سفارش تبلیغ
صبا ویژن
1 2 3 4 5 >> >

تمام نقل و انتقالات شب گذشته اروپا


فوتبال اروپا در آخرین ساعت‌های نقل و انتقالات ژانویه شاهد چندین جابجایی بین باشگاه‌های معتبر بود.


پنجره نقل و انتقالات فوتبال اروپا شب گذشته (جمعه) بسته شد و در این بین چندین بازیکن جدید بین باشگاه‌های اروپایی جابجا شدند.

* هافبک سوئدی راهی آرسنال شد

آرسنال که با معضل مصدومیت بازیکن در هفته‌های اخیر مواجه بوده است و نمی‌تواند از آرون رمزی تا شش ماه استفاده کند موفق شد کیم کالستروم سوئدی را با قراردادی قرضی به مدت شش ماه به خدمت گیرد.

* برباتوف جانشین فالکائو شد

دمیتار برباتوف، مهاجم گلزن بلغاری فولام نیز با باشگاه موناکو به توافق رسید تا جانشین رادامل فالکائو مصدوم در تیم موناکو شود.

* دیگو به خانه خود باز گشت

دیگو، هافبک برزیلی ولفسبورگ به صورت رسمی به آتلتیکو مادرید تیم دوم جدول لیگ اسپانیا پیوست. دیگو 28 ساله پیش از این نیز حضور در تیم اسپانیایی را تجربه کرده بود. آتلتیکو مادرید برای به خدمت گرفتن دیگو برزیلی یک و نیم میلیون یورو هزینه کرده بود.

* تکاپوی اینتر با خرید هرنانس

هرنانس، بازیساز برزیلی لاتزیو نیز پس از توافق با مسئولان اینتر با قراردادی چهار ساله به عضویت اینتر قرار دارد.

* کاکوتا از چلسی راهی لاتزیو شد

گائل کاکوتا، هافبک فرانسوی چلسی به صورت قرضی راهی لاتزیو شد. کاکوتا پس از پیوستن به چلسی به باشگاه‌های زیادی از جمله بولتون، فولام و ویتس آرنهم هلند قرض داده شده بود. حضور در لاتزیو پنجمین حضور قرضی کاکوتا در سال‌های اخیر محسوب می‌شود. او به همراه زیر 19 ساله‌های فرانسه قهرمان سال 2010 اروپا بود.

* اوسوالدو به یوونتوس پیوست

پابلو اوسوالدو، مهاجم ایتالیایی ساوتهمپتون با قراردادی قرضی به ارزش 400 هزار یورو تا پایان فصل پیراهن یوونتوس را خواهد پوشید.

اوسوالدو پس از پیوستن به تیم ایتالیایی، گفت: خیلی خوشحالم که به یوونتوس پیوستم. در واقع پیشنهاد آنها من را شگفت زده کرد. خیلی وقت بود که دلتنگ ایتالیا بودم و دوست داشتم به یک تیم ایتالیایی بپیوندم تا این که با پیشنهاد یوونتوس مواجه شدم و درنگ نکردم تا به بزرگ‌ترین تیم ایتالیایی بپیوندم.

* مهاجم سابق رئال مادرید راهی سوسیداد شد

باشگاه رئال سوسیداد نیز موفق شد سرخیو کانالس، مهاجم جوان اسپانیایی را از باشگاه والنسیا خریداری کند تا با قراردادی چهار ساله به عضویت خود در آورد. این بازیکن 23 ساله که از رئال مادرید به والنسیا پیوسته بود به دلیل مصدومیت نتوانست در تیم والنسیا موفق شود.

* مدافع برزیلی راهی رم شد

رم نیز در آخرین ساعات نقل و انتقالات ژانویه موفق شد رافائل تولوی، مدافع برزیلی تیم سائوپائولو برزیل را با قراردادی قرضی شش ماهه به خدمت بگیرد.

* ناپولی مدافع برزیلی خرید

ناپولی به صورت رسمی با هنریکه، مدافع پالمیراس به توافق رسید و این بازیکن را به خدمت گرفت.

* مدافع فرانسوی به عضویت چلسی درآمد

چلسی با 12.5 میلیون پوند مدافع فرانسوی سن آتین را جذب کرد و به فعالیت خود در فصل جابجایی زمستانی پایان داد. زوما مدافع بسیار بااستعدادی است و دشام، سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه او را آینده خط دفاعی تیم ملی فوتبال فرانسه لقب داد. زوما سومین و آخرین خرید زمستانی چلسی در فصل جابجایی زمستانی بود. چلسی با هدایت ژوزه مورینیو پرتغالی فصل خوبی را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس پشت سر می‌گذارد و با 50 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد و یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی است. در جدول رده‌بندی منچستر سیتی با 53 امتیاز صدرنشین است. آرسنال هم با 52 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

*هافبک مراکشی فولام با میلان به توافق رسید

عادل تاعرابت، هافبک فولام با میلان به توافق نهایی رسید و در تست پزشکی این باشگاه ایتالیایی شرکت کرد تا در ادامه فصل جاری رقابت‌های سری A پیراهن روسونری را بر تن کند. اعرابت سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های نیس فرانسه، تاتنهام، کوئینز پارک رنجرز و فولام را دارد. او در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس پیراهن فولام را بر تن کرد و همبازی اشکان دژآگه بود اما در بیشتر بازی‌ها در ترکیب اصلی قرار نگرفت و به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت.

هنوز رقم و مدت این قرارداد مشخص نشده است. این بازیکن مراکشی از اینکه به تیم برزگی چون میلان پیوسته بسیار خوشحال است و بی صبرانه در انتظار بازی نخست خود با پیراهن این تیم است. او گفت: بازی با پیراهن تیم بزرگی چون میلان برایم افتخار است. قبل از اینکه به میلان بپیوندم با سیدورف صحبت کردم. او گفت که میلان به من نیاز دارد و به همین خاطر تصمیم گرفتم به این تیم بیایم. بی صبرانه در انتظار بازی نخست خود با پیراهن میلان هستم.

* آقای گل لیگ یونان هم‌بازی دژآگه شد

باشگاه فولام انگلستان توانست پس از به خدمت گرفتن قرضی لوئیز هولتبی از تاتنهام، کاستاس میتروغلو مهاجم تیم فوتبال المپاکوس و آقای گل فعلی لیگ یونان را نیز با قراردادی 4.5 ساله به خدمت بگیرد. اوج درخشش این بازیکن در اکتبر سال گذشته و در دیدار برابر اندرلخت بلژیک رقم خورد، جایی که این مهاجم 25 ساله توانست با هت‌تریک خود زمینه حضور المپیاکوس در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را فراهم سازد.

* سیدو کیتا راهی والنسیا شد

هافبک مالیایی سابق بارسلونا که در لیگ ژین بازی می‌کرد، با باشگاه والنسیا به توافق رسید تا بار دیگر به لیگ اسپانیا برگردد و این بار پیراهن والنسیا را به تن کند.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


پس از نهایی شدن انتقال قرضی پابلو دنیل اوسوالدو به یوونتوس او طی مصاحبه گفت انتقال من به یووه ماننداین بود که یک رویا حقیقت یابد.این بازیکن ملی پوش ایتالیایی از پیوستن به یوونتوس ابراز خوشحالی کرد.

وی در مصاحبه با سایت رسمی یووه گفت: ” من بسیار خوشحال هستم, این انتقال به سرعت گردباد انجام شد و من هنوز نمیتوانم آن را کاملا باور کنم.وقتی اولین بار شنیدم یووه علاقه مند به جذب من است بسیار خوشحال و هیجان زده شدم,من نشستم و نمیتوانستم آنرا باور کنم.

همانطور که قبلا گفتم سه یا چهار روز گذشته برایم سخت و گیج کننده بود, اما اکنون از پیوستن به یووه راضی و خوشنود هستم.”

از این بازیکن گلزن در مورد دوری از فوتبال ایتالیا و دلتنگی آن پرسیده شد وی اذعان کرد: “صادقانه بگویم بله.در ابتدا زمانی که ایتالیا را ترک کرده و در حال پیوستن به جزیره بودم بسیار هیجان زده بودم که لیگ انگلیس یک تجربه جدید برایم بود,اما در پایان این 5 ماه چیزهایی را از دست دادم.”

از او پرسیده شد آیا به خاطر جام جهانی به یووه آمد؟
“میخواهم از بازی در جام جهانی لذت ببرم.(می خندد) در سال منتهی به جام جهانی من به بزرگترین باشگاه ایتالیا و یکی از بزرگترین باشگاهای اروپا پیوستم, فکر نمیکنم این مسائل همیشه در زندگی انسان اتفاق بیفتد.من میخواهم از این تجربه ام لذت ببرم, و بهترینم را برای حضور در جام جهانی نشان دهم و به خواست خدا چندین سال در یوونتوس بمانم.”


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

پیروزی نیویورک در شب شکست کلیپرز


در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا، ایندیانا و لس آنجلس کلیپرز شکست خوردند و نیویورک برابر کلیولند برنده شد.


در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (NBA)، بامداد امروز سه مسابقه برگزار شد که در جریان این مسابقه‌ها نیویورک به مصاف کلیولند رفت و 117 بر 86 به پیروزی رسید. لس آنجلس کلیپرز مهمان گلدن استیت بود و 111 بر 92 تن به شکست داد و ایندیانا نیز در خانه برابر فینیکس 102 بر 94 مغلوب شد.

این رقابت‌ها بامداد فردا با 8 مسابقه ادامه پیدا می‌کند.

 


نظر()

  


پله: فوتبال ربطی به سیاست ندارد


مروارید سیاه فوتبال برزیل از هموطنانش خواست تا فوتبال را با سیاست عجین نکنند. او انتقال نیمار به بارسلونا را تأسف‌بار دانست.


جام جهانی 2014 برزیل در حالی برگزار می‌شود که برزیل در شرایط اقتصادی بدی قرار دارد و مردم این کشور در خلال جام کنفدراسیون‌ها بارها به خیابان‌ها ریختند تا اعتراض خود را به هزینه‌های سرسام‌آور رقابت‌های جام جهانی نشان دهند.

اعتراضات مردمی در برزیل در جریان جام کنفدراسیون‌ها این نگرانی را برای فیفا به وجود آورده است که چه بسا این معضل به هنگام برگزاری جام جهانی هم دوباره تکرار شود.

پله، مروارید سیاه فوتبال برزیل از هموطنانش خواست تا فوتبال را با سیاست عجین نکنند. او در گفت و گو شبکه ESPN، گفت: امیدوارم که مردم این درک را داشته باشند که سیاست ربطی به فوتبال ندارد. باید اجازه دهیم که جام جهانی روال طبیعی خود را دنبال کند. بعد از آن مردم می‌توانند درباره اختلاس و یا دزدی سیاستمداران صحبت کنند. نباید این موضوع در خلال جام جهانی مطرح شود. بدون شک برگزاری رقابت بزرگی همچون جام جهانی به سود برزیل است و باعث می‌شود که اقتصادی این تیم بهبود یابد، چرا که فوتبال باعث می‌شود تا ارز خارجی وارد کشور ما شود و این به نفع ماست.

او افزود: فوتبال ربطی به اقتصاد سیاستمداران ندارد، بلکه باعث می‌شود شأن و منزلت یک کشور بالا رود. در خلال جام جهانی توریست‌های زیادی به برزیل می‌آیند و این باعث می‌شود تا درآمد وارد کشور ما شود.

پله که سه بار با برزیل قهرمانی در جام‌های جهانی را تجربه کرد، از اعتراضات مردمی در جام کنفدراسیون‌ها ابراز نگرانی کرد. او گفت امیدوار است که در جام جهانی دیگر چنین حوادثی تکرار نشود. "ریختن مردم به خیابان‌ها نمی‌تواند رویداد خوبی باشد. خوشبختانه برزیل موفق شد در جام کنفدراسیون‌ها جام قهرمانی را به دست آورد و همین مساله باعث شد تا اوضاع کمی آرام شود. "

اگر چه پله امیدوار است که دیگر ناآرامی‌ها در برزیل ادامه نیابد، اما شنبه هفته‌ گذشته هم بسیاری از مردم در اعتراض به هزینه‌های سرسام آور جام جهانی به خیابان‌ها ریختند و پلیس بیشتر از 100 نفر را بازداشت.

نیمار، ستاره جوان سانتوس پس از کش و قوس‌های زیاد سرانجام در فصل جابجایی تابستانی به بارسلونا پیوست. هر چند آبی اناری‌ها رقم انتقال این بازیکن جوان را 57 میلیون یورو اعلام کردند، اما بعدها رسانه‌های اسپانیایی فاش کردند که رقم انتقال نیمار به اشتباه اعلام شده است و این بازیکن با تکنیک برزیلی با 95 میلیون یورو راهی آبی اناری‌ها شد و این افشاگری باعث شد تا ساندرو روسل، رییس باشگاه بارسلونا اعلام استعفا کند.

پله انتقال نیمار به بارسلونا را تأسف‌بار دانست. او گفت: این واقعا تاسف بار است. در گذشته یک بازیکن عاشق باشگاه محبوب خود بود و دوست نداشت آن را ترک کند، اما در فوتبال امروزی چنین چیزی وجود ندارد تا جایی که یک بازیکن هر دو سال یک بار باشگاه خود را عوض می‌کند. یکی از مسائلی که باعث می‌شود تا به یک بازیکن ضربه بزند مدیر برنامه‌های اوست. امروزه در فوتبال مدرن مدیر برنامه‌های یک بازیکن تنها به منافع شخصی خود فکر می‌کند و اصلا به فکر بازیکن و یا باشگاه نیست، بلکه آنها تنها می‌خواهند جیب خود را پر کنند.

مدیر برنامه‌های نیمار، پدرش بوده است. او چند روز پیش در اظهار نظری جالب و جنجالی گفت که برای موافقتش با پیوستن پسرش به بارسلونا پول هنگفتی را دریافت کرده است.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

پیگرینی پاسخ مورینیو را داد


سرمربی منچسترسیتی به انتقاد‌های ژوزه مورینیو واکنش نشان داد.


منچسترسیتی در حساس‌ترین دیدار هفته‌ بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس در خانه میزبان چلسی است؛ دیداری که خیلی از کارشناسان معتقد هستند تاثیر زیادی در مشخص شدن قهرمان این فصل لیگ برتر انگلیس خواهد داشت.

مانوئل پیگرینی، سرمربی شیلیایی منچسترسیتی پیش از بازی حساسش برابر چلسی اعلام کرد سرخیو آگرو نمی‌تواند تیمش را در این دیدار بزرگ همراهی کند. او در این‌باره گفت: از این که به آگرو در بازی در تاتنهام بازی دادم، احساس پشیمانی نمی‌کنیم زیرا ما به شدت به سه امتیاز بازی با تاتنهام نیاز داشتیم. آگرو پیش از دیدار با تاتنهام احساس ناراحتی می‌کرد. با این حال ترجیح دادیم که از او استفاده کنیم. در حال حاضر باید بدون آگرو به مصاف چلسی برویم، امیدوارم که او بتواند خیلی زود به میادین بازی باز گردد. بازیکنان جانشینی برای آگرو داریم که بتوانیم به جای مهاجم آرژانتینی استفاده کنیم. به همین خاطر دغدغه‌ای بابت مصدومیت آگرو نداریم.

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی پیش از دیدار حساس تیمش برابر این تیم جنگ روانی را آغاز کرد و اعلام کرد داورها در لیگ برتر به نفع منچسترسیتی قضاوت می‌کنند.

پیگرینی، سرمربی منچسترسیتی ادعای ژوزه مورینیو درباره قضاوت‌های یک طرفه به نفع منچسترسیتی در رقابت‌های این فصل از لیگ برتر را رد کرد و گفت: متوجه منظور صحبت‌های مورینیو نمی‌شوم. اگر بازی‌های لیگ برتر در هفته‌های گذشته را با دقت نگاه کنید می‌بینید که گفتن چنین صحبت‌هایی چه دلیلی دارد. به هیچ وجه وارد جنگ روانی با مورینیو نمی‌شوم. تمرکز من تنها روی پیشرفت تیمم است. دوست داریم با پیروزی برابر چلسی روند بردهایمان را در این فصل ادامه دهیم. من هیچ وقت نمی‌خواهم از کسی انتقادی داشته باشم. فکر می‌کنم هر تیمی به اندازه خودش مشکلات دارد و هر تیم شیوه خاص بازی خود را دارد. چلسی یک جور فوتبال بازی می‌کند و ما هم یک جور دیگر.

سرمربی منچسترسیتی که رابطه خوبی با ژوزه مورینیو ندارد، در ادامه درباره خوشحالی مورینیو در بازی رفت، گفت: به خوبی آن صحنه را به یاد می‌آورم اما دوست ندارم که بازی تیمم با چلسی به جدال من با مورینیو تبدیل شود. در بازی رفت در دقیقه‌ 90 اشتباه کردیم و این باعث شد که دروازه‌ تیم ما باز شود. در واقع گلی که خوردیم روی اشتباه فردی بازیکنانمان بود. من به عنوان مربی منچسترسیتی تنها تمرکزم بر روی بازی‌های پیش‌رو است و می‌خواهم جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کنم.

منچسترسیتی دوشنبه در حالی در ورزشگاه "اتحاد" میزبان چلسی خواهد بود که سرخیو آگرو و سمیر نصری را به دلیل مصدومیت به همراه نخواهد داشت.

چلسی نیز نمی‌تواند از حضور فرناندو تورس استفاده کند.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

دیه‌گو برزیلی به اتلتیکومادرید بازگشت


باشگاه اتلتیکو مادرید اسپانیا روز جمعه قرارداد دیه‌گو برزیلی هافبک ولفسبورگ را که در سال 2012 به همراه اتلتیکو قهرمان لیگ اروپا شده بود، رسمی کرد.


این بازیکن 28 ساله که سابقه حضور در تیم های پورتو پرتغال، وردر برمن آلمان و یونتوس ایتالیا را در کارنامه دارد، فصل جاری در 15 دیدار برای ولفسبورگ به میدان رفت و سه گل نیز به ثمر رساند.

باشگاه تلتیکو همچنین انتقال گویلاوگی (23 ساله) به سن اتین و نیز انتقال قرضی اولیور تورس 19 ساله به ویارئال راتایید کرد. دیه گو سیمئونه به ندرت از گویلاوگی استفاده می کرد.

در نیتیجه دیه گو برزیلی و خوسه سوسا هافبک آرژانتینی که ابتدای ژانویه به تیم اتلتیکو پیوسته بود، جایگزین دو بازیکن تازه جدا شده خواهند شد.

تیم فوتبال اتلتیکومادرید در حال حاضر با امتیاز برابر نسبت به بارسلونای صدر نشین و با توجه به تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم قرار دارد و روز یکشنبه در چارچوی هفته بیست و دوم رقابت های لالیگا به مصاف رئال سوسیداد می رود.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

پیرلو که دوشنبه شب در مراسمی به عنوان بهترین بازیکن سری آ انتخاب شد در مصاحبه ای اظهار داشت که علاقمند به ماندن در تورین است :

" این جایزه مهم است و ارزش بیشتری می یابد چون رقبای من هم از هم تیمی هایم بودند که بهترین پاداش برای یک فوتبالیست خواهد بود. "

اهمیت آن به چه اندازه است؟

" به نظر من زیبا ترین چیز است ، چون داوران هم فوتبالیست بوده اند و می فهمند که در زمین چه می کنی و بنابراین من از دریافت این جایزه احساس غرور می کنم "

از پیرلو در مورد قرارداد دو ساله با یووه پرسیدند :

آیا در یووه می مانی ؟

" بله ، بله "


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

فرناندو یورنته مهاجم اسپانیایی یوونتوس در مصاحبه امروز خود در مورد اوسوالدو و میرکو و بازی حساس ِ پیش ِ رو در مقابل ِ اینتر گفت .

اوسوالدو ؟

" او را از زمانی که در اسپانیول بود می شناسم . چند باری را با هم صحبت کرده ایم ، او فردی فوق العاده و مهاجمی بسیار خوب است . بدونِ شک او را به عنوانِ بازیکن ِ فوتبال دوست دارم اما نمی توانم هیچ چیزی درباره ی آینده بگویم . اگر بیاید به او خوش آمد می گوییم "

ووچینیچ ؟

درباره ی وضعیتِ او در ترنسفر با هم صحبت نکرده ایم . می دانیم که در حالِ گذراندنِ لحظاتِ آسانی نیست ، امیدواریم که همه چیز حل بشود و شرایطی پیش بیاد که برای همه راضی کننده باشد "

یوونتوس-اینتر ؟

" نبردِ بسیار بزرگی خواهد بود . به من گفته اند که این یک بازیِ مخصوص است ، دربی ِ ایتالیا . انگیزه و میل زیادی برای بازی کردن در این بازی را دارم، می خواهیم و باید ببریم . رُم تیمی بزرگ است و یکشنبه خود را به ما نزدیک کرد ، نباید سُست شویم "

" از اولین فصلی که در اینجا هستم راضی و خوشحالم . در ایتالیا همه چیز فوق العاده است و باید به همین شکل ادامه دهیم "




اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

تمجید یورگن کلوپ از دنیل داوری


سرمربی دورتموند پس از برتری شاگردانش مقابل برانشوایگ عملکرد دروازه‌بان تیم ملی کشورمان را مورد تمجید قرار داد.


تیم فوتبال اینتراخت برانشوایگ شب گذشته (جمعه) در نخستین دیدار هفته نوزدهم بوندس‌لیگا 2 بر یک مغلوب میهمان خود، دورتموند شد. در این دیدار با وجود اینکه دنیل داوری، سنگربان ایرانی برانشوایگ 2 گل از پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابونی دورتموند دریافت کرد ولی عملکرد خوبی داشت.

دروازه‌بان 26 ساله تیم ملی کشورمان در ابتدای این بازی کمی دستپاچه بود ولی در جریان بازی عملکرد خوبی از خود نشان داد و موقعیت‌های خوبی از حریف گرفت. او در طول 90 دقیقه تیمش را در بازی نگه داشت و حتی مانع گلزنی مارکو رویس، مهاجم ملی‌پوش آلمان شد.

داوری پس از شکست برانشوایگ مقابل دورتموند گفت: مطمئن هستم اوضاع به این منوال باقی نخواهد ماند و می‌توانیم بازی‌های خودمان را با برد پشت‌سر بگذاریم. می‌توانیم با به اثبات رساندن خودمان در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا به جایگاه بالاتری صعود کنیم. خوب بازی کردیم ولی نیاز داریم که تلاش بیشتری از خود نشان دهیم.

یورگن کلوپ، سرمربی دروتموند هم با تمجید از عملکرد دنیل داوری گفت: در این دیدار موقعیت‌های زیادی برای گشودن دروازه برانشوایگ داشتیم اما دنیل داوری به طرز باورنکردنی مانع گلزنی بازیکنان ما شد.

شاگردان تورستن لیبرکنشت در حال حاضر با 12 امتیاز در مکان آخر جدول 18 تیمی بوندس‌لیگا قرار دارند.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

بلان: مصدومیت کاوانی جدی نیست


سرمربی پاری سن ژرمن پس از پیروزی تیمش برابر بوردو می‌گوید مصدومیت مهاجم اروگوئه‌ای خود جدی نیست و او می‌تواند هفته‌ آینده به میدان برود.


پاری‌سن‌ژرمن در هفته‌ بیست و سوم لاشامپیونه فرانسه موفق شد بوردو را شکست دهد تا موقتا اختلافش را با موناکو در صدر جدول به شش امتیاز افزایش دهد.

لورن بلان، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن پس از پیروزی تیمش برابر بوردو، گفت: برای این که مدعی باقی بمانیم پیروزی بسیار مهمی را کسب کردیم. نمایش گروهی بسیار خوبی برابر موناکو داشتیم و شایسته کسب پیروزی در این دیدار بودیم. پس از تساوی ناامید کننده برابر گنگم در هفته‌ گذشته اعتماد به نفسمان را از دست داده بودیم، اما خوشحالم که با این برد خانگی برابر تیم بوردو توانستیم قدرتمان را با این پیروزی نشان دهیم. البته نکته نگران کننده این بود که نتوانستیم از فرصت‌های گلزنی بسیار خود در این دیدار استفاده کنیم و بازی در بعضی از دقایق بسیار سخت شده بود.

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن در ادامه گفت: باید با صبر و حوصله بیشتر در زمین مسابقه کار کنیم. هر بازی فرصت‌های زیادی برای گلزنی داریم، اما نمی‌توانیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم.

ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه‌ای پاری سن ژرمن شب گذشته (جمعه) مصدوم شد و در دقیقه‌ 76 جای خودش را به اسکوئل لاوتزی داد.

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن درباره مصدومیت کاوانی، گفت: فکر نمی‌کنم که مشکل کاوانی جدی باشد. با این وجود منتظر گزارش پزشک تیم خواهیم بود تا میزان دوری او از تیم مشخص شود. با این وجود فکر می‌کنم کاوانی بتواند هفته‌ آینده برای ما به میدان برود.

پاری‌سن‌ژرمن با 54 امتیاز در صدر جدول لیگ فرانسه قرار دارد. موناکو تیم دوم جدول در صورتی که امروز (شنبه) بتواند لوریان را شکست دهد بار دیگر اختلاف امتیازی خود را با تیم صدرنشین به سه امتیاز خواهد رساند.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ