سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیگرینی پاسخ مورینیو را داد


سرمربی منچسترسیتی به انتقاد‌های ژوزه مورینیو واکنش نشان داد.


منچسترسیتی در حساس‌ترین دیدار هفته‌ بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس در خانه میزبان چلسی است؛ دیداری که خیلی از کارشناسان معتقد هستند تاثیر زیادی در مشخص شدن قهرمان این فصل لیگ برتر انگلیس خواهد داشت.

مانوئل پیگرینی، سرمربی شیلیایی منچسترسیتی پیش از بازی حساسش برابر چلسی اعلام کرد سرخیو آگرو نمی‌تواند تیمش را در این دیدار بزرگ همراهی کند. او در این‌باره گفت: از این که به آگرو در بازی در تاتنهام بازی دادم، احساس پشیمانی نمی‌کنیم زیرا ما به شدت به سه امتیاز بازی با تاتنهام نیاز داشتیم. آگرو پیش از دیدار با تاتنهام احساس ناراحتی می‌کرد. با این حال ترجیح دادیم که از او استفاده کنیم. در حال حاضر باید بدون آگرو به مصاف چلسی برویم، امیدوارم که او بتواند خیلی زود به میادین بازی باز گردد. بازیکنان جانشینی برای آگرو داریم که بتوانیم به جای مهاجم آرژانتینی استفاده کنیم. به همین خاطر دغدغه‌ای بابت مصدومیت آگرو نداریم.

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی پیش از دیدار حساس تیمش برابر این تیم جنگ روانی را آغاز کرد و اعلام کرد داورها در لیگ برتر به نفع منچسترسیتی قضاوت می‌کنند.

پیگرینی، سرمربی منچسترسیتی ادعای ژوزه مورینیو درباره قضاوت‌های یک طرفه به نفع منچسترسیتی در رقابت‌های این فصل از لیگ برتر را رد کرد و گفت: متوجه منظور صحبت‌های مورینیو نمی‌شوم. اگر بازی‌های لیگ برتر در هفته‌های گذشته را با دقت نگاه کنید می‌بینید که گفتن چنین صحبت‌هایی چه دلیلی دارد. به هیچ وجه وارد جنگ روانی با مورینیو نمی‌شوم. تمرکز من تنها روی پیشرفت تیمم است. دوست داریم با پیروزی برابر چلسی روند بردهایمان را در این فصل ادامه دهیم. من هیچ وقت نمی‌خواهم از کسی انتقادی داشته باشم. فکر می‌کنم هر تیمی به اندازه خودش مشکلات دارد و هر تیم شیوه خاص بازی خود را دارد. چلسی یک جور فوتبال بازی می‌کند و ما هم یک جور دیگر.

سرمربی منچسترسیتی که رابطه خوبی با ژوزه مورینیو ندارد، در ادامه درباره خوشحالی مورینیو در بازی رفت، گفت: به خوبی آن صحنه را به یاد می‌آورم اما دوست ندارم که بازی تیمم با چلسی به جدال من با مورینیو تبدیل شود. در بازی رفت در دقیقه‌ 90 اشتباه کردیم و این باعث شد که دروازه‌ تیم ما باز شود. در واقع گلی که خوردیم روی اشتباه فردی بازیکنانمان بود. من به عنوان مربی منچسترسیتی تنها تمرکزم بر روی بازی‌های پیش‌رو است و می‌خواهم جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کنم.

منچسترسیتی دوشنبه در حالی در ورزشگاه "اتحاد" میزبان چلسی خواهد بود که سرخیو آگرو و سمیر نصری را به دلیل مصدومیت به همراه نخواهد داشت.

چلسی نیز نمی‌تواند از حضور فرناندو تورس استفاده کند.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

 ایبرا (2)   


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ