سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نظری: آمار مهاجمان استقلال خوب است!


مهاجم تیم فوتبال استقلال معتقد است آمار مهاجمان این تیم خوب بوده است.


مهدی محمدنظری پس از شکست دو بر یک استقلال مقابل مس و حذف آبی‌پوشان از جام حذفی اظهار داشت: در این آب و هوا بازی جالبی شاهد نبودیم. ما تمام سعی و تلاش خود را انجام دادیم که فقط در این دیدار به پیروزی برسیم اما روی یک حادثه گل دوم را دریافت کردیم و از رسیدن به فینال باز ماندیم.

به گزارش فارس،وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه مهاجمان استقلال نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند که این امر باعث شده قلعه‌نویی حتی از حنیف عمران‌زاده در خط حمله استفاده کند، گفت: اگر موقعیتی نصیب مهاجمان استقلال شود آنها هم تبدیل به گل خواهند کرد. البته خودم به شخصه در این چند مدت بدشانس بودم. در این آب و هوا گل زدن کار دشواری است اما معتقدم که آمار مهاجمان استقلال خوب است.

مهاجم آبی‌پوشان در مورد اینکه امیر قلعه‌نویی هم نسبت به عملکرد مهاجمانش ناراضی است ومی‌گوید تنها سالی است که راضی نیستم، یادآور شد: به هر حال قلعه‌نویی مشکلات تیم را می‌داند. بازیکنان تمام سعی و تلاش خود را می‌کنند اما نمی‌دانبم چرا چنین اتفاقی رخ می‌دهد.

نظری در مورد اینکه استقلال قهرمانی جام حذفی را از دست داد آیا امید دارد در لیگ برتر به قهرمانی برسد، تاکید کرد:‌ما به دنبال کسب هر دو جام بودیم اما این اتفاق رخ نداد. امیدوارم در لیگ برتر بتوانیم جام بگیریم.

وی در مورد مصدومیت خود گفت: هنوز درد دارم ولی می‌توانم بازی کنم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

 ایبرا (2)   


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ