سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اعتراض سپاهان به اخراج شریفی


محمد فرامرزی با بیان اینکه کمیته انضباطی کارت قرمز شریفی را باید نادیده بگیرد، گفت: می‌خواهم در جواب صحبت‌های شیرینی که اذعان کرده سپاهان جنبه باخت نداشت بگویم که اتفاقا ما جنبه باخت داریم، این شما هستید که وقتی پیروز بازی هم می‌شوید باز هم به مسائلی خاص اشاره می‌کنید.


سرپرست تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه مطمئنا یکی از هیجان انگیزترین بازی‌های لیگ مصاف سپاهان و پرسپولیس بود، اظهارکرد: هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند و ما نیز در حالی شکست خوردیم که یک بازیکن کمتر داشتیم و با برتری عددی که پرسپولیس نسبت به ما داشت توانست این بازی را ببرد که به این تیم تبریک می‌گویم.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه در نیمه اول زیاد خوب کار نکردیم، اما در نیمه دوم پرسپولیس را در زمین خودش تحت فشار قرار دادیم، ادامه داد: اگر اواسط نیمه دوم به گل می‌رسیدیم شرایط فرق می‌کرد، اما دیروز روز خوبی برای پرسپولیس بود و این برد مبارک‌شان باشد.

فرامرزی در خصوص اخراج شریفی خاطرنشان‌کرد: همه صحنه برخورد شریفی و بنگر را دیدند و تمام کارشناسان نیز اذعان کردند که هیچ برخوردی که در حد اخراج بوده باشد را ندیده‌اند، ولی بازیکن پرسپولیس جوری دستش را گرفت که فغانی استنباط‌ش از این برخورد اخراج بود و بس. شریفی بازیکنی جوان و بی‌حاشیه است و خودش هم گفت که برخوردی با این بازیکن در حد اخراج نداشته و شاید سخت گیرانه‌ترین حالت کارت زرد برای این بازیکن بود، اما داور ناباورانه کارت قرمز را به این بازیکن نشان داد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه حق بازیکن ما را برگردانید، شریفی مستحق کارت قرمز نبود، ادامه داد: دوست دارم مطلبی را بگویم و آن اینکه وقتی بازیکن ما به ناحق البته به اذعان اکثر کارشناسان کارت قرمز را گرفت بدون هیچ جنجال و حاشیه‌ای برخلاف اکثر تیم‌ها این تصمیم را پذیرفت و بدون اتلاف وقت زمین را ترک کرد. رفتار شریفی و کرانچار نیز باید الگویی برای سایر تیم‌ها باشد که بدون هیچ جنجالی این تصمیم ناحق را پذیرفتند.

سخنگوی باشگاه سپاهان با بیان اینکه وقتی همه می‌گویند اخراج شریفی به حق نبوده است پس برای باشگاه سپاهان نیز جای اعتراض وجود دارد، اضافه کرد: ما به صورت کتبی و حقوقی اعاده حق می‌کنیم، ولی خوشحالم که نه قبل از بازی نه در حین بازی و نه پس از این دیدار مجموعه سپاهان زمین و زمان را زیر سوال نبرد و اینجاست که تفاوت سپاهان با سایر تیم‌ها مشخص می‌شود، جایی که مجموعه ما در عمل نیز اخلاق مداری را رعایت می‌کنند و با توجه به اجحافی که در حق‌شان شده، اما شکست را می پذیرند، ولی برایم جالب است که پرسپولیس حتی وقتی بازی را می‌برد باز هم رو به مسائل ماوراء الطبیعه می‌آورد!

وی با اشاره به صحبت‌های شیرینی گفت: سرپرست پرسپولیس می‌گوید سپاهانی‌ها جنبه باخت ندارند، می‌خواهم به این فرد بگویم که اتفاقا ما جنبه باخت داریم، این شما هستید که وقتی پیروز بازی هم می‌شوید باز هم به مسائلی خاص اشاره می‌کنید؛ من باز هم می‌گویم پرسپولیس بازی خوبی کرد و توانست این دیدار را هم ببرد، اما ما تلاش می‌کنیم تا بتوانیم باخت خود را جبران کنیم.

فرامرزی در پاسخ به این سوال که به نظرتان اعتراض شما راه به جایی خواهد داشت یا نه، گفت: تصمیم گیرنده باشگاه سپاهان نیست. ما وظیفه داریم از لحاظ حقوقی و کتبی اعتراض خود را بیان کنیم و بقیه مسائل به فدراسیون و کمیته انضباطی بر می‌گردد، ولی این توقع می‌رود که کمیته انضباطی نگاهی عادلانه به تمام تیم‌ها داشته باشد و همانگونه که کارت قرمز برخی‌ها را به دلیل اشتباه داور نادیده گرفتند، پس اگر اشتباه داور را دیدند کارت قرمز شریفی را نیز ببخشند.

وی فغانی را داوری بسیار خوب قلمداد کرد و اضافه‌کرد: به نظر می‌رسد با توجه به فشارهایی که در این مدت بر داوران بوده و تحت تاثیر بازی رفت سپاهان برابر پرسپولیس بودند شاید این اخراج نیز تحت تاثیر این شرایط بوده است. به نظر من نقطه تاریک داوری فقط صحنه اخراج شریفی بود و داور این دیدار در بقیه صحنه‌ها خوب سوت زد

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سووال که آیا باشگاه سپاهان قبل از این دیدار درخواست تغییر داور تهرانی را نداشتند، افزود: ما هیچ گاه پیش داوری نکرده‌ایم و هیچ گاه برخلاف برخی تیم‌ها هجمه‌هایی را به راه نمی‌اندازیم و اتکای تیم سپاهان فقط به بازیکنانش است.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

 ایبرا (2)   


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ