سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

 

شست خبری مربیان دو تیم استقلال و مس فردا ساعت 18:30 در هتل جهانگردی کرمان برگزار می شود

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،نشست خبری مربیان دو تیم استقلال و مس

فردا ساعت 18:30 در هتل جهانگردی کرمان برگزار می شود.
جلسه هماهنگی این دیدار هم ساعت 20:30 در همین محل برگزار خواهد شد.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

اتیم فوتبال یوونتوس ایتالیا در هفته 21ام سری آ مقابل لاتزیو به تساوی یک یک رضایت داد.

در دقیقه 25 بازی بود که جی جی بوفون با خطا بر روی میروسلاو کلوزه با تصمیم اشتباه داور از زمین بازی اخراج شد و بیانکونری با تعویض کوآدوا آساموآه مجبور به ادامه بازی با 10 بازیکن شد.

در ادامه پنالتی بازیکنان لاتزیو به گل تبدیل شد تا بیانکونری ها بیش از پیش به گلزنی مهاجمین خود امید داشته باشند.

این فرناندو یورنته بود که با فرار عالی استفان لختشتاینر و سانت این مهره سوئیسی موفق به گلزنی شد تا یوونتوسی ها با 10 بازیکن به عنوان تیم برتر زمین شناخته شوند.

در این میان ماتوان به هماهنگی فوق العاده دو فرانسوی، یعنی آنجلو اوگبونا و پل پوگبا اشاره کرد که با یکدو های زیبای خود بازیکنان لاتزیو را به بازیکنانی سردرگم در پیدا کردن توپ تبدیل میکردند.

لاتزیو: برشیا؛ بیاوا، کانا، دیاس؛ کاواندا (گونزالس 65)، لدسما، بیگلیا، کونکو؛ کاندروا (کیتا 84)، هرنانس؛ کاوزه

یوونتوس: بوفون؛ بارتزالی، بونوچی، اوگبونا؛ لختشتاینر، ویدال، مارکیزیو، پوگبا، آساموآه (استوراری 26)؛ توز، یورنته

داور: ماسا

کارت قرمز: بوفون 25 (یوونتوس)









اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


  طبق اخبار منتشره در منابع خبری فرانسه، بیانکونری ها در مسیر جذب جرمی منز از پاری سن ژرمن، با رقیب دیگری به نام آرسنال مواجه شدند.

گفتنی است که توپچی های لندن با مدیریت اماراتی ها مشتاق به خرید این بازیکن و رقابت پا به پا با بیانکونری ها را دارند.

در این میان تا کنون آنتونیو کونته و در راس آن بپه ماروتا تلاش های زیادی برای جذب این مهاجم فرانسوی انجام داده اند ولی با وجود اینتر میلان، راهی از پیش نبردند.

اکنون روزنامه ها ادعا میکنند که بازیکن سابق رم، در یک دوراهی حضور در لیگ برتر و سری آ قرار گرفته است. وی تا کنون در تیم لوران بلان، تنها در 5 بازی در زمین حاضر بوده است.

گفته میشود گه سران این تیم فرانسوی برچسب 14 میلیون یورویی را بر روی بازیکن خود چسبانده اند.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

زنیت کاسرس را می خواهد


  مارتین کاسرس بازیکن 26 ساله و اروگوئه ای یوونتوس در این فصل بازی های زیادی انجام نداده و با توجه به نیمکت نشینی، احتمال می رود که از یوونتوس جدا شود.

اگرچه پیش از این خود ِ او اعلام کرده بود که می خواهد با یوونتوس ادامه دهد و از حضور در تورین خوشحال است، اما ممکن است پیشنهاد زنیت او را از یوونتوس جدا کند.

بر اساس اخبار منتشر شده در مطبوعات ِ کشور روسیه، گفته می شود که اسپالتی سرمربی زنیت می خواهد برای داشتن ِ کاسرس به یوونتوس پیشنهادی خوب ارائه کرده است و یوونتوس هم پیشنهاد مربوط به کاسرس را بررسی خواهد کرد.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

دورتمند خواهان خرید هولتبی؟

 

باشگاه بوروسیا دورتمند که در حال حاضر در وضعیت مناسبی قرار ندارد، قصد دارد با خرید لوئیز هولتبی تا حدودی مشکلات خط حمله ای خود را بر طرف کند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ طبق گزارشات منتشر شده در رسانه ها، باشگاه بوروسیا دورتمند علاقه مند شده است تا لوئیز هولتبی، بازیکن ذخیره تاتنهام و سابق شالکه را به خدمت بگیرد. گفته می شود دورتمند با پرداخت 6 میلیون یورو می تواند این بازیکن جوان را به خدمت بگیرد که در این وضعیت بهترین خرید ممکن برای این باشگاه خواهد بود.

لازم به ذکر است هولتبی محصول آکادمی شالکه نیست و در جوانی در گلادباخ و قبل از پیوستن به شالکه نیز در آلمانیا آخن توپ میزده است و از این بابت هیچ مشکلی برای پیوستن به دورتمند ندارد.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

کروس خواهان دریافت بالاترین دستمزد در بایرن

 

FCBayern.ir- به نظر می رسد تونی کروس و مدیر برنامه هایش هر روز سنگ تازه ای پیش روی مدیران باشگاه باواریایی می گذارند تا مسئله تمدید قرارداد این بازیکن هر روز وارد مرحله تازه تر و مشکل تر از روزهای قبل خود بشود.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ فولکر اشتروت مدیر برنامه های تونی کروس در تازه ترین مصاحبه خود درباره وضعیت موکلش به شبکه دی اس اف آلمان میگوید : "تونی کروس جز بهترین بازیکنان بایرن محسوب می شود وباید دستمزد این بازیکن نیز در حد توانایی وارزش این بازیکن تعریف شود.به نظر من تونی کروس باید بیشترین دستمزد را در بین بازیکنان مونیخی دریافت نماید و یا حداقل دستمزد وی باید در ردیف بازیکنانی مانند لام و گوتزه قرار بگیرد."

فیلیپ لام و ماریو گوتزه به ترتیب بیشترین دستمزد ها را در بین بازیکنان باشگاه مونیخی را از باشگاه بایرن مونیخ دریافت می دارند.

از طرفی دیگر تونی کروس نیز در مصاحبه کوتاهی که با شبکه اسکای آلمان انجام داد تلویحا موضوع عدم تمدید قرارداد خود را تایید نمود .کروس دراین باره می گوید : "چیز تازه ای وجود ندارد .مذاکرات فعلا متوقف شده است وبه زمان بیشتری برای اندیشیدن وتامل به این موضوع لازم است.من میتوانم هر پیشنهادی را قبول نکنم وآن را رد نمایم زیرا باید شرایط من در آن لحاظ شده باشد"

باشگاه منچستر یونایتد اخیرا اعلام نموده است تونی کروس بعد از خرید خوان ماتا از چلسی که در ژانویه انجام شد در صدر خریدهای باشگاه شیاطین سرخ در فصل تابستان قرار گرفته است.باشگاه بایرن مونیخ نیز اعلام کرده است کماکان به تلاشهای خود برای راضی نمودن هافبک ملی پوش خود برای تمدید قرارداد ادامه خواهد داد.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

شاراپووا ثروتمندترین ورزشکار زن دنیا /تصاویر

«فوربس» تازه ترین لیست ثروتمندترین های دنیا را منتشر کرد که در این بین شاراپووا ثروتمندترین ورزشکار زن دنیا است. مطابق با انتظارها ماریا شاراپووا عنوان ثروتمندترین زن ورزشکار دنیا را به خود اختصاص داد. او سال گذشته با 21.7 میلیون یورو درآمد بالاتر از "سرنا ویلیامز" ( 14.9 ) و "لی نا" ( 13.3) قرار گرفته است. نکته قابل توجه اینکه در بین لیست 10 نفره ثروتمندترین ورزشکاران زن دنیا هفت نفر از دنیای تنیس قرار دارند.

به گزارش آفتاب به نقل از بهار البته اختلاف شاراپووا با "تایگر وودز"، ثروتمندترین ورزشکار مرد در سال 2013 هم جالب توجه است. وودز در سال پیش 57.1 میلیون یورو درآمد داشته است. با این حال، خود شاراپووا خیلی به این رده بندی توجهی نمی کند.
او در گفت و گو با فیگارو در این باره گفت: «اینها همه اعداد است که منتشر می شوند و در واقع کسی نمی رود بانک و حساب شما را چک کند تا خبرهای تکمیلی را به دست بیاورد؛ پس هیچ کس هیچ وقت به طور دقیق نمی داند که شما چقدر درآمد دارید. به همین خاطر است که من اینجور اخبار را زیاد جدی نمی گیرم».
شاراپووا که چندسالی است به طور جدی وارد دنیای اقتصاد هم شده با فاصله گرفتن از این فضا سعی می کند زندگی اش مانند مایکل جردن باشد. او با بیان اینکه ستاره افسانه ای NBA الگویش است گفت: «به عنوان یک ورزشکار واقعا جردن را ستایش می کنم. تمام کارهایی که او بیرون از زمین بسکتبال هم انجام داد تحسین می کنم. اگر واقعا بتوانم ذره ای از کارهایی که او انجام داده را تکرار کنم، دیگر چیزی نمی خواهم».
شوگرپووا با شاراپووا!
البته فوربس بی دلیل هم نام شاراپووا را به عنوان ثروتمندترین ورزشکار زن دنیا منتشر نکرده است. شاراپووا اخیرا یک شرکت تولید آبنبات به نام «شوگرپووا» راه اندازی کرده که برخلاف تصورش با موفقیت چشمگیری در دنیا مواجه شد: «واقعیت این است که خودم هم از موفقیت این محصول شگفت زده شدم. وقتی می خواستم خط تولید این آبنبات ها را اندازی کنم فقط یک ایده با مزه بود که امیدوار بودم رونق بگیرد. به هر حال وقتی شما در 25 سالگی یک شرکت راه اندازی می کنید هیچ وقت نمی دانید اسیر چه غولی می شوید. به هرحال فکر می کنم که مردم این محصول را دوست دارند و از آن لذت می برند. ما کارمان را جدی گرفته ایم و از همین حالا هم در 25 کشور دنیا نمایندگی داریم. نکته جالب توجه اینکه برای اولین بار تبلیغ این آبنبات ها را در فرانسه کردم ولی هنوز در این کشور نمایندگی نداریم ».

نظر()

  

حامد حدادی به مهرام پیوست

تیم بسکتبال مهرام برای حضور در مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال حامد حدادی بهترین بازیکن آسیا را جذب کرد.

تیم بسکتبال مهرام برای حضور در مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال حامد حدادی بهترین بازیکن آسیا را جذب کرد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،‌ حامد حدادی ملی پوش بسکتبال ایران برای حضور در مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال ایران به تیم مهرام پیوست.

 

حامد حدادی که در این فصل به تیم سی شوان چین پیوسته بود، طی مذاکراتی با تیم بسکتبال مهرام نایب قهرمان فصل گذشته به توافق رسید و از مرحله پلی آف برای این تیم به میدان می‌رود.

 

حمیدرضا صمد زاده سرپرست تیم مهرام این خبر را به خبرنگار ایسنا داده است.

 

حدادی در سال‌های گذشته تنها بازیکن ایرانی لیگ بسکتبال MBA بوده است.

 

صمد نیکخواه بهرامی نیز دیگر بازیکن مهرام است که در مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال به میدان می‌رود.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

جمشیدی: اکثر آمدن و رفتن‌ها به باشگاه پرسپولیس سیاسی است

پروین باید از پیشکسوتان مثل دادکان و عابدینی استفاده کند. بالاخره ما می‌توانیم یک پرسپولیس پرقدرت را ببینیم یا آروزیش به دلمان می‌ماند؟

هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اکثر آمدن و رفتن‌ها به باشگاه پرسپولیس سیاسی است.

پژمان جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: تغییرات مدیریتی پرسپولیس در این مقطع خیلی جایز نبود و اکثر آمدن و رفتن‌ها به باشگاه پرسپولیس سیاسی است و کسانی که به این شکل وارد باشگاه می‌شوند باجدایی‌شان نباید گله کنند. رویانیان در این مدت کارهای زیادی برای پرسپولیس کرد و به نوبه خود به او خسته نباشید می‌گویم.

وی افزود: در حال حاضر علی پروین سرپرست باشگاه پرسپولیس است. هیچ کسی مثل پروین پرسپولیس را نمی‌شناسد، اما بحث مدیریت فرق می‌کند و باید پروین از مشاوران خوب استفاده کند. جایگاه پروین در پرسپولیس خیلی بالاتر از مدیر عاملی این باشگاه است. من به عنوان یک شاگرد به علی آقا توصیه می‌کنم از مشاوران خوب استفاده کند چون مدیریت یک کار علمی و تخصصی است و باید از افراد متخصص استفاده شود. پروین باید از پیشکسوتان مثل دادکان و عابدینی استفاده کند. بالاخره ما می‌توانیم یک پرسپولیس پرقدرت را ببینیم یا آروزیش به دلمان می‌ماند؟

جمشیدی در پایان در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: هنوز 6 بازی و 18 امتیاز باقی مانده و روی کاغذ پرسپولیس قطعا شانس دارد بازی با سپاهان خیلی مهم است و بازیکنان پرسپولیس اگر می‌خواهند قهرمان شوند هر چقدر توان دارند در زمین بگذارند اگر سپاهان را ببرند شانس قهرمانی‌شان زیاد می‌شود و اگر نبرند واقعا کارشان سخت می‌شود بازی با سپاهان برای پرسپولیس کلید قهرمانی است.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

هافبک با تجربه اهل مالی دوران موفقی را در لیگ اسپانیا با تیم های سویا و بارسلونا پشت سر گذاشت

 باشگاه والنسیا در بیانیه ای که در وبسایت رسمی باشگاه منتشر کرده است اعلام کرده توانسته با سیدو کیتا هافبک سابق تیم بارسلونا به توافق برسد و در صورت انجام معاینات پزشکی این بازیکن به تیم اسپانیایی خواهد پیوست.

هافبک با تجربه اهل مالی دوران موفقی را در لیگ اسپانیا پشت سر گذاشت. او در فصل 2007-2008 برای تیم سویا بازی می کرد و پس از آن به مدت 4 سال برای باشگاه  بارسلونا بازی کرد.

او پس از دوره 4 ساله حضور در بارسا ، کشور اسپانیا را به مقصد چین ترک کرد و در تیم دالیان چین مشغول به بازی شد اما حالا به نظر می رسد او دوباره حداقل برای مدت 5 ماه بازی هم به لیگ اسپانیا باز گردد.

" سیدو کیتا ، هافبک مرکزی ، پس از تکمیل معاینات پزشکی باشگاه تا 30 ژوئن 2014 به باشگاه والنسیا خواهد پیوست. " این متنی است که در وبسایت رسمی باشگاه درج شده است. .

بازیکن 34 ساله فوتبال حرفه ای خود را از کشور فرانسه آغاز کرد  و برای تیم های مارس ، لورینت  و لانس به میدان رفت و پس از آن راهی اسپانیا گردید.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ