سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لواندوفسکی:می‌خواهم باقهرمانی ازدورتموند بروم


مهاجم گلزن دورتموند به دنبال آن است که با کسب یک عنوان قهرمانی سیگنال ایدونا پارک را ترک کند.


پس از گذشت 19 هفته از رقابت‌های بوندس‌لیگا در فصل جاری تیم فوتبال بورسیا دورتموند با 17 امتیاز اختلاف نسبت به بایرن مونیخ صدرنشین در جایگاه سوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار دارد و بعید به نظر می‌رسد که بتواند در این فصل عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

به نقل از تسنیم، البته زردپوشان وست‌فالن در این فصل هنوز امید به کسب عنوان قهرمانی دارند. آنها به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافته‌اند و در این دور از رقابت‌ها به مصاف زنیت سن‌پترزبورگ روسیه خواهند رفت. شاگردان یورگن کلوپ همچنین در مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان حریف اینتراخت فرانکفورت هستند که به نظر برای صعود به جمع 4 تیم برتر کار سختی ندارند.

روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی زردپوشان وست‌فالن که از ابتدای فصل آینده پیراهن سرخ مونیخی‌ها را به تن خواهد کرد، به نشریه «بیلد» آلمان گفت: هدف من همچنان به قوت خود باقی است و به دنبال این هستم که در تابستان با کسب یک عنوان قهرمانی سیگنال ایدونا پارک را ترک کنم ولی همگی ما می‌دانیم که برای رسیدن به این هدف باید بهتر عمل کنیم.

مهاجم لهستانی زردپوشان وست‌فالن افزود: با وجود اینکه ما مصدومان زیادی داریم ولی در هر بازی تمامی توان خود را برای گرفتن نتیجه به معرض نمایش می‌گذاریم. افراد زیادی بر این باورند که من دیگر علاقه‌ای برای بازی کردن در دورتموند ندارم ولی با عملکردم نشان دادم که هنوز به دنبال بازی کردن برای این تیم هستم. می‌خواهم با دادن یک هدیه خوب به هواداران از آنها خداحافظی کنم.

این مهاجم 25 ساله در 19 بازی بوندس‌لیگایی 11 گل برای دورتموندی‌ها به ثمر رسانده است.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

 ایبرا (2)   


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ