ماجدی: کی‌روش دیروز متکلم وحده بود


سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: کی‌روش دیروز متکلم وحده بود و طوری صحبت می‌کرد که انگار او ایرانی است و بقیه غریبه.


میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اتفاقاتی که در برنامه روز گذشته ورزش و مردم رخ داد، گفت:‌ فکر می‌کنم آقای کی‌روش دیروز متکلم وحده بود و در قانون اسلامی این گونه نیست که یک نفر حرف بزند و به دیگری اجازه صحبت ندهند. احساس من این است که اگر به قلعه‌نویی فرصت می‌دادند نه در مقام دفاع از خود بلکه حقایقی را برای مردم می‌گفت تا ذهن آنها روشن شود.

وی افزود: متأسفانه روز گذشته باشگاه استقلال و قلعه‌نویی محکوم شدند اما سوال من این است که مگر ما به خاطر تیم ملی بازیکنان‌مان را در اختیار کی‌روش نگذاشتیم؟ حتی زمانی که تیم ملی از کره برگشت بازیکنان ما را خواستند و ما هم بلافاصله آنها را در اختیار تیم ملی گذاشتیم.

سرپرست تیم استقلال در ادامه گفت‌وگو با فارس، تأکید کرد: قبل از دیدار با بوریرام تایلند از سازمان لیگ تقاضا کردیم که بازی ما را به بعد از بازی آسیایی موکول کنند اما آنها نپذیرفتند و دیدید که هر چه سازمان لیگ گفت ما پذیرفتیم پس کجا باشگاه استقلال برنامه‌های لیگ را بر هم زده است؟ متأسفانه کی‌روش طوری صحبت می‌کرد که انگار او مسلمان است و بقیه ایرانی نیستند و غریبه هستند.

ماجدی با گلایه از صحبت‌های مطرح شده، تأکید کرد: برایم جالب این جاست که کی‌روش می‌گفت که این تیم ملی من نیست و تیم متعلق به ایران است اما آیا استقلال تیم شخصی امیر قلعه‌نویی است؟ چطور تیم ملی مال مردم است ولی استقلال سندش به نام قلعه‌نویی خورده؟ یعنی کی‌روش نمی‌داند چند میلیون هوادار پشت تیم استقلال هستند؟

وی ادامه داد: بارها و بارها آقایان سیموئز، نمازی، آقاجانیان و خیلی‌های دیگر در تمرینات ما شرکت کردند و حتی حامل تشکل آقای کی‌روش بودند چون از ما خواستند بیک‌زاده و حیدری را بازی ندهیم ولی انصافا در برنامه روز گذشته دموکراسی وجود نداشت و از صحبت‌های سرمربی تیم ملی تعجب کردم. باید حداقل به قلعه‌نویی سه دقیقه فرصت می‌دادند چون او باید از حق خودش دفاع می‌کرد ولی جوانمردی در برنامه دیروز رعایت نشد.

وی در پایان گفت:‌ انصافا ما مظلوم‌ترین تیم لیگ ایران هستیم چون بدون استراحت پا به لیگ گذاشتیم و تعامل بیش از حد چنین عاقبتی هم دارد.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

 ایبرا (2)   


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ