سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حاتمی: در هر گروهی قرار می‌گرفتیم، مرگ بود


مربی سابق تیم ملی بسکتبال گفت: تیم ملی کشورمان در جام‌جهانی در هر گروهی قرار می‌گرفت، بازی‌های سختی را پیش رو داشت.


مهران حاتمی در گفت‌وگو با فارس، در مورد گروه‌بندی مسابقات جام جهانی بسکتبال و هم‌گروهی ایران با اسپانیا، فرانسه، مصر و صربستان در مورد اینکه می‌گویند گروه ما بسیار سخت و مرگ محسوب می‌شود گفت: به نظر من ما در هر گروهی قرار می گرفتیم برایمان سخت و مرگ بود چون بسکتبال اروپا و سایر قاره‌ها فاصله زیادی تا آسیا دارند.

وی ادامه داد: از طرف دیگر بازیکنان ما فرصت و شانس خوبی نصیب‌شان شده است که بدون هیچ هزینه‌ای با تیم‌های بزرگ دنیا مانند اسپانیا و فرانسه بازی کنند و این می تواند غرور آمیز باشد.

حاتمی تاکید کرد: برخلاف اینکه گفته می‌شود ما در گروه مرگ قرار داریم نظر من متفاوت است. بسکتبال در اروپا آنقدر به هم نزدیک شده است که نمی توانیم پیش از آغاز بازی یک تیم را برنده بدانیم. واقعیت این است که تمام تیم‌ها خوب هستند.

مربی سابق تیم ملی بسکتبال و سرمربی فعلی پتروشیمی در پاسخ به این سوال که آیا با این شرایط می‌توانیم به دور دوم صعود کنیم یا خیر اظهار داشت: ما باید برای صعود دو بازی را ببریم. مصر نسبت به تیم‌های دیگر قدرتمند نیست و باید این تیم را شکست دهیم. برزیل، فرانسه، اسپانیا و صربستان چهار تیمی هستند که بازی با آنها بسیار سخت است البته مصر هم کم‌تجربه نیست و نمی‌توانیم بگوییم از حالا این تیم را شکست داده‌ایم.

وی عنوان کرد: بازی‌های لیگ که در حال حاضر در جریان است بهترین فرصت برای آماده‌سازی ملی‌پوشان است. آنها باید خوب تمرین کنند و فدراسیون این موقعیت را قدر بداند.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

 ایبرا (2)   


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ