سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بلان: مصدومیت کاوانی جدی نیست


سرمربی پاری سن ژرمن پس از پیروزی تیمش برابر بوردو می‌گوید مصدومیت مهاجم اروگوئه‌ای خود جدی نیست و او می‌تواند هفته‌ آینده به میدان برود.


پاری‌سن‌ژرمن در هفته‌ بیست و سوم لاشامپیونه فرانسه موفق شد بوردو را شکست دهد تا موقتا اختلافش را با موناکو در صدر جدول به شش امتیاز افزایش دهد.

لورن بلان، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن پس از پیروزی تیمش برابر بوردو، گفت: برای این که مدعی باقی بمانیم پیروزی بسیار مهمی را کسب کردیم. نمایش گروهی بسیار خوبی برابر موناکو داشتیم و شایسته کسب پیروزی در این دیدار بودیم. پس از تساوی ناامید کننده برابر گنگم در هفته‌ گذشته اعتماد به نفسمان را از دست داده بودیم، اما خوشحالم که با این برد خانگی برابر تیم بوردو توانستیم قدرتمان را با این پیروزی نشان دهیم. البته نکته نگران کننده این بود که نتوانستیم از فرصت‌های گلزنی بسیار خود در این دیدار استفاده کنیم و بازی در بعضی از دقایق بسیار سخت شده بود.

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن در ادامه گفت: باید با صبر و حوصله بیشتر در زمین مسابقه کار کنیم. هر بازی فرصت‌های زیادی برای گلزنی داریم، اما نمی‌توانیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم.

ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه‌ای پاری سن ژرمن شب گذشته (جمعه) مصدوم شد و در دقیقه‌ 76 جای خودش را به اسکوئل لاوتزی داد.

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن درباره مصدومیت کاوانی، گفت: فکر نمی‌کنم که مشکل کاوانی جدی باشد. با این وجود منتظر گزارش پزشک تیم خواهیم بود تا میزان دوری او از تیم مشخص شود. با این وجود فکر می‌کنم کاوانی بتواند هفته‌ آینده برای ما به میدان برود.

پاری‌سن‌ژرمن با 54 امتیاز در صدر جدول لیگ فرانسه قرار دارد. موناکو تیم دوم جدول در صورتی که امروز (شنبه) بتواند لوریان را شکست دهد بار دیگر اختلاف امتیازی خود را با تیم صدرنشین به سه امتیاز خواهد رساند.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

 ایبرا (2)   


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ