سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

چلسی مدافع فرانسوی سن‌آتین را جذب کرد


چلسی با 12.5 میلیون پوند مدافع فرانسوی سن آتین را جذب کرد و به فعالیت خود در فصل جابجایی زمستانی پایان داد.


باشگاه چلسی با هدایت ژوزه مورینیو همچنان به جذب بازیکنان جوان و با استعداد ادامه می‌دهد. آبی‌پوشان لندن بعد از جذب ماتیچ بهترین بازیکن لیگ پرتغال و محمد صلاح بهترین بازیکن لیگ سوئیس امروز (جمعه) رسما با کورت زوما مدافع فرانوسی باشگاه سن ‌آتین قرارد امضا کرد تا نشان دهد که عزم خود را برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس جزم کرده است.

به گزارش فارس، به نوشته روزنامه دیلی میرور چلسی برای جذب این مدافع جوان 12.5 میلیون پوند پرداخت کرده است. زوما مدافع بسیار بااستعدادی است و دشام، سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه او را آینده خط دفاعی تیم ملی فوتبال فرانسه لقب داد.

زوما سومین ؤ آخرین خرید زمستانی چلسی در فصل جابجایی زمستانی بود. چلسی با هدایت ژوزه مورینیو پرتغالی فصل خوبی را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس پشت سر می‌گذارد و با 50 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد و یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی است. در جدول رده‌بندی منچستر سیتی با 53 امتیاز صدرنشین است. آرسنال هم با 52 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

احتمال خروج دژاگه از ترکیب ثابت فولام


با توجه به شرایط دژاگه در 2 دیدار اخیر فولام، احتمال اینکه وی از ترکیب تیمش برای رویارویی با ساوتهمپتون خارج شود زیاد است.


فولام در حالی در هفته بیست و چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس با ساوتهمپتون روبرو خواهد شد که با 19 امتیاز در رده نوزدهم جدول رده بندی لیگ جزیره قرار گرفته است.

به نقل از فارس، آنها با تغییر سرمربی خود امیدوار هستند بتوانند با کسب امتیازهای لازم خود را در لیگ برتر نگه دارند. با توجه به شکست دو بر صفر این تیم مقابل سوانسی سیتی در هفته گذشته، پیروزی مقابل ساوتهمپتون اهمیت بسیار بالایی پیدا کرده است. آنها امیدوارند با کسب سه امتیاز در این دیدار تا حدودی خود را از منطقه خطر دور کنند.

در گزارشی که یکی از سایت‌های انگلیسی پیش از رویارویی فولام با ساوتهمپتون نوشته آمده که رنه مولنستین، سرمربی جدید سپیدها تمرکز زیادی روی کارهای دفاعی دارد. او دن برن 21 ساله را یک بار دیگر در قلب خط دفاع قرار خواهد داد. اشکان دژاگه هم که در دو دیدار گذشته تا پیش از دقیقه 70 تعویض شده نیز به احتمال زیاد در ترکیب اصلی قرار نمی‌گیرد تا جای خود را به دیمین داف بدهد.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

برهانی: می‌خواستم پنالتی بزنم


مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: می‌خواستم پنالتی را بزنم ولی پشیمان شدم و نمی‌خواستم تمرکز ساموئل بر هم بریزد.


آرش برهانی پس از تساوی استقلال مقابل مس در خصوص اینکه آیا خطای حسین‌خانی پنالتی بود یا خیر،‌گفت: خطا صد در صد پنالتی بود چون زمانی که می‌خواستم ضربه را بزنم او مرا هل داد.

به نقل از فارس، وی در خصوص بازی گفت: در این زمین نمی‌شد فوتبال درست و حسابی بازی کرد و نتیجه زیاد عادلانه نبود.

برهانی در خصوص اینکه پلاکاردی در ورزشگاه که روی آن نوشته شده بود یک گل تا صد گله شدن برهانی، ‌گفت: من تمام تلاشم را انجام می‌دهم حتی می‌خواستم پنالتی را هم بزنم ولی پشیمان شدم و به ساموئل نگفتم تا تمرکز او بر هم نخورد.

وی در خصوص اینکه مگر پنالتی‌زن استقلال از قبل مشخص نیست، گفت:‌ چرا کادر فنی از قبل پنالتی‌زن را مشخص می‌کند ولی مهم این است که استقلال گل بزند نه اینکه شخص گل بزند. من سه هفته است که برای استقلال بازی می‌کنم ولی مطمئن باشید این هفته بالاخره گل می‌زنم.

مهاجم تیم استقلال در خصوص گلایه‌های مردم کرمان مبنی بر اینکه چرا برهانی به مس نیامد، گفت: اولا که من با استقلال قرارداد داشتم و قرار نبود از این تیم جدا شوم. شایعات مطرح شده توسط روزنامه‌ها بود که می‌نوشتند من می‌خواهم از استقلال بروم. ضمن آنکه من اصلا در مس بازی نکردم و در تیم شهرداری کرمان شاگرد مرحوم مهدی محمدی بودم.

وی تاکید کرد: من دوست داشتم به تیم شهرم خدمت کنم ولی دوست نداشتم از استقلال بروم و این تیم حق بیشتری بر گردن من دارد.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

تارتار: من اهل وقت تلف کردن نیستم


سرمربی تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز گفت: همه می‌دانند که من اهل وقت تلف کردن نیستم و به همین دلیل در زمان مصدومیت، به فروزان گفتم تکلیف مرا مشخص کند.


 مهدی تارتار عصر امروز پس از تساوی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار کرد: بازی با کیفیتی نبود و خرابی زمین اجازه نداد که تیم‌ها تاکتیک خود را در زمین پیاده کنند؛ ما در طول تمرینات هفته گذشته به خاطر اینکه اطلاع داشتیم از وضعیت چمن فولادشهر، بر روی ارسال از جناحین و توپ‌های بلند بسیار کار کردیم و دیدید که در این بازی از آنها استفاده کردیم، البته موقعیت آنچنانی بر روی دروازه‌ها به جز ضربه پنالتی ایجاد نشد.

به گزارش تسنیم، وی افزود: دوندگی تیم ما بالاست و تیمی که از 5 بازی 10 امتیاز گرفته باشد، لایق آن است که مسئولان تیم ملی نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشند و به نظر من چند بازیکن ما لایق حضور در تیم ملی هستند.

سرمربی تیم گسترش‌فولاد تبریز تصریح کرد: به هر حال اینکه از اصفهان با دست پر به تبریز بازگشته و به تیم پائین دست خود اجازه صعود به رده‌های بالا را ندادیم، نکته مثبتی بوده و من از نتیجه راضی هستم.

وی پیرامون برنامه تیمش در ادامه فضل بیان کرد: هدف ما این است که جایگاه خود را حفظ کنیم و در حال حاضر رتبه ما تک رقمی بوده و نیم‌نگاهی به پله‌های بالاتر داشته و امیدوار هستم که به هدف خود برسیم.

تارتار پیرامون صحبت‌هایش با فروزان در زمان مصدومیت او و اصرار برای بلند شدن این بازیکن گفت: من نمی‌خواستم بازی از جریان بیفتد و مرا می‌شناسید که من اهل وقت تلف کردن نیستم و از این مسئله به شدت بدم می‌آید و حتی با وجود فشار ذوب‌آهن در آن لحظات، دوست داشتم که بازی به جریان بیفتد و در آن صحنه به فروزان گفتم که تکلیف ما را مشخص کن که آیا می‌توانی بازی کنی یا خیر که تعویض کنیم اما می‌دانید که تعویض دروازه‌بان ممکن است تاکتیک تیم را به هم بریزد.

وی خاطرنشان کرد: خوشحالم که فروزان به بازی برگشت و اکنون در رختکن وقتی دستش را دیدم، متوجه شدم که او بازیکن با غیرتی است که با این شرایط برای ما بازی کرد و به نظر من حق او تیم ملی است و امیدوارم که گسترش در تعطیلات لیگ شرایط بهتری داشته باشد.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

ولین حضور نویدکیا برای سپاهان در فصل‌جاری


کاپیتان تیم فوتبال سپاهان در فصل جاری برای اولین بار به میدان رفت.


محرم نویدکیا در دیدار مقابل پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر برای اولین بار در فصل جاری به میدان رفت.

به گزارش فارس، کاپیتان سپاهان که در دیدار فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس مصدوم شد و حدود 7 ماه از میادین به دور بود امروز برای اولین بار در این فصل به میدان رفت.

نکته جالب اینجا بود که نویدکیا در دیدار مقابل پرسپولیس مصدوم شد و مقابل این تیم نیز به میادین برگشت.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

تاج: لیگ با نامه فدراسیون فوتبال به تعویق افتاد


رئیس سازمان لیگ می‌گوید: لیگ امسال با نامه فدراسیون فوتبال برای استراحت ملی پوشان به تعویق افتاد.


  مهدی تاج درباره صحبت‌های امروز کی‌روش گفت: هر حرفی منطقی باشد گوش می‌دهیم به ویژه اینکه ما به کی‌روش به دیده احترام نگاه می‌کنیم و نظرش برای ما مهم است. برنامه لیگ که مورد بحث قرار گرفته و همه درباره آن می‌گویند نامه فدراسیون فوتبال بود. اعتقاد ما این است که تیم ملی اولویت است و ما به نفع هیچ باشگاهی برنامه لیگ را جابه‌جا نکردیم.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: براساس نامه فدراسیون فوتبال 15 روز برای استراحت ملی‌پوشان لیگ تعطیل شد. در مورد اردوهای تدارکاتی هم باید بگویم که فکر می کنم باید این اردوها برگزار شود. لغو آن به نفع تیم ملی و لیگ نیست. باز هم می‌گویم باید به تیم ملی کمک شود و ما همه حرف‌های منطقی را گوش می‌دهیم.

رئیس سازمان لیگ با بیان اینکه منافع باشگاه‌ها و تیم ملی برابر است عنوان کرد: اما اولویت در اختیار صلاحیت فدراسیون فوتبال است نه سازمان لیگ. هر تلاشی بوده انجام شده فقط جام حذفی را برگزار کردیم.

تاج در پاسخ به این سوال که شنیده شده سال آینده می‌خواهید لیگ را 18 تیمی برگزار کنید گفت: لیگ همان 16 تیمی خواهد بود اگر نگران برخی چیزها نبودم آن را 14 تیمی برگزار می‌کردم. لیگ سهمیه‌ای نیست که هر استانی یک تیم داشته باشد.

وی در پایان درباره حق پخش تلویزیونی تصریح کرد: این مورد یکی از حقوق شناخته شده فوتبال است که اگر نتوانیم بگیریم دچار مشکل می شویم و باید پرداخت شود. بسیاری از گرفتاری‌ها و رفتن بازیکنان به خاطر این است که آنها قرارداد می‌بندند اما پولشان را نمی‌گیرند. سال آینده باید هزینه جاری باشگاه ها کم باشد. با این رقم قرارداد کار امکان ندارد.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

قاضی: بازی استقلال و مس کیفیت نداشت


مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به شرایط زمین بازی امروز دو تیم بکش بکش بود.


محمد قاضی پس از تساوی تیمش مقابل مس اظهار داشت: به نظرم خوب بازی کردیم و با توجه به شرایط زمین بازی بکش بکش بود. متاسفانه بد دقیقه‌ای گل خوردیم و نتوانستیم گل پیروزی را بزنیم.

به نقل از فارس، وی در خصوص اینکه باید در دیدار جام حذفی هم به مصاف این تیم بروند،‌گفت:‌ امیدوارم بتوانیم خوب ریکاوری کنیم چون فاصله بازی‌ها بسیار کم است ولی انگیزه‌مان پیروزی در جام حذفی مقابل مس خواهد بود.

مهاجم استقلال در خصوص اخطاری که از داوری بازی گرفت، گفت: من لباسم را بالا زدم و داور اخطار داد. البته به او اعتراض کردم و گفتم ای کاش به من به خاطر تولد فرزندم کادو می‌دادی که او گفت حواسش نبوده است.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

تمرینات ملوان تا سه‌شنبه تعطیل شد


تمرینات تیم فوتبال ملوان تا روز سه‌شنبه تعطیل شد.


تیم فوتبال ملوان امروز در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر مقابل نفت تهران به برتری 2 بر صفر دست پیدا کرد.

بعد از این پیروزی تمرینات این تیم تا روز سه‌شنبه تعطیل شد.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

توقف تراکتورسازی در حضور اولیویرا


تیم فوتبال تراکتورسازی در روز بازگشت تونی اولیویرا با تساوی بدون گل مقابل داماش متوقف شد.


در ادامه برگزاری مسابقات هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر عصر امروز (جمعه) تیم تراکتورسازی در تبریز میزبان تیم داماش گیلان بود که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این بازی که از ساعت 16 آغاز شده بود، میلاد فخرالدینی از تراکتورسازی کارت زرد دریافت کرد.


تونی اولیویرا که بار دیگر هدایت تیم تراکتورسازی را پذیرفته است، امروز به تبریز رفت و در ورزشگاه یادگار امام (ره) این مسابقه را از نزدیک تماشا کرد.

تراکتورسازی با کسب این تساوی 39 امتیازی شد اما جایگاهش از رده ششم جدول تغییری پیدا نکرد.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


مربی سایپا: وزش باد کیفیت بازی را پایین آورد


مربی تیم سایپای البرز گفت:وزش باد برکیفیت بازی دوتیم اثرمنفی گذاشته بود با این حال ما برای کسب سه امتیاز آمده بودیم واین تساوی برای ما یک ناکامی محسوب می شود.


سعید رجبی که در غیاب انگین فیرات در نشست خبری حاضر شده بود اظهار کرد: ما می دانستیم بازی با فولاد یک جدال سنگین ودشوار خواهد بود وبرای رفع مشکلات دفاعی خود در بازی های گذشته تمرینات خوبی را داشتیم وخوشحالم که امروز دفاعی خوب ومستحکم را مقابل فولاد ارایه دادیم وگلی دریافت نکردیم.

به نقل از تسنیم، وی با اشاره به ثبات تیم سایپا در جدول وعدم نگرانی این برای سقوط از حضور پرقدرت تیمش در ادامه لیگ خبرداد وگفت: همانند بازی با فولاد در مقابل سایر مدعیان لیگ با انگیزه ظاهر خواهیم شد وارایه گر یک بازی جوانمردانه خواهیم بود.

مربی تیم سایپا با تاکید بر برتری نسبی تیم سایپا در این دیدار خانگی تصریح کرد: می توانستیم برنده این بازی باشیم وپس از چند هفته ناکامی به سه امتیاز برسیم اما شرایط جوی اجازه این کار را به ما نداد.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ