سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فیرات:برنامه‌های فصل‌بعد را به مدیران‌باشگاه دادم


سرمربی تیم سایپا البرز گفت: برای همکاری با تیم سایپا در فصل بعد باید با خانواده‌ام مشورت کنم.


  انگین فیرات سرمربی تیم سایپای البرز پس از نتیجه تساوی صفر بر صفر مقابل صبای قم اظهار داشت: بازی‌ای که امروز برگزار شد به پشتوانه تمریناتی بود که از اول فصل انجام داده بودیم امروز اصلا خوب بازی نکردیم. ما قرار بود کناره‌ها را ببندیم و میانه زمین را برای صبایی‌ها پرس کنیم که تنها دقایقی را شاهد این تاکتیک بودیم.

وی افزود: زمانی که تیم صاحب توپ شد عملا بازیکنان ما با خودشان بازی می‌کردند نه با حریف به نظرم اصلا بازی زیبایی برای ما و تماشاگران نبود.

سرمربی تیم سایپا گفت: تنها نکته‌ای که برای من مثبت بود استفاده از 7 بازیکنی بود که از تیم امید برای تیم ما بازی کردند خوشبختانه همه آنها جواب اعتماد من را به خوبی دادند.

فیرات در ادامه خاطرنشان کرد: از خبرنگاران ورزشی‌نویس ایران تقاضا دارم از جوانان تازه‌وارد حمایت کنند چراکه این بازیکنان هستند که آینده فوتبال ایران را تامین خواهند کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد هم به عنوان سرمربی تیم سایپا خواهید بود یا خیر گفت: ابتدا باید با خانواده‌ام مشورت کنم من چند پیشنهاد از کشورهای دیگر دارم همیشه در مورد چنین مسائلی با خانواده‌ام مشورت می‌کنم من مربی حرفه‌ای هستم و برنامه سال آینده تیم سایپا در رده بزرگسالان و امید را در اختیار مدیریت باشگاه قرار دادم.

وی در واکنش به این سوال که نظر شما در مورد کیفیت لیگ و نحوه برگزاری مسابقات چیست گفت: نحوه برگزاری لیگ برتر خوب بود اما تنها از تعطیلات بین لیگ ناراحتم چراکه این اتفاقات به تیم ما ضرر زد.

سرمربی تیم سایپا در پایان در واکنش به این سوال که آیا شما با تماشای مسابقات جام جهانی از بین بازیکنان که بهترین‌ها هستند را به تیم‌تان دعوت خواهید کرد یا خیر گفت: در فوتبال ایران نه امکاناتی وجود دارد و نه وضعیت مالی مشخص است که ما بخواهیم از بازیکنان خوب در جام جهانی استفاده کنیم.

نظر()

 ویسی: در...       اسکوچیچ:...


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ