ متاسفانه هیچ کس هم پاسخگو نبود. ما یکسری مسائل را وارد فوتبال‌مان می‌کنیم که دور از روح فوتبال و جوانمردی است و باعث می‌شود به فوتبال ضربه بزنیم.

علی دایی در پایان در مورد اینکه چرا قطری ها به بازیکنان ایران پیشنهاد می دهند و اینکه آیا جدایی سیدجلال حسینی صحت دارد یا خیر گفت: مگر قطر با ما در جام جهانی همگروه است، برای آن‌ها چه سودی دارد که این کار را کنند؟ آن‌ها روی بهترین بازیکنان دست گذاشتند تا کیفیت لیگ‌شان را بالا ببرند. این مسائل به فوتبال آنها کمک می‌کند اما ما به این مسائل توجه نمی‌کنیم و عین آب خوردن لیگ‌مان را خراب می‌کنیم. سیدجلال پیشنهاداتی از قطر داشته و باشگاه قطری با خود من هم صحبت کرده و من عدم موافقتم را با انتقال اعلام کردم و به سید جلال هم گفتم. او بازیکن بزرگی است و یکی از بهترین‌های تیم ما و ان‌شاالله جایی نمی‌رود و در کنار ما خواهد بود.

 

کد/


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

 

تمرین عصر استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی برگزار شد

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال ،تمرین عصر استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی برگزار شد.
*خسرو حیدری ،آندرانیک تیموریان،احمد جمشیدیان از غایبین تمرین استقلال بودند.
*امیر قلعه نویی قبل از شروع تمرین برای بازیکنان صحبت کرد.او از شاگردانش خواست تا تمام توان خود را برای کسب پیروزی به کار بگیرند.

*منصور پورحیدری ،شاهرخ بیانی،مهدی فنونی زاده از حاضرین در تمرین استقلال بودند.
*حدود صد هوادار در تمرین استقلال شرکت کردند.آن ها ناراحتی خود را از اینکه با وجود شرایط سخت و حساس استقلال تیموریان راهی قطر شده، از این بازیکن  اعلام کردند.
*پدر شدن هاشم بیک زاده باعث شد تا بازیکنان به محض دیدن او تولد فرزندش را تبریک بگویند.
*استقلالی ها بعد از دویدن دور زمین و گرم کردن بدن هایشان به انجام فوتبال دستگرمی و مرور تاکتیک ها پرداختند.

*تمرین فردا استقلال ساعت 10 صبح برگزار می شود و اعضای این تیم ساعت 14 به مقصد کرمان پرواز می کنند.
*دیدار تیم های مس کرمان- استقلال تهران جمعه ساعت 15 در ورزشگاه امام علی کرمان برگزار می شود.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ