سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پورحیدری: کی‌روش را حرفه‌ای نمی‌دانم


مدیرفنی استقلال با انتقاد شدید از کارلوس کی‌روش می‌گوید او تلاش می‌کند تا از احساسات مردم ایران سوء استفاده کند.


منصور پورحیدری درباره‌ی تساوی استقلال برابر مس کرمان و از دست دادن دو امتیاز بسیار مهم در این دیدار گفت: البته با این شرایطی که استقلال دارد، ما حتی در آستانه پیروزی بودیم. متاسفانه گلی را دریافت کردیم که از تیم ما بعید بود. اگر این سه امتیاز را بدست می‌آوردیم بسیار به ما کمک می‌کرد اما فوتبال است و هزار اتفاق پیش بینی نشده. واقعا حیف شد که امتیاز از دست دادیم و کاری است که شده و باید به آینده نگاه کنیم.

به گزارش ایسنا، او افزود: فشردگی بازی‌ها برای بالانشینان کار را سخت‌تر می‌کند. وضعیت‌مان با بازگشت آندو و مصدومان بهتر می‌شود. تیم ما با وجود مصدومان زیادی که دارد همچنان در صدر جدول است. من هنوز هم اعتقاد دارم که استقلال شانس اول قهرمانی است. خوشبختانه ما صدرجدول هستیم. تنها مسئله اینجاست که نباید گل‌هایی این چنینی دریافت کنیم.

مدیرفنی استقلال در پاسخ به سوالی مبنی بر شایعات مطرح شده که قرار است استقلال چند بازیکن لیگ برتری را به عنوان یار کمکی در آسیا با خود به همراه ببرد، اظهار کرد: با توجه به شرایط ما طبیعی است که قلعه‌نویی نخواهد زنگ تفریح رقابت‌های آسیایی شود. اگر شرایط جور شود و تیم ما تقویت شود، احتمال این امر وجود دارد. البته باید وضعیت قوانین این مسئله را هم بررسی کنیم.

او در پاسخ به سوالی درباره انتقاداتی که کی‌روش علیه فتح‌الله زاده و قلعه‌نویی انجام داده است، گفت:‌ من این انتظار را دارم از کی‌روش که ایشان اینگونه صحبت کند. معلوم بود که یک برنامه‌ای ریخته شده است. ایشان صحبتی به نفع فوتبال ایران انجام نمی‌دهد. او از حساسیتی که مردم به تیم ملی دارند سوء استفاده می‌کنند و این صحبت‌ها را مطرح می‌کند. او ده دقیقه صحبت کرد و پنج دقیقه از 80 میلیون جمعیت ایران صحبت کرد. فکر می‌کنم این یک نمایش بود و البته در آینده ممکن است بیشتر از اینها هم از او بشنویم. یک طرفه پیش قاضی رفتن و صحبت کردن منطقی نیست. یک آدمی که همه عنوان می‌کنند حرفه‌ای است، من او را حرفه‌ای نمی‌دانم. او این فشار را با برنامه‌اش به تیم‌ها وارد کرده است. شادابی در لیگ ما به دلیل فشردگی لیگ برتر وجود ندارد. ما سه دوره به جام‌جهانی رفته‌ایم و هیچگاه اینگونه نبوده است. امسال همه چیز در اختیار ایشان بوده و با این حال بهانه می‌گیرد و من آینده را واقعا خطرناک می‌بینم. به هرحال باید منتظر باشیم ایشان باز هم حرف بزند.

پورحیدری ادامه داد: او گفته که به خاطر فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی برنامه لیگ اینگونه شده است. واقعا چه جوری شده؟ برنامه لیگ همانی است که از ابتدا اعلام شده و طبق آن پیش می‌رود. این‌ها بهانه است و چیز دیگری نیست. متاسفانه نمی‌دانم او به دنبال چیست. متاسفم که او انقدر طلبکارانه حرف می‌زند. شاید او نمی‌داند ما سه دوره جام جهانی رفته‌ایم. او آمده در برنامه تعداد بازی‌های کره و ژاپن را نشان داده است، بله ما هم می‌توانستیم این کار را بکنیم به شرطی که دو روز قبل از فیفا دی بازیکنان را بگیرد و بعد از بازی هم بازیکنان را به باشگاه‌هایشان پس دهد. ما با فلسطین بازی می‌کردیم ده روز تیم به اردو می‌رفت. معلوم است که چنین اردوهای بلند مدتی در اواسط لیگ به تیم‌ها لطمه می‌زند.

او اضافه کرد: قوانین فوتبال برای همه دنیا یک جور است. کسی خودش را با آلمان مقایسه نمی‌کند. ما خودمان را با آسیا مقایسه می‌کنیم. شما از پارسال ببینید که برای هر بازی دو هفته تیم ملی به اردو رفته است. کدام کشور این کار را کرده است؟ ایشان خواسته‌هایش خیلی زیاد است. ما تنها یک راه داشتیم که اگر آن را هم انجام می‌دادیم، باز هم ایشان ناراضی بود. اینکه ما همه فوتبالمان را در اختیار او می‌گذاشتیم و خزانه دولت را هم به او واگذار می‌کردیم که هرگونه دلش خواست هزینه کند. متاسفانه صحبت‌های او تنها بهانه است. ایشان فکر می‌کند که ما در ایران هیچ قانونی را نمی‌دانیم و فقط ایشان همه چیز را می‌داند. این صحبت او بی احترامی به مردم ایران بود و مردم ما به خوبی همه چیز را می‌دانند. همه ما باید آماده باشیم، ممکن است او در آینده باز هم صحبت کند. او برای همه تیم‌ها مشکل ایجاد کرده است. همیشه می‌گوییم چرا لیگ ما ضعیف است؟ بله اما توجه کنید که تیم‌ها اصلا فرصت ریکاوری ندارند تا برسند به کار تاکتیکی. همه زیر بار این برنامه رفتند که تیم ملی موفق باشد، اما آخرش هم می‌بینید این صحبت‌ها مطرح می‌شود.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

 ایبرا (2)   


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ