سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

تیموریان: فکر نمی‌کردم ببازیم


هافبک تیم فوتبال استقلال، گفت: بعد از گل تساوی چند موقعیت داشتیم که روی سهل‌انگاری از دست دادیم.


آندرانیک تیموریان پس از شکست استقلال مقابل مس کرمان و عدم راهیابی به فینال جام حذفی گفت: فکر نمی‌کردم در این دیدار شکست بخوریم. بازی متعادل و خوبی انجام دادیم اما سازمان‌دهی مس بیشتر بود و روی یک ضد حمله گل دوم را به ثمر رساندند تا راهی فینال شوند.

به گزارش فارس،وی در مورد شرایط آب و هوایی عنوان کرد: برف شدیدی بود و از این شرایط غافلگیر شدیم. به هر حال این وضعیت جوی و بارندگی کشورمان است.

هافبک استقلال در ادامه خاطرنشان کرد:‌ بعد از اینکه گل تساوی را وارد دروازه حریف کردیم در نیمه اول چند موقعیت گل داشتیم که روی سهل‌انگاری خودمان آنها را از دست دادیم. نتوانستیم گل‌زنی کنیم و آن وقت دروازه‌مان باز شد.

تیموریان در مورد اینکه آیا قبل از بازی فکر نمی‌کردند بتوانند گل‌های زیادی به مس کرمان بزنم اظهار داشت: فوتبال بسیار نزدیک شده است و دیگر در مسابقاتی زدن سه یا چهار گل غیرقابل دسترس است. به هر حال شرایط فوتبال همین است و مس کرمان توانست با استفاده از کمترین موقعیت گل به پیروزی برسد.

هافبک استقلال در ادامه یادآور شد: در جام حذفی تیم پائین و بالای جدول وجود ندارد هرکس در این جام خوش‌شانس‌تر و با نظم‌تر باشد می‌تواند موفق شود. به هر حال این هم از زیبایی‌های فوتبال است ما روی نقاط قوت و ضعف حریف کار کردیم اما بعضی اوقات چنین نتایجی رقم می‌خورد.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

ماجدی: شایسته باخت نبودیم


سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: ما مقابل مس شایسته باخت نبودیم.


میرشاد ماجدی پس از شکست دو بر یک استقلال مقابل مس و حذف آبی‌پوشان از جام حذفی در مورد اینکه چرا مهاجمان استقلال نمی‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند، اظهار داشت: به هر حال ما از نفرات اندکی برخورداریم و از لحاظ تعداد با کمبود روبرو هستیم. در این بازی هم خستگی در ساق‌های برخی بازیکنان دیده می‌شد.

به گزارش فارس،وی ادامه داد: به هر حال مخاطب یک چیزی می‌بیند اما ما شاهد باخت در این دیدار نبودیم اگر کمی بیشتر دوندگی داشتیم می‌توانستیم به برتری برسیم.

سرپرست استقلال در مورد اینکه اتوبوس این تیم خراب شده، تصریح کرد: زمانی که به ورزشگاه می‌آمدیم پمپ اتوبوس خراب شده بود. در برگشت بازیکنان با تاکسی تلفنی هماهنگ کردیم و آنها را سه تا سه تا به سمت هتل فرستادیم.

وی در مورد اینکه پیش از این اتفاقی افتاده بود و محمد قاضی از تیم جا مانده بود،؛تاکید کرد: هیچ کس جا نمانده بود. من پس از اینکه همین مطلب عنوان شد گفتم که برخی آقایان گفته بودند که وسیله داریم. مثل همین حالا که برخی گفتند ما وسیله داریم. من خودم نفر آخر هستم که ورزشگاه را ترک می‌کنم.

ماجدی در مورد اینکه خودش چگونه بازخواهد گشت، گفت: من هم با آژانس برمی‌گردم مگر بد است؟!

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

رودی‌گارسیا: رم دلیلی برای‌ترسیدن از ناپولی ندارد


رودی گارسیا، سرمربی تیم آاس رم، در نشست مطبوعاتی عنوان کرد که تیمش توان بهتری از ناپولی دارد و شاگردانش ترسی از حریف ندارند.


 ابتدای هفته در حالی که یازده دقیقه از دیدار جالوروسی مقابل پارما سپری شده بود، به دلیل بارش باران، این مسابقه به تعویق افتاد.

گارسیا در نشست مطبوعاتی پیش بازی تیمش در مقابل ناپولی در نیمه نهایی کوپا ایتالیا گفت:" ما ابتدای هفته بازی نکرده ایم و این خود مزیت و برتری نسبت به ناپولی است. ناپولی ابتدای هفته بازی کرده و شکست خورده که به نظرم این تأثیری در روند آن ها داشته باشد. از نظر فیزیکی تیم در شرایط خوبی است، اما باید بتوانیم ریتم بازی خود را دوباره به دست آوریم، چراکه نزدیک به 10 روز است بازی نکرده ایم.

از ناپولی نمی‌ترسیم، آن ها تیم خوبی هستند و به آن ها احترام می‌گذاریم. این نیمه نهایی است و در دو دیدار رفت و برگشت برگزار می‌شود. این بازی 180 دقیقه ای و یا حتی بیشتر خواهد بود، اما فردا باید تلاش کنیم به فینال نزدیک تر شویم."

دو تیم ناپولی و رم فرداشب ساعت 23:15 به مصاف هم خواهند رفت.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

حسین‌خانی: نتیجه بازی گرم بود


مدافع تیم فوتبال مس کرمان گفت: مقابل استقلال نتیجه بازی گرم بود.


فرزاد حسین‌خانی پس از پیروزی مس کرمان مقابل استقلال گفت: بازی خوبی انجام دادیم و خدا را شکر توانستیم به پیروزی برسیم، امیدوارم در بازی‌های آینده نمایش بهتری داشته باشیم. به تمام کرمانی‌ها برای صعود مس به فینال جام حذفی تبریک می‌گویم.

به گزارش فارس،وی در مورد اینکه دو بار مقابل استقلال به تساوی رسیدند و یک‌بار نیز این تیم را شکست دادند، خاطرنشان کرد: امسال در دیدار مقابل استقلال نتایج بر وفق مراد بوده است البته می‌توانستیم این تیم را در لیگ برتر شکست دهیم که اینطور نشد.

وی در مورد اینکه آیا امروز هوا گرم نبود تا آستین کوتاه بپوشد؟ خاطرنشان کرد: نتیجه بازی خیلی گرم بود.

کاپیتان مس کرمان در این مورد که چرا این‌بار مثل دفعه قبل برای کوتاه کردن آستین پیراهنش لباس خود را پاره نکرد، اظهار داشت: من در مسابقه قبل هم آستینم را پاره نکردم بلکه لباسم آستین‌کوتاه بود.

وی در مورد ادامه لیگ برتر اظهار داشت: تمام تلاشمان را می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

صعود مس به فینال با شکست استقلال


تیم فوتبال استقلال در خانه مغلوب مس شد تا شاگردان بوناچیچ حریف تراکتورسازی در فینال جام حذفی شوند.


دیدار استقلال و مس کرمان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی که از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی و در هوای برفی آغاز شده بود با برتری 2 بر یک مس خاتمه یافت تا استقلال در خانه از رسیدن به فینال بازبماند.

به گزارش تسنیم،برخلاف انتظار این تیم مس بود که بازی را تهاجمی آغاز کرد و لوسیانو ادینهو دقیقه 7 ضربه خطا در پشت محوطه جریمه را به تور دروازه رحمتی و استقلال دوخت. با این گل شاگردان قلعه نویی به خود آمدند و حملات استقلال هم آغاز شد. امیر حسین صادقی در دقیقه 12 به شادی مسی‌ها خاتمه داد و روی یک ضربه ایستگاهی ارسال شده با ضربه سر گل تساوی آبی پوشان را وارد دروازه رودباریان کرد.


بعد از این گل باز هم حمله در دستور کار استقلال و ضد حمله در متن برنامه بازی مس قرار داشت اما رد و بدل شدن 2 گل زودهنگام احتیاط دو تیم را هم افزایش داده بود تا تجمع در میانه میدان و دل بستن به ارسال های بلند به سیاست غالب بازی در دقایق میانی نیمه نخست تبدیل شود. دقیقه 25 ناگهان موج حمله تیم مس درون محوطه جریمه استقلال با چند رفت و برگشت به شوت ترشیز ختم شد که رحمتی توپ را مهار کرد.

بعد از افت بازی تنها در دقیقه 44 بود که شوت ادینیو یخ بازی را آب کرد که این توپ را هم رحمتی به زحمت دفع کرد تا در نهایت نیمه نخست با تساوی یک بر یک تمام شود.

در نیمه دوم بازی به جز چند شوت به دروازه و درگیری های میانه میدان اتفاق خاصی نداشت و گویا دو تیم از همان ابتدای نیمه دوم خود را برای رفتن بازی به وقت اضافه آماده کرده بودند با این حال در دقایق پایانی همه چیز عوض شد و ادینیو در دقیقه 85 با استفاده از ضد حمله تیمش گل دوم خود و مس را به ثمر رساند تا تیمی که برای بقا در لیگ برتر تلاش می کند با برتری 2 بر یک در این دیدار به فینال جام حذفی راه پیدا کند.

بدین ترتیب مس 25 بهمن در دیدار نهایی جام حذفی به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت. میزبان این دیدار فردا با قرعه‌کشی مشخص می‌شود.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

نخستین شکست ایران برابر تیم چند ملیتی قطر


تیم ملی هندبال ایران در مرحله نیمه‌‌نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا برابر قطر مغلوب شد.


در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی شانزدهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی مردان آسیا در بحرین تیم‌های ملی ایران و قطر رودرروی هم قرار گرفتند که این دیدار با نتیجه 23 بر 22 به سود قطر خاتمه پیدا کرد. این در حالی بود که نیمه نخست این بازی با حساب 12 بر 11 به سود قطر تمام شده بود. این نخستین شکست شاگردان رافائل در این دوره از مسابقات بود که برابر تیم چند ملیتی و بین‌المللی قطر رقم خورد.

به گزارش فارس،با این نتیجه تیم ملی هندبال ایران باید در مرحله رده‌بندی به مصاف بازنده جدال تیم‌های بحرین و امارات خواهد رفت و قطر هم راهی فینال شد. پیش از این صعود تیم‌های ایران، قطر، بحرین و امارات به رقابت‌های جهانی قطعی شده بود.

قطری‌ها در تاریخ 15 دوره قبلی موفق به حضور در 11 دوره شده و با کسب دو نقره در سال‌های 2002 ایران و 2012 عربستان و دو برنز در سال‌های 2004 قطر و 2006 تایلند از جمله تیم‌های پر افتخار این رقابت‌ها بوده و سخت در پی آن هستند تا نخستین قهرمانی خود را با توجه به حذف تیم‌هایی چون کره‌ جنوبی و ژاپن جشن بگیرند.

قطری‌ها از وجود ریورا والرو، سرمربی تیم ملی اسپانیا که سال گذشته موفق شد قهرمانی جهان را به دست آورد، سود می‌بردند و با چندین بازیکن غیر بومی تیمی منسجم را وارد کارزار رقابت‌ها کرده‌اند. قطر در دوره گذشته 2012 عربستان در دیدار نهایی مغلوب کره‌جنوبی شد و به مدال نقره بسنده کرد. تیم ملی ایران در تاریخ بازی‌های جام ملت‌ها سه بار به مصاف قطر رفته بود که در هر سه مسابقه نتیجه را واگذار کرده بود.

 


نظر()

  

راهیابی تراکتورسازی به دیدار نهایی جام حذفی


تراکتورسازی با شکست فولاد خوزستان راهی دیدار نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران شد.


سعید دقیقی با تک گل دقیقه 76 خود تراکتورسازی را برابر حریف خوزستانی‌اش به پیروزی رساند تا سرخ‌پوشان تبریزی 25 بهمن در دیدار نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران برابر یکی از دو تیم استقلال تهران یا مس کرمان حاضر شوند.

تراکتورسازی در دور یک چهارم نهایی راه آهن سورینت را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو برداشته و به نیمه نهایی رسیده بود. فولاد خوزستان هم با شکست پرسپولیس در ضربه‌های پنالتی توانست خود را در جمع چهار تیم پایانی این رقابت‌ها حاضر ببیند.

دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی را تا دقایقی دیگر تیم‌های استقلال تهران و مس کرمان در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

اولین شکست خانگی سیتی به دست چلسی


تیم فوتبال چلسی دوشنبه در آخرین دیدار از هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس با نتیجه یک بر صفر میزبان خود منچسترسیتی را شکست داد.


هفته بیست‌و چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس شب گذشته (دوشنبه) با برگزاری یک دیدار به پایان رسید که در آن دو تیم منچستر‌سیتی و چلسی در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند. منچستر‌سیتی این فصل موفق شده بود همه دیدار‌های خانگی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد و همچنین از سال 2010 در تمام دیدار‌های خانگی خود در لیگ برتر موفق شده بود گلزنی کند.

در نیمه اول شاهد بازی جذاب و زیبا از سوی دو تیم بودیم. ابتدا این منچسترسیتی بود که روی ناهماهنگی مدافعان چلسی حمله می‌کرد و موقعیت‌های خوبی داشت. سیلوا از دو متری دروازه توپ ساده‌ای را از دست داد تا بازی مساوی بماند. بعد از این حمله باز هم چلسی دست به کار شد و این بار هازارد با حرکات خود خط دفاع سیتی را آزار داد.

جدی‌ترین موقعیت نیمه اول را بازیکنان چلسی از دست دادند که رامیرس در حالی که با دروازه‌بان سیتی در حالت تک به تک قرار داشت توپ را به دستان جو هارت کوبید اما طولی نکشید که در دقیقه 32 برانسیلاو ایوانوویچ موفق شد با شوتی سرکش گل نخست بازی را به ثمر برساند.

پس از این گل سیتی چند حمله داشت ولی ضربات ژکو یکی پس از دیگری بیرون می‌رفتند. در اواخر نیمه اول، هازارد از چپ حرکت کرد و با پاسی دیدنی اتوئو را با دروازه خالی سیتی تنها گذاشت ولی مهاجم کامرونی توپ را به دیرک دروازه زد تا نیمه نخست بازی با برتری یک بر صفر چلسی به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز باز‌هم چلسی سراپا حمله بود و این‌بار نمانیا ماتیچ خرید جدید چلسی با شوتی از راه دور خطرساز شد که ضربه این بازیکن نیز به تیر دروازه اصابت کرد. چند دقیقه بعد داوید سیلوا موقعیتی عالی از دست داد.

در ادامه مسابقه کیهیل از روی یک ضربه کرنر بار دیگر تیر دروازه هارت را برای بار سوم به لرزه در آورد. در ادامه موقعیت‌های سیتی به ثمر نرسید تا بازی با همان نتیجه یک بر صفر به اتمام برسد و سیتی اولین شکست خانگی خود در این فصل لیگ برتر را متحمل شود.

بدین ترتیب چلسی هم‌امتیاز با منچسترسیتی و تنها با دو امتیاز کمتر از آرسنال در رده سوم لیگ باقی ماند.

ترکیب چلسی: چک، ایوانویچ، کیهیل، تری، ازپیلیکوئتا، لوییز، ماتیچ، رامیرس، هازارد (با)، ویلیان (میکل)، اتوئو (اسکار)

نیمکت: شوارزر، میکل، کول، لمپارد، محمد صلاح، دمبا با، اسکار

کارت زرد: ویلیان، ایوانویچ، ماتیچ

گل: ایوانویچ (33)

ترکیب منچسترسیتی: هارت، زابالتا، کومپانی، ناستاسیچ، کولاروف، ناواس، توره، دیمیکلیس، سیلوا، ژکو، نگردو (یووتیچ)

نیمکت: پانتیلیمون، بویاتا، کلیچی، میلنر، رادول، لوپس، یووتیچ

کارت زرد: دی میکلیس، کولاروف، ناستاسیچ

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

محرومیت دو جلسه‌ای در انتظار رونالدو


احتمال محرومیت کریستیانو رونالدو پس از اخراج در دیدار مقابل بیلبائو وجود دارد.


میگوئل آنگل آیاز گامز، داور والنسیایی که قضاوت دیدار رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو را بر عهده داشت، در گزارش قضاوت خود از بازی به ژست کریستیانو رونالدو پس از دریافت کارت قرمز هنگام خروج از زمین اشاره کرد.

به گزارش فارس،داور در بخش مربوط به سایر اتفاقات در گزارش بازی اشاره کرد که بازیکن رئال مادرید هنگام خروج از زمین در حالی که به داور چهارم نگاه می‌کرد، با دست به صورتش زد؛ حرکتی که در اسپانیا به معنای این است که «خیلی گستاخی.»

در گزارش داور جدا از درگیری‌های درون زمین، این موضوع ثبت شده که رونالدو به دلیل ضربه زدن به سر بازیکن بیلبائو با دست در هنگامی که بازی متوقف شده بود، از بازی اخراج شد.

در مورد کارت زردی که به بازیکن بیلبائو داده شده نیز نوشته شده است: این بازیکن به دلیل هل دادن بازیکن حریف به صورت خطرناک در هنگام توقف بازی و رو در رو شدن با وی اخطار گرفته است.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

ویا دربی مادرید را از دست داد


ستاره اسپانیایی خط حمله تیم اتلتیکومادرید جدال حساس این تیم با کهکشانی‌ها را به دلیل مصدومیت از دست داد.


به نقل از مارکا، داوید ویا، مهاجم تیم فوتبال اتلتیکومادرید نمی‌تواند این تیم را در دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا که در آن قرمزوسفیدپوشان شهر مادرید باید به مصاف همشهری خود بروند، همراهی کند. ویا در جریان بازی شب گذشته (یک‌شنبه) اتلتیکومادرید و رئال سوسیه‌داد، اندکی پس از به ثمر رساندن گل نخست پیروزی 4 بر صفر روخی‌بلانکو از ناحیه زانو مصدوم شد.

کادر پزشکی باشگاه اتلتیکومادرید هنوز مدت دقیق خانه‌نشینی ویا را اعلام نکرده است اما دوره ریکاوری مصدومیتی که ویا به آن دچار شده به طور معمول حدود 10 روز زمان می‌برد و این بدان معنا است که این بازیکن اسپانیایی اولین دربی شهر مادرید در رقابت‌های جام حذفی اسپانیا را از دست خواهد داد و حتی احتمال غیبت او در بازی برگشت هم وجود دارد.

بازی رفت تیم‌های اتلتیکومادرید و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا، روز چهارشنبه هفته جاری از ساعت 22:30 به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو برگزار می‌شود.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ