سفارش تبلیغ
صبا ویژن
1 2 3 4 5 >> >

حذف فولام در حضور اشکان دژاگه


فولام با شکست برابر شفیلد یونایتد از جام حذفی انگلیس کنار رفت.


رقابت های جام حذفی انگلیس شب گذشته با یک دیدار تکراری ادامه یافت که در آن فولام برابر شفیلد یونایتد به میدان رفت. با توجه به اینکه دیدار رفت دو تیم با تساوی به پایان رسیده بود، این دیدار باید برنده می‌داشت.

دیدار برگشت دو تیم نیز در پایان 90 دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود. اشکان دژاگه ملی‌پوش ایرانی در این دیدار از دقیقه 59 جای هوگو رودالگا به میدان آمد. در وقت‌های اضافه نیز زور هیچ کدام از دو تیم به هم نرسید تا اینکه شفیلد یونایتد در دقیقه 120 موفق شد به گل برسد و فولام را از این رقابت‌ها کنار بزند. تک گل این دیدار را شان میلر به ثمر رساند.

فولام اکنون تنها امید خود را در این فصل ماندن در لیگ برتر می‌داند. آنها با 19 امتیاز از 24 دیدار در قعر جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار دارند و این هفته باید در اولدترافورد به دیدار منچستر‌یونایتد بروند. جایی که رنه موئلستین دستیار سابق سر آلکس فرگوسن که هدایت فولام را برعهده دارد، برابر تیم سابق خود قرار خواهد گرفت.

برنامه دور یک هشتم نهایی که از 15 فوریه آغاز خواهد شد به شرح زیر است :

شفیلدیونایتد(دسته اول) - پرستون (دسته اول) یا ناتینگام فارست(دسته چمپیونشیپ)

آرسنال - لیورپول

منچسترسیتی - چلسی

برایتون (چمپیونشیپ) - هول سیتی

کاردیف سیتی - ویگان (چمپیونشیپ)

شفیلد ونزدی (دسته دو)- چارلتون (چمپیونشیپ)

- رضا قوچان نژاد مهاجم تیم ایران عضو جدید تیم چارلتون است.

ساندرلند - ساوتهمپتون

اورتون- سوآنسی سیتی

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

گیگز: ماتا می‌تواند اسطوره منچستر شود


هافبک کهنه‌کار منچستریونایتد بر این باور است که بازیکن جدید این تیم می‌تواند به زودی به اسطوره باشگاه بدل شود.


خوان ماتا در پنجره نقل و انتقال‌های ژانویه با 37.1 میلیون پوند از چلسی راهی منچستریونایتد شد تا رکورد جدیدی در تاریخ خرید بازیکن توسط شیاطین سرخ به ثبت برسد.

رایان گیگز که از سال 1991 در منچستریونایتد حضور دارد و 959 بار هم با پیراهن این تیم به میدان رفته و در فصل جاری نیز به عنوان بازیکن - مربی مشغول به فعالیت است تاکید کرده هافبک جدید و اسپانیایی این تیم روزی به اسطوره باشگاه بدل خواهد شد.

گیگز در این زمینه گفت: نمی‌خواهم با این حرف‌ها روی ماتا فشار بیاورم. او می‌تواند روزی اسطوره باشگاه شود. توانایی این کار را هم دارد. حضور در منچستریونایتد و همچنین بازی کردن برای تیم ملی فوتبال اسپانیا او را در شرایط خوبی قرار خواهد داد. اگر هر هفته به میدان برود و نمایش خوبی هم داشته باشد، به زودی این اتفاق خواهد افتاد.

گیگز در ادامه گفت: اسپانیا تیم قدرتمندی است. اگر بازیکنی بتواند در این تیم و منچستریونایتد بازی کند عالی خواهد بود. او می‌تواند این کار را انجام دهد و موفق بشود.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

گزینه های احتمالی جانشینی ماتزاری


در حالی که والتر ماتزاری هدایت اینترمیلان را به عهده دارد، نشریه توتو اسپورت نام 3 گزینه احتمالی جانشینی وی را مطرح کرده است.


با اینکه اریک توهیر تاکید کرده از والتر ماتزاری برای حفظ شغلش روی نیمکت اینترمیلان حمایت می‌کند اما بسیاری بر این باور هستند که مالک جدید نرآتزوری به زودی سرمربی این تیم را تغییر خواهد داد.

به نقل از فارس، اکنون نشریه توتو اسپورت فاش کرده سه مربی پتانسیل این را دارند که جانشین ماتزاری شوند. از فرانک دی بوئر، سرمربی آژاکس هلند به عنوان گزینه نخست به دست گرفتن هدایت اینترمیلان نام برده می‌شود. از سینیشا میهایلوویچ، سرمربی سمپدوریا و لئوناردو برزیلی نیز به عنوان دیگر گزینه‌های هدایت نرآتزوری نام برده می‌شود.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

تعریف مسئول فنی سابق تاتنهام از مربی بایرن
ویاس‌بواس: گواردیولا فوتبال را از پایه تغییر داد
سرمربی پرتغالی سابق تاتنهام انگلیس «پپ گواردیولا» را مورد ستایش قرارداد.

فوتبال ایران- آندره ویاس بواس که شایعه حضورش به  عنوان سرمربی آینده تیم فوتبال شالکه مطرح است و روز گذشته به قطر،‌ محل برپایی اردوی زمستانی بایرن مونیخ سفر کرد، از مربی اسپانیایی باوارایی‌ها تعریف کرد.

او در گفت‌وگویی با یک روزنامه آلمانی اظهار داشت: به نظرم پپ گواردیولا شخصیتی است که در سال‌های اخیر فوتبال را از پایه و اساس تغییر داده است. فقط همین کاری که در مدت نیم فصل در بایرن انجام داده، نشان می‌دهد چه مربی خارق‌العاده‌ای است.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

پیشنهاد باشگاه فرانسوی به فدراسیون فوتبال


دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران از دو پیشنهاد یک باشگاه فرانسوی به فدراسیون فوتبال ایران خبر داد.


مهدی محمدنبی در گفت و گو با فارس اظهار داشت: مسئولان باشگاه اوسر فرانسه پیشنهاد دادند در صورتی که تیم ملی ایران بخواهد قبل از جام جهانی در اروپا کمپی را برگزار کنند، این آمادگی را دارند را که اردوی تیم ملی فوتبال ایران در کمپ این باشگاه فرانسوی برگزار شود.

وی ادامه داد: فعلا این پیشنهاد شده و باید در این خصوص تصمیم‌گیری لازم را به عمل بیاوریم.

نبی یادآور شد: اوسری‌ها همچنین پیشنهاد همکاری آکادمی این باشگاه با آکادمی فدراسیون فوتبال ایران را ارائه کردند.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

برخورد گرم کی‌روش و رحمتی (عکس)


اهالی فوتبال در دیدار امروز با وزیر کشور در خصوص ناهنجاری های اجتماعی و نقش منفی اعتیاد در جامعه صحبت کردند.


  بعد از ظهر امروز در محل وزارت کشور همایشی تحت عنوان مبازره با مواد مخدر برگزار شد که چهره های سرشناس ورزش کشور در این مراسم حضور داشتند.

به گزارش فارس، در این مراسم که نزدیک به 2 ساعت و با حضور میهمانان مختلف برگزار شد، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، محمود گودرزی وزیر ورزش،کارلوس کی روش، مهدی تاج، مهدی محمد نبی،محمد مایلی کهن، مجید جلالی، سید مهدی رحمتی، علیرضا منصوریان، جواد زرینچه،کوروش باقری، باقری معتمد، آندرانیک تیموریان، محمد رضا خلعتبری، سید جلال حسینی، محسن بنگر و ... حضور داشتند.

در حاشیه این مراسم محمد مایلی کهن، مجید جلالی و مهدی محمد نبی برای حاضرین در خصوص مضرات مواد مخدر و تاثیر ورزش در خنثی کردن ناهنجاری های اجتماعی به سخنرانی پرداختند.

نکته قابل توجه این مراسم جایی بود که سید مهدی رحمتی و کارلوس کی روش با یکدیگر رو به رو شده و برخورد گرمی با هم داشتند.کی روش پس از دیدن رحمتی با دروازه بان تیم استقلال خوش و بش کرد. این برخورد اولین برخورد این دو نفر پس از کناره گیری موقت رحمتی از تیم ملی بود و رحمتی و سرمربی تیم ملی تا امروز با یکدیگر روبرو نشده بودند.






در این مراسم محمد مایلی کهن با چهره ای جدید حضور داشت  و برای دقایقی با وزیر ورزش و وزیر کشور صحبت کرد. سرمربی سابق تیم ملی در حرکتی قابل تقدیر در حمایت از سرطانی ها موهای خود را از ته تراشیده بود.


 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

توافق اولیه با کی‌روش برای تمدید قرارداد


صبح امروز در نشست مشترک بین رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی، توافق اولیه برای ادامه همکاری حاصل شد.


به نقل از روابط عمومی فدراسیون فوتبال، در نشست مشترک صبح امروز بین علی کفاشیان و کارلوس کی‌روش، دو طرف نقطه نظراتشان را در زمینه های مختلف مطرح و برای ادامه همکاریها اعلام آمادگی کردند.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

لواندوفسکی:می‌خواهم باقهرمانی ازدورتموند بروم


مهاجم گلزن دورتموند به دنبال آن است که با کسب یک عنوان قهرمانی سیگنال ایدونا پارک را ترک کند.


پس از گذشت 19 هفته از رقابت‌های بوندس‌لیگا در فصل جاری تیم فوتبال بورسیا دورتموند با 17 امتیاز اختلاف نسبت به بایرن مونیخ صدرنشین در جایگاه سوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار دارد و بعید به نظر می‌رسد که بتواند در این فصل عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

به نقل از تسنیم، البته زردپوشان وست‌فالن در این فصل هنوز امید به کسب عنوان قهرمانی دارند. آنها به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافته‌اند و در این دور از رقابت‌ها به مصاف زنیت سن‌پترزبورگ روسیه خواهند رفت. شاگردان یورگن کلوپ همچنین در مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان حریف اینتراخت فرانکفورت هستند که به نظر برای صعود به جمع 4 تیم برتر کار سختی ندارند.

روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی زردپوشان وست‌فالن که از ابتدای فصل آینده پیراهن سرخ مونیخی‌ها را به تن خواهد کرد، به نشریه «بیلد» آلمان گفت: هدف من همچنان به قوت خود باقی است و به دنبال این هستم که در تابستان با کسب یک عنوان قهرمانی سیگنال ایدونا پارک را ترک کنم ولی همگی ما می‌دانیم که برای رسیدن به این هدف باید بهتر عمل کنیم.

مهاجم لهستانی زردپوشان وست‌فالن افزود: با وجود اینکه ما مصدومان زیادی داریم ولی در هر بازی تمامی توان خود را برای گرفتن نتیجه به معرض نمایش می‌گذاریم. افراد زیادی بر این باورند که من دیگر علاقه‌ای برای بازی کردن در دورتموند ندارم ولی با عملکردم نشان دادم که هنوز به دنبال بازی کردن برای این تیم هستم. می‌خواهم با دادن یک هدیه خوب به هواداران از آنها خداحافظی کنم.

این مهاجم 25 ساله در 19 بازی بوندس‌لیگایی 11 گل برای دورتموندی‌ها به ثمر رسانده است.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

ضربه تیموریان، صادقیان و عقیلی یکسان بود


سرپرست تیم فوتبال سایپا گفت: به نظر من ضربه‌ای که پیام صادقیان و هادی عقیلی زدند که باعث محرومیت‌شان شد مشابه همان ضربه تیموریان بود.


حسین خوش‌نظر مورد جریمه 10 میلیون تومانی آندرانیک تیموریان از سوی کمیته انضباطی گفت: به عقیده من باید قانون برای همه یکسان اجرا شود و وقتی باران می‌بارد همه خیس شوند. بازیکن ما در بیرون از زمین پیراهنش را درآورده و به یک توپ جمع‌کن داده، ابتدا یک جلسه محروم می‌شود و بعد از اعتراض باشگاه و ارائه فیلم مسابقه، محرومیتش به یک میلیون ‌تومان جریمه از سوی کمیته انضباطی تبدیل شده است. پیام صادقیان بازیکن پرسپولیس و همچنین هادی عقیلی بازیکن سپاهان هم به خاطر ضربه‌های خشن محروم شده‌اند اما تیموریان فقط جریمه شد. فیرات سرمربی تیم ما به دلیل اعتراض یک جلسه محروم شد.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: من در امور قضایی و انضباطی سررشته‌ای ندارم اما می‌دانم که باید قانون برای همه یکسان باشد، ضربه‌ای که تیموریان، صادقیان و عقیلی زدند تقریبا مشابه است. شما دیدید که کریس رونالدو به خاطر یک ضربه خشن به بازیکن حریف سه جلسه محروم شد. این شرایط در همه دنیای فوتبال یکسان است.

سرپرست سایپا در مورد پیشنهاد استقلال به سجاد شهباززاده گفت: هیچ پیشنهادی از سوی باشگاه استقلال به ما به طور رسمی نشده است. سوالم این است مگر استقلال دیروز و امروز فهمید که می‌خواهد در لیگ قهرمانان شرکت کند که در آستانه بازی حساس ما با استقلال پیشنهاد این باشگاه به شهباززاده در رسانه‌ها مطرح می‌شود آن هم در حالی که هیچ نامه‌ای از سوی باشگاه استقلال در این‌باره به ما نرسیده است.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

آغاز مذاکرات بایرن با روبن برای تمدید قرارداد


باشگاه بایرن مونیخ مذاکرات برای تمدید قرارداد آرین روبن را آغاز کرد و امیدوارند هرچه زودتر خبر تمدید قرارداد او را اعلام کنند.


 قرارداد این ملی پوش هلندی با باواریایی ها در سال 2015 به پایان می رسد و این باشگاه  مایل است تا قرارداد او را تا 2017 تمدید کند.

به گزارش نشریه هلندی فوتبال اینترنشنال، با توجه به علاقه مندی دو طرف برای ادامه همکاری، مطمئنا این قرارداد تمدید خواهد شد.

یکی از مواردی که باشگاه بایرن در مورد آن مردد است، گذاشتن بندی برای ادامه همکاری بعد از سال 2017 است.

چند ماه قبل شایعاتی در مورد انتقال روبن به پاری سن ژرمن منتشر شده بود اما او به این انتقال تمایلی نشان نداد.

روبن که به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده، در دیدار این هفته تیمش مقابل آینتراخت فرانکفورت، پاس گل داد.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ