سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ضربه تیموریان، صادقیان و عقیلی یکسان بود


سرپرست تیم فوتبال سایپا گفت: به نظر من ضربه‌ای که پیام صادقیان و هادی عقیلی زدند که باعث محرومیت‌شان شد مشابه همان ضربه تیموریان بود.


حسین خوش‌نظر مورد جریمه 10 میلیون تومانی آندرانیک تیموریان از سوی کمیته انضباطی گفت: به عقیده من باید قانون برای همه یکسان اجرا شود و وقتی باران می‌بارد همه خیس شوند. بازیکن ما در بیرون از زمین پیراهنش را درآورده و به یک توپ جمع‌کن داده، ابتدا یک جلسه محروم می‌شود و بعد از اعتراض باشگاه و ارائه فیلم مسابقه، محرومیتش به یک میلیون ‌تومان جریمه از سوی کمیته انضباطی تبدیل شده است. پیام صادقیان بازیکن پرسپولیس و همچنین هادی عقیلی بازیکن سپاهان هم به خاطر ضربه‌های خشن محروم شده‌اند اما تیموریان فقط جریمه شد. فیرات سرمربی تیم ما به دلیل اعتراض یک جلسه محروم شد.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: من در امور قضایی و انضباطی سررشته‌ای ندارم اما می‌دانم که باید قانون برای همه یکسان باشد، ضربه‌ای که تیموریان، صادقیان و عقیلی زدند تقریبا مشابه است. شما دیدید که کریس رونالدو به خاطر یک ضربه خشن به بازیکن حریف سه جلسه محروم شد. این شرایط در همه دنیای فوتبال یکسان است.

سرپرست سایپا در مورد پیشنهاد استقلال به سجاد شهباززاده گفت: هیچ پیشنهادی از سوی باشگاه استقلال به ما به طور رسمی نشده است. سوالم این است مگر استقلال دیروز و امروز فهمید که می‌خواهد در لیگ قهرمانان شرکت کند که در آستانه بازی حساس ما با استقلال پیشنهاد این باشگاه به شهباززاده در رسانه‌ها مطرح می‌شود آن هم در حالی که هیچ نامه‌ای از سوی باشگاه استقلال در این‌باره به ما نرسیده است.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

 ایبرا (2)   


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ