سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

نمره 1.5 کیکر به داوری


دنیل داوری و آئومبایانگ با کسب نمره‌ای یکسان به عنوان بهترین بازیکنان دیدار اینتراخت برانشوایگ مقابل بورسیادورتموند برگزیده شدند.


دنیل داوری در بازی مقابل نایب قهرمان اروپا و آلمان با وجود دریافت 2 گل در دقایق 31 و 65 توسط آئومبایانگ، صاحب نمره بازی بسیار خوب شد.

به گزارش فارس،در این دیدار که برانشوایگی‌ها 2 بر یک بازنده شدند، داوری با چند نمایش خوب مانع دریافت گل‌های بیشتر شد.

هفته نامه کیکر به عنوان تخصصی‌ترین نشریه فوتبال آلمان که در پایان هر هفته به کیفیت بازی هر یک از نفراتی که در مسابقات حضور داشتند، نمره می‌دهد، با دادن نمره 1.5 داوری را در کنار آئومبایانگ، مهاجم گابنی بورسیادورتموند که نمره‌ای مشابه گرفت، به عنوان بازیکنان برتر این میدان برگزید.

در این دیدار که جمعی از ستارگان درجه یک آلمان و اروپا همچون مارکو رویس، روبرت لواندوفسکی، آئومبایانگ، هوملس، وایدن‌فلر، نوری شاهین و ... حضور داشتند، گلر ملی‌پوش تیم ملی ایران و مورد اعتماد کارلوس کی‌روش بالاترین نمره را دریافت کرد.

گزارشگران کیکر به بازیکنان دو تیم چنین نمره دادند:

اینتراخت برانشوایگ:

داوری 1.5

کسل: 4

بیکاکیچ 3

دوگان 3.5

رایشل 4

الابدلوای: 4

تویرکائوف 3.5

بولاند 4

هوخ‌شاید 2.5

نیلسن 3

آدمی 5

بورسیادورتموند:

وایدن فلر 3

اشملسر 3.5

هوملس 3.5

سوکراتیس 3

گروس‌کرویتس 4

رویس 2

بن‌در 3.5

شاهین 3

آئومبایانگ 1.5

میختاریان 4.5

لواندوفسکی 2.5

در نظام نمره دهی کیکر یک بهترین و 6 ضعیف‌ترین نمره است.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

همگروهی ایران با بزرگان جهان بسکتبال


تیم ملی بسکتبال کشورمان در جام جهانی 2014 با تیم های اسپانیا، صربستان، مصر، برزیل و فرانسه در گروه A قرار گرفت.


   تیم ملی بسکتبال ایران که با قهرمانی در قاره کهن بلیت اسپانیا را بدست آورده است حالا باید خود را برای رقابت با این تیم ها آماده کند.

جام جهانی بسکتبال شهریور سال آینده برگزار می شود و تیم ملی زیر نظر مهمد بچیروویچ از اوایل سال آینده وارد اردو خواهد شد.

گروه بندی کامل به شرح زیر است:

گروه A:

اسپانیا – ایران – مصر – صربستان - برزیل - فرانسه

گروه B:

آرژانتین - سنگال – فیلیپین – پورتوریکو – یونان - کرواسی

گروه C:

آمریکا – فنلاند – نیوزلند – ترکیه – جمهوری دومینیکن - اوکراین

گروه D:

لیتوانی – آنگولا – کره جنوبی – مکزیک – استرالیا - اسلوونی

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

مسی: مارتینو با ویلانووا فرق دارد


ستاره آرژانتینی خط حمله بارسلونا با ابراز تاسف از شکست اخیر تیمش برابر والنسیا تاکید کرد میان تاکتیک‌های سرمربی فعلی و سرمربی پیشین‌اش تفاوت‌هایی وجود دارد.


به نقل از نشریه مارکا، لیونل مسی در خصوص شکست 3 بر 2 بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ مقابل والنسیا که روز شنبه هفته جاری رقم خورد، اظهار داشت: این روز برای بارسلونا روز تلخی بود. البته من به شخصه از وضعیت خود راضی هستم، چون پس از پایان دوره ریکاوری‌ام، اکنون چند بازی متوالی است در که میدان حضور دارم. از لحاظ روحی و روانی نیز شرایط خوبی دارم. اینکه من برای مدتی اُفت کرده بودم درست است اما فکر می‌کنم آن دوره اکنون تمام شده است.

مسی در ادامه به بیان تفاوت‌های موجود میان سبک مربیگری خراردو مارتینو، سرمربی حال حاضر بارسلونا و تیتو ویلانووا، سرمربی فصل گذشته کاتالان‌ها پرداخت و تصریح کرد: هر سرمربی ایده‌های خاص خودش را دارد. به نظر من تاکتیک‌ها و شیوه مربیگری تیتو ویلانووا بیشتر شبیه شیوه تاکتیک‌ها و شیوه مربیگری پپ گواردیولا بود، چرا که آنها سال‌ها در کنار هم کار کرده بودند. تاتا اما متفاوت است و تفاوت میان او و تیتو کاملاً مشخص است.

مسی در پایان به جام جهانی 2014 اشاره داشت و ابراز امیدواری کرد بتواند همراه با آلبی‌سلسته تا فینال این رقابت‌‌ها بالا برود. وی که تیم ملی کشورش در مرحله گروهی جام جهانی 2014 با تیم‌های ملی ایران، نیجریه و بوسنی‌وهرزگوین در گروه F قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: قهرمانی در جام جهانی رویای تمام مردم آرژانتین است. تیم ما پیشرفت زیادی داشته است اگرچه هنوز در برخی حوزه‌ها نیاز به پیشرفت دارد. به نظر من آرژانتین در اوج پا به جام جهانی می‌گذارد. بازی در فینال یک رویا است، فرقی نمی‌کند برابر برزیل یا برابر هر تیم دیگری باشد.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

لنون: به رکورد سلتیک افتخار می‌کنیم


نیل لنون سرمربی تیم فوتبال سلتیک اعلام کرد به بازیکنان خود به سبب ثبت رکورد گل نخوردن در 11 بازی افتخار می کند.


 او این سخنان را در پی پیروزی یک بر صفر شاگردانش مقابل سنت میرن بیان کرد.

لنون گفت:« این عملکردی است که ما به افتخار می کنیم . این رکوردی است که ما با تلاش های خود آن را ثبت کرده ایم.»

او همچنین گفت:« لحظاتی ویژه برای بازیکنان وجود دارند. زمانی که آنها به گذشته خود می نگرند می توانند به دستاوردهای خود ببالند.»

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

آزارد: بدون ترس مقابل سیتی قرار می‌گیریم


ادن آزارد، ستاره جوان چلسی، در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل منچستر سیتی، اعلام کرد که ترسی از این تیم ندارد.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، آزارد که در چند ماه گذشته نمایش های بسیار خوبی برای آبی ها به نمایش گذاشت، یکی از امیدهای مورینیو برای نتیجه گیری در این دیدار است.

آنها در حالی مقابل سیتی قرار می گیرند که تیم حریف در این فصل تاکنون امتیازی در دیدارهای خانگی از دست نداده است. با این وجود او تاکید کرد که دلیلی برای ترس از منچسترسیتی وجود ندارد.

آزارد به خبرنگاران گفت: "کار من گلزنی و دادن پاس گل است، ولی اگر بتوانم به تیم با دفاع کردن به تیم کمک کنم، مشکلی برایم ندارد. من جوانم و می توانم بدوم!

در حال حاضر حس خوبی در زمین دارم. من خوب بازی می کنم، و تیم هم عالی است. ما خوشحالیم. همه می خواهند در زمین تمرین و ورزشگاه بازی کنند و این چیزی خوب برای تیم است. به جز بازی وستهم که 2 امتیاز از دست دادیم، بازی های زیادی را برده ایم."

آزارد در ستایش از ویلیان و اسکار گفت: "ویلیان مثل من است، ما کیفیت های یکسانی داریم. اسکار پاس های فوق العاده ای می دهد و شوت هایش زیباست. بازی کردن کنار آن ها لذت بخش است. همینطور آندره (شورله). واقعا مهم نیست که چه کسی بازی کند. از نظر شخصی، من می خواهم بازی کنم، چپ یا راست، برایم مهم نیست. همیشه تلاش می کنم که گل بزنم یا پاس گل بدهم تا تیم ببرد."

آزارد در مورد بازی امشب مقابل سیتی نیز گفت: "وقتی برای چلسی بازی می کنی، هر مسابقه ای بزرگ است. چون حتی بازی کردن مقابل تیم های ضعیف هم همیشه سخت است.

ما می دانیم که سیتی عالی بازی می کند و گل های زیادی زده است، ولی ترسی نداریم. به اتحاد می رویم که ببریم.

بعضی از تیم ها که مقابل سیتی بازی کرده بودند، ترس برشان داشته بود، چون مهاجمان زیادی دارند که می توانند در استادیوم خانگی گل های زیادی بزنند، ولی ما هم در فرم خوبی قرار داریم. اگر ببریم، نزدیک به صدر جدول باقی می مانیم. بازی خوبی خواهد بود."

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

اولیویرا: هدف تراکتورسازی را نمی‌دانم


سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز می‌گوید از تیم فولاد شناخت دارد و کادر فنی تیمش نیز اطلاعاتی در مورد فولاد در اختیارش قرار داده‌اند.


تونی اولیویرا در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان اظهار کرد: امیدوارم فردا بازی خوبی را ارائه بدهیم. از این به بعد مسئولیت‌های تیم گردن من است و هر اتفاقی که رخ بدهد مسئولیت‌هایش گردن من است. دیروز و امروز تمرین کرده‌ایم و فردا بازی داریم و من مربی هستم و تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام خواهم داد. از کادر فنی در سال گذشته فقط آنتونیو حضور دارد و آقای باغ‌آبادی نیز در کادر فنی حضور دارد. خود من و کادر فنی تلاش خواهیم کرد تا هواداران را خوشحال کنیم.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد:‌ زمان ما خیلی کوتاه است و باید از زمان باقی مانده به نحو احسن استفاده کنیم و تیمی داریم که 8 بازی است نتیجه نگرفته و باید به بازیکنان انگیزه بدهیم. باید بیشترین تمرکز‌مان به بازی‌های حذفی باشد.

تونی اولیویرا بیان کرد: با کمبود وقت، کار ما مشکل شده است. فردا دو تیم کاملا متعادل بازی خواهند کرد و فکر می‌کنم هر تیمی که بیشتر تلاش کند و تمرکز داشته باشد، شانس بیشتری برای پیروزی دارد. همه بازی‌ها برای ما مهم است.

وی درباره حضور هواداران در بازی فردا گفت: بازی قبل هوا بسیار سرد بود ولی هواداران به استادیوم آمده بودند و می‌دانم اگر هوا 20 درجه زیر صفر نیز باشد هواداران باز هم به استادیوم می‌آیند. با وجود آن‌ها گرما برای ما و بازیکنان کامل‌تر می‌شود.

اولیویرا اظهار کرد: از تیم فولاد شناخت دارم و در حال حاضر نیز از طرف کادر فنی اطلاعاتی از این تیم برای من داده شده است. فولاد تیم بسیار قوی است و در صدر جدول قرار دارد. در مقابل این تیم قوی بازی خواهیم کرد.

وی درباره اینکه گفته می‌شد پائولو دستیار سال گذشته وی، دوباره به تبریز باز خواهد گشت ولی این موضوع رخ نداد، گفت: مربی دروازه‌بانان را قرار بود من به تبریز بیاورم ولی زمان کوتاه بود و پائولو در صربستان مربی‌گری می‌کرد. من سال گذشته نیز نمی‌دانستم که تراکتور به کجا می‌خواهد برسد و چه هدفی دارد. وقتی ابزار نباشد فایده‌ای ندارد، به همین دلیل فعلا سه ماه قرارداد بسته‌ام و باید در این مدت بازیکنان را ارزیابی کنم و آن‌ها را در مقابل برنامه‌هایم آزمایش کنم. ویتور دستیار سابقم نیز که سال گذشته به همراه من در تراکتورسازی حضور داشت در صربستان مربی‌گری می‌کند.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

صادقیان: می‌خواهم به جنگ مشکلات بروم


هافبک تهاجمی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد این تیم توانایی دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر را دارد.


پیام صادقیان که طی روزهای گذشته به دلیل برخی مشکلات از شرایط دلگیر بود در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس صحبت‌هایی متفاوت را مطرح کرد و گفت: آن فکرها را به کلی از سرم بیرون کردم. نشستم و فکر کردم که باید با خودم و این شرایط کنار بیایم و دلگیر بودن کمکی به من نخواهد کرد. حالا تصمیم خودم را گرفته‌ام، می‌خواهم به جنگ مشکلات بروم و حتماً موفق خواهم شد.

وی در ادامه افزود: بعد از بازی با سپاهان، حالم خیلی بهتر شد. مطمئنم که از پس کارها بر می‌آیم. 5 بازی مانده و ما حتماً می‌توانیم قهرمان شویم. حالا فقط به قهرمانی پرسپولیس فکر می‌کنم و هرکس هر چه می‌خواهد بگوید. برای همه احترام قائلم ولی روی هدف خودم متمرکز خواهم بود.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: تلاشم را بیشتر کرده‌ام و همانطور که ناصر محمدخانی گفت، می‌خواهم با تمرین و موفقیت در زمین فوتبال، جواب انتقادها را بدهم. باز همان صادقیان با انگیزه و قبراق اول فصل می‌شوم. مهم نیست دیگران چه می‌کنند، چون اگر ما این 5 بازی را ببریم، حتما قهرمان می‌شویم و من هم باید سهم خودم را ادا کنم.

«با کاری که بچه‌ها جلوی سپاهان کردند، حالا سرنوشت دست خودمان است»، صادقیان با بیان این جمله تصریح کرد: اگر سرمربی صلاح دید و در بازی با فجرسپاسی بودم، می‌خواهم با گل و یا پاس گل و شاید هر 2 برگردم.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

گومز به تمرینات فیورنتینا باز می گردد


باشگاه فیورنتینا روز دوشنبه اعلام کرد ماریو گومز مهاجم ملی پوش آلمانی این تیم پنج ماه پس از مصدومیت از ناحیه زانوی پای راست، به تمرینات باز می گردد.


 این باشگاه سری آ ایتالیا در پایگاه اینترنتی خود اعلام کرد :«دوران بهبود گومز به پایان رسید و وی می تواند تمرینات را با دیگر بازیکنان تیم از روز چهارشنبه از سرگیرد.»

تیم فوتبال فیورنتینا روز سه شنبه در چارچوب دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی ایتالیا مقابل اودینزه به میدان می رود.

ماریو گومز که گرانترین بازیکن تیمش محسوب می شود در سومین حضورش در رقابت های سری آ ، 15 سپتامبر مقابل کالیاری مصدوم شد. باشگاه فیورنتینا در ابتدا اعلام کرده بود زمان بهبود وی حدود شش تا هفت هفته خواهد بود اما این مدت بسیار بیشتر طول کشید.

گومز دوازدهم ژانویه گذشته در پیامی در صفحه فیسبوک خود اعلام کرده بود:«اوضاع بسیار غم انگیز است ، امیدوارم زودتر به زمین مسابقه باز گردم.» وی در واقع این موضوع را با توجه به مصدومیت خود و نیز مصدومیت روسی دیگر مهاجم ستاره تیمش در پنجم ژانویه مطرح کرد. روسی دست کم دو ماه غایب خواهد بود.

گومز 28 ساله تابستان گذشته با قراردادی که حدود بیست میلیون یورو برآورد می شود از بایرن مونیخ به فیورنتینا پیوست.

تیم فوتبال فیورنتینا که در حال حاضر با 41 امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی رقابت های سری آ قراردارد، روز شنبه در چارچوب هفته بیست و سوم این رقابت ها به مصاف اتالانتا می رود و سه شنبه آتی نیز دور برگشت نیمه نهایی رقابت های جام حذفی ایتالیا را مقابل اودینزه می کند.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

واتسکه می‌خواهد جوی ضدبایرن بسازد


رئیس افتخاری باشگاه بایرن تاکید کرد اظهارات اخیر رئیس باشگاه دورتموند تلاشی برای ایجاد جوی علیه باواریایی‌ها است.


هانس یوآخیم واتسکه، رئیس باشگاه دورتموند اخیراً در اظهارنظری عنوان کرده بود بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا سعی دارد با به خدمت گرفتن بازیکنان سرشناسی همچون ماریو گوتسه و روبرت لواندوفسکی از بورسیا دورتموند رقیب سنتی خود را تضعیف کند.

به گزارش تسنیم، فرانتس بکن‌باوئر، رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ با رد ادعای دورتموندی‌ها گفت: بایرن مونیخ بازیکنانی را به خدمت می‌گیرد که احساس می‌کند با جذب آنها تیم می‌تواند قدرتمندتر شود. این موضوع هم کاملاً اتفاقی است که 2 بازیکنی که ما مدنظر داشتیم بازیکن دورتموند بودند.

وی در ادامه افزود: جذب یک بازیکن خوب به قدرتمندتر شدن آن تیم کمک می‌کند و در این فرآیند تیم پیشین تضعیف می‌شود. به هر حال هدف ما تضعیف دورتموند نبوده ولی به هر حال این موضوع تاثیراتی جانبی بر این تیم داشته است.

بکن‌باوئر 68 ساله در پایان خاطرنشان کرد: واتسکه با اظهارنظر اخیرش سعی دارد جوی ضدبایرنی به وجود بیاورد که به عقیده من کار اشتباهی است. البته او این حق را دارد که احساسش را بیان کند.

بایرن مونیخ در حال حاضر با 53 امتیاز صدرنشین بوندس‌لیگا است و با نزدیک‌ترین تعقیب‌کنندگان خود یعنی بایرلورکوزن و بورسیا دورتموند به ترتیب 13 و 17 امتیاز اختلاف دارد.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

توقف رئال مقابل بیلبائو در شب اخراج رونالدو


تیم فوتبال رئال مادرید در دیدار مقابل اتلتیک بیلبائو متوقف شد تا هم‌امتیاز بارسلونا شود.


 رئال مادرید در سن مامس خانه اتلتیک بیلبائو به میدان رفت و این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این بازی خسه روئریگوئر در دقیقه 65 برای کهکشانی‌ها گل زد و گومز در دقیقه 72 بازی را به تساوی کشاند.

ضمن اینکه کریستیانو رونالدو دارنده توپ طلای سال 2013 در دقیقه 75 با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

شاگردان آنچلوتی بهترین فرصت را داشتند تا با برد در خانه حریف، بارسا را پشت‌سر بگذارند اما این اتفاق رخ نداد و آن‌ها با فرصت سوزی هم‌امتیاز کاتالان‌ها با 54 امتیاز در مکان سوم باقی ماندند.

پیش از این دیدار اتلتیکو با برتری مقابل سوسیه‌داد با 57 امتیاز به صدر لالیگا صعود کرده بود.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ