سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

هوملس دوباره مصدوم شد


مدافع آلمانی تیم بورسیا دورتموند که به تازگی به میادین بازگشته بود بار دیگر خانه‌نشین شد.


متس هوملس مدافع آلمانی تیم بورسیا دورتموند که به تازگی از بند مصدومیتی طولانی رها شده بود در نتیجه مصدومیتی که در بازی اخیر تیمش برابر فورتونا دوسلدورف برایش پیش آمد، 2 هفته خانه‌نشین خواهد بود.

به نقل از تسنیم، مدافع میانی دورتموندی‌ها در شرایطی دچاراین مصدومیت شده که در بازی دوستانه روز جمعه هفته گذشته برابر اینتراخت فرانکفورت برای اولین بار پس از پشت سر گذاشتن مصدومیتی طولانی‌ مدت که در اردوی تیم ملی آلمان در ماه نوامبر گریبانش را گرفت به میادین بازگشته بود.

هوملس 25 ساله با این مصدومیت بازی‌های بعدی تیمش برابر وردربرمن و اینتراخت فرانکفورت در بوندس‌لیگا و همچنین جدال با اینتراخت فرانکفورت در جام حذفی آلمان را هم از دست داد. خبر خوش برای هواداران دورتموند اینکه تصویربرداری‌های صورت گرفته روی پای هوملس نشان می‌دهد مصدومیت قبلی‌ او از ناحیه قوزک به طور کامل برطرف شده است.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

گزارشی از تمام دیدارهای مدعیان تا پایان لیگ


اگر در فاصله 5 هفته تا پایان رقابت‌های لیگ برتر 6 تیم را همچنان مدعی قهرمانی بدانیم تا انتهای فصل شاهد 7 فینال خواهیم بود.


رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های ایران از روز جمعه وارد هفته بیست و ششم خواهد شد.

به گزارش فارس، بر همین اساس قصد داریم در حالی که 25 هفته از رقابت‌ها سپری شده و تنها 5 هفته تا پایان لیگ کشورمان باقی مانده است، دیدارهای 6 تیم مدعی قهرمانی را بررسی کرده تا در نهایت به این موضوع پی ببریم که کدام تیم برای بالا بردن جام سیزدهم، کار راحت‌تری را در پیش دارد.

جدول رده‌بندی لیگ برتر به شرح زیر است:




به این ترتیب تا پایان هفته بیست و پنجم و با ترتیبی که در جدول شاهد آن هستیم می‌توان تیم‌های استقلال، فولاد، پرسپولیس، نفت و سپاهان را نسبت به سایر تیم‌ها از شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ سیزدهم قلمداد کرد، هرچند که با بازگشت تونی به تبریز تراکتورسازی نیز همچنان روی کاغذ برای رسیدن به این عنوان نا امید نیست.

در زیر قصد داریم 5 هفته پایانی این 6 تیم را مرور کنیم:

حریفان استقلال:

هفته 26: سایپا در تهران

هفته 27: ملوان در انزلی

هفته 28: نفت در تهران

هفته 29: فولاد در اهواز

هفته 30: تراکتورسازی در تهران

استقلال تا پایان فصل با 3 تیم مدعی قهرمانی دیدار خواهد کرد که نکته قابل توجه این است که هر 3 بازی این تیم با مدعیان در 3 هفته پایانی برگزار می‌شود.

حریفان فولاد:

هفته 26: ملوان در اهواز

هفته 27: نفت در تهران

هفته 28: تراکتورسازی در اهواز

هفته 29:استقلال در اهواز

هفته 30: گسترش فولاد در تبریز

فولاد هم تا پایان فصل با 3 تیم مدعی قهرمانی دیدار خواهد کرد تا دو تیم صدرنشین از این لحاظ شبیه هم باشند. جالب اینکه هر دو تیم استقلال و فولاد دیدار مشترک با ملوان را هم تجربه خواهند کرد.

حریفان پرسپولیس:

هفته 26: فجرسپاسی در شیراز

هفته 27: صبای قم در تهران

هفته 28: داماش در رشت

هفته 29: راه‌آهن در تهران

هفته 30: استقلال خوزستان در اهواز

پرسپولیس با اینکه تا پایان فصل باید 3 بار دیگر از تهران خارج شود اما با هیچکدام از مدعیان قهرمانی دیدار نخواهد کرد که این موضوع کار شاگردان دایی را برای رسیدن به عنوان قهرمانی راحت‌تر خواهد کرد.

پرسپولیس با اینکه 3 امتیاز کمتر از سایر تیم‌ها دارد در صورتی که قدر این فرصت را بداند و سایر دیدارهایش را با برتری به پایان برساند، به راحتی عنوان قهرمانی فصل جاری را کسب خواهد کرد.

حریفان نفت:

هفته 26: تراکتورسازی در تهران

هفته 27: فولاد در تهران

هفته 28: استقلال در تهران (این بازی به میزبانی استقلال در آزادی برگزار می‌شود)

هفته 29: گسترش فولاد در تهران

هفته 30: سپاهان در اصفهان

کار شاگردان گل‌محمدی برای رسیدن به عنوان قهرمانی از تمام تیم‌ها سخت‌تر است چون این تیم تا رسیدن به این عنوان باید 4 دیدار با تیم‌های مدعی قهرمانی را تجربه کنند، هرچند که کار نفت از این لحاظ که 4 دیدارش در تهران خواهد بود، راحت‌تر از سایر تیم‌های مدعی خواهد بود.

حریفان سپاهان:

هفته 26: ذوب‌آهن در اصفهان

هفته 27: مس در کرمان

هفته 28: سایپا در اصفهان

هفته 29: ملوان در انزلی

هفته 30: نفت در اصفهان

سپاهان هم تقریباً کار راحتی دارد چراکه شاگردان کرانچار هم تا پایان لیگ تنها با نفت به عنوان مدعی قهرمانی دیدار می‌کند، هرچند که تجربه ثابت کرده، دربی اصفهان هم همواره دشواری‌های خاص خودش را برای سپاهان به همراه دارد.

حریفان تراکتورسازی:

هفته 26: نفت در تهران

هفته 27: راه‌آهن در تبریز

هفته 28: فولاد در اهواز

هفته 29: استقلال خوزستان در تبریز

هفته 30: استقلال در تهران

تراکتورسازی هم که به تازگی مربی فصل گذشته خود را بازگردانده است باید با 3 تیم مدعی قهرمانی دیدار کند. البته بدون شک دیدار استقلال و تراکتورسازی که در هفته پایانی برگزار می‌شود، می‌تواند بزرگ‌ترین فینال لیگ برتر در بین دیدارهای باقی مانده باشد.

نکته دیگر اینکه تراکتورسازی 3 دیدار با تیم‌های مدعی را خارج از تبریز برگزار می‌کند.

به این ترتیب تا پایان لیگ 7 فینال را به شرح زیر شاهد خواهیم بود که می‌تواند هر کدام از آنها سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر فصل جاری را تعیین کنند:

استقلال - نفت

فولاد - استقلال

استقلال - تراکتورسازی

نفت - فولاد

فولاد - تراکتورسازی

نفت - تراکتورسازی

سپاهان - نفت

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

تمهیدات ویژه برای حل مشکل سرخپوشان


علی پروین امشب با حسین هدایتی دیداری دو ساعته داشت.


 پس از اعتصاب بازیکنان پرسپولیس در دو روز گذشته که منجر به ناراحتی علی دایی و درد‌دل‌های او در مصاحبه‌ای شد، علی پروین نیز پیگیری‌های خود را برای دریافت پول چند برابر کرد که بالاخره با موافقت حسین هدایتی امشب جلسه‌ای 120 دقیقه‌ای بین پروین و هدایتی برگزار شد.

در این جلسه در خصوص مسائل مختلف از جمله حل مشکل مالی بازیکنان پرسپولیس بحث و گفت‌وگو شد و طرفین نیز به توافقات بسیار خوبی رسیدند، حال باید دید با این وضعیت پرسپولیسی‌ها از اعتصاب در تمرینات خود دست خواهند برداشت یا خیر.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

دربی اصفهان و دیدار بحران‌زده‌ها در رشت


هفته بیست و ششم لیگ برتر روز جمعه با انجام سه دیدار آغاز می‌شود که در یکی از حساس‌ترین مسابقات در اصفهان دو تیم سپاهان و ذوب آهن به دیدار یکدیگر می‌روند.


 هفته بیست و ششم لیگ برتر روز جمعه با انجام سه دیدار آغاز می‌شود. این در حالی است که تیم‌ها در روزهای گذشته به دلیل بارش برف و باران نتوانسته‌اند تمرین‌های مناسبی داشته باشند. حساس‌ترین مسابقه جمعه هم بین دو تیم اصفهانی برگزار می‌شود.

نگاهی به این سه مسابقه می‌اندازیم؛

سپاهان - ذوب آهن؛ دربی اصفهان با حضور آلفرد هیچکاک

نتیجه دیدار رفت: ذوب آهن صفر - سپاهان یک

برگزاری دربی اصفهان در روزهای سرد و برفی زمستان می‌تواند یک بازی گرم و پرهیجان باشد. ذوب آهن برای بقا به سه امتیاز بازی نیاز دارد و سپاهان برای آنکه همچنان در کورس قهرمانی بماند باید پیروز شود.

مساوی خیلی به کار سپاهان نمی‌آید ولی برای ذوب آهن نتیجه بدی نیست.

کرانچار بعد از باخت هفته گذشته مقابل پرسپولیس گفت وضعیت جدول لیگ مثل سناریوهای آلفرد هیچکاک است و همه چیز در ابهام قرار دارد.

خلیلیان مدیرعامل جدید سپاهان اولین چهره جدید دربی اصفهان است. بعد از او هم مجتبی تقوی سرمربی ذوب آهن اولین دربی اصفهان را تجربه می‌کند. هر دوی آنها دوست دارند برنده دربی اصفهان باشند.

شاگردان تقوی اگر در این بازی پیروز شوند فقط یک پله صعود خواهند کرد و به رده دوازدهم می‌رسند. یک امتیاز هم ذوب آهن را یک پله بالاتر می‌آورد اما سپاهان اگر برنده دربی شود به طور موقت جای پرسپولیس را در رده سوم جدول می‌گیرد و با مساوی فقط می‌تواند یک پله صعود کند. اصفهانی‌ها همواره می‌گویند که دربی آنها زیباتر و جذاب‌تر از دربی تهران است.

داماش - راه آهن؛ دیدار بحران‌زده‌ها

نتیجه دیدار رفت: راه آهن یک - داماش صفر

روزهای گذشته شهر رشت به دلیل بارش سنگین برف سفیدپوش بود تا داماشی‌ها به غیر از مشکلات مالی گذشته‌ مشکل نداشتن زمین تمرین هم داشته باشند.

این مسابقه یک بازی شش امتیازی در انتهای جدول است. راه آهن و داماش هر دو 23 امتیازی هستند اما داماش به دلیل تفاضل گل بهتر دو پله بالاتر از راه آهن و در رده دوازدهم قرار گرفته است. برنده این مسابقه می‌تواند به بقا در لیگ برتر امیدوار باشد و در رده دوازدهم می‌ایستد و مساوی باعث می‌شود که راه آهن با یک پله صعود سیزدهم شود و داماش هم دوازدهم باقی بماند. بازی روی زمین چمن مصنوعی ورزشگاه عضدی رشت برای بازیکنان راه‌آهن دشوارتر از بازیکنان داماش است و رشتی‌ها می‌توانند از امتیاز میزبانی خود بهترین استفاده را ببرند و با یک برد دوازدهمی خود را تثبیت کنند.

از نظر مالی و مالکیتی هر دو باشگاه شباهت زیادی به هم دارند و به نوعی بحران‌زده هستند.

بابک زنجانی مالک راه آهن و مه‌آفرید امیرخسروی مالک داماش هر دو به دلیل مسایل مالی در زندان به سر می‌برند و بازیکنان و مربیان دو تیم نگران آینده‌شان هستند با این وجود برای بقا در لیگ برتر هم خواهند جنگید.

صبای قم - استقلال خوزستان

نتیجه دیدار رفت: استقلال خوزستان یک - صبای قم صفر 

صبای قم شرایط نامناسبی دارد. بازیکنان این تیم هم نسبت به پرداخت نشدن مطالبا‌ت‌شان معترض هستند و مسئولان باشگاه هم وعده داده که بخشی از مطالبات پرداخت می شود از نظر فنی دو تیم تقریبا در حاشیه امنیت هستند و شاید مساوی هم نتیجه دلخواه هر دو تیم در این مسابقه باشد. صبای قم با 27 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال خوزستان یک پله بالاتر و در رده دهم است.

سایر دیدارها یکشنبه آینده برگزار می‌شود.

برنامه کامل هفته بیست و ششم به شرح زیر است:

جمعه 18 بهمن

داماش-راه آهن سورینت –ورزشگاه عضدی رشت-ساعت15:00

صبای قم-استقلال خوزستان-یادگار امام قم- ساعت15:00

سپاهان-ذوب آهن –ذوب آهن فولادشهر- ساعت15:00

یکشنبه 20 بهمن

فجر شهید سپاسی-پرسپولیس -حافظیه شیراز-ساعت14:30

گسترش فولاد-مس کرمان –ورزشگاه اختصاصی گسترش تبریز- ساعت14:30

نفت تهران-تراکتورسازی تبریز-ورزشگاه تختی تهران- ساعت15:00

فولاد خوزستان-ملوان-ورزشگاه غدیر اهواز- ساعت15:00

استقلال تهران-سایپا-ورزشگاه آزادی تهران ساعت 17


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

خرید امتیاز داماش توسط‌باشگاه گرندخراسان


خرید امتیاز داماش گیلان توسط باشگاه ورزشی گرند خراسان قطعی شد.


طی چند هفته گذشته مذاکراتی از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی گرند خراسان با باشگاه داماش گیلان جهت خرید امتیاز لیگ برتری داماش صورت گرفت که در نهایت امروز خبر قطعی بودن این خرید اعلام شد.

به گزارش ایسنا، بابک ملوک‌ منش، قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی گرند خراسان این خبر را تایید و اعلام کرد که جزئیات این خرید، فردا در نشست خبری که در رشت برگزار می‌شود، اعلام خواهد شد.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  




پیکه: خوشحالم رونالدو توپ طلا را برد


مدافع تیم بارسلونا با اعلام اینکه پپ گواردیولا بهترین مربی او بوده، می‌گوید رونالدو شایسته کسب توپ طلا بوده است.


رونالدو مهاجم پرتغالی رئال مادرید موفق شد در سال 2013 به چهار سال سلطه لیونل مسی پایان دهد و به عنوان مرد سال فوتبال جهان انتخاب شود.

جرارد پیکه مدافع بارسلونا درباره انتخاب کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی تیم رقیب که موفق شد ارزشمندترین جایزه انفرادی فوتبال جهان را در سال 2013 کسب کند، گفت: انتخاب رونالدو باعث شگفتی‌خیلی‌ها شد که رونالدو را نمی‌شناسند اما من از انتخاب رونالدو شگفت‌زده نشدم. به نظرم رونالدو شایسته دریافت توپ طلای فوتبال بود. او بازیکن بزرگی است که در سال 2013 موفق شد عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد. رونالدو همیشه سعی می‌کند که پیشرفت کند و بتواند کارهای خارق العاده در زمین مسابقه انجام دهد به همین خاطر خوب بود که او مزد زحمات خودش را بگیرد . رونالدو خیلی برای کسب توپ طلا زحمت کشید و بالاخره به چیزی که مستحق آن بود، رسید. من همیشه بازی‌های رونالدو را ستایش کردم و رابطه خوبی با او داشتم. البته مدت‌هاست که با او حرف نزدم، زیرا شماره همراهم را هر چند یک بار عوض می‌کنم، درست مانند او. رونالدو پسر خوبی است که در چند وقت اخیر پیشرفت زیادی کرده است. زمانی که به منچستریونایتد آمدم او خیلی به من کمک کرد تا در این تیم جا بیفتم.

مدافع بارسلونا در ادامه به تمجید از پپ گوآردیولا ، سرمربی سابق تیم خود پرداخت و گفت: گوآردیولا مربی درجه یکی است. در تیم بارسلونا تلاش زیادی کرد و تیم متفاوتی ساخته بود. گوآردیولا کسی است که فوتبال را خوب می‌فهمد. پپ فوتبال را خیلی خوب می‌فهمد و زیر نظر او توانستم خوب پیشرفت کنم. هیچ وقت دورانی که زیر نظر او توانستم فوتبال بازی کنم را فراموش نمی‌کنم. او برای بارسلونا خیلی تلاش کرد و 24 ساعته خودش را وقف باشگاه کرد.

پیکه ادامه داد: رفتن گوآردیولا از بارسلونا یک مساله شخصی بود درست مانند اتفاقی که برای ساندرو روسل رخ داد.

بارسلونا این هفته‌ با شکست سه بر دو برابر والنسیا صدر جدول لیگا را از دست داد و این هفته‌ در هفته‌ بیست و سوم مهمان سویا خواهد بود.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

حاتمی: در هر گروهی قرار می‌گرفتیم، مرگ بود


مربی سابق تیم ملی بسکتبال گفت: تیم ملی کشورمان در جام‌جهانی در هر گروهی قرار می‌گرفت، بازی‌های سختی را پیش رو داشت.


مهران حاتمی در گفت‌وگو با فارس، در مورد گروه‌بندی مسابقات جام جهانی بسکتبال و هم‌گروهی ایران با اسپانیا، فرانسه، مصر و صربستان در مورد اینکه می‌گویند گروه ما بسیار سخت و مرگ محسوب می‌شود گفت: به نظر من ما در هر گروهی قرار می گرفتیم برایمان سخت و مرگ بود چون بسکتبال اروپا و سایر قاره‌ها فاصله زیادی تا آسیا دارند.

وی ادامه داد: از طرف دیگر بازیکنان ما فرصت و شانس خوبی نصیب‌شان شده است که بدون هیچ هزینه‌ای با تیم‌های بزرگ دنیا مانند اسپانیا و فرانسه بازی کنند و این می تواند غرور آمیز باشد.

حاتمی تاکید کرد: برخلاف اینکه گفته می‌شود ما در گروه مرگ قرار داریم نظر من متفاوت است. بسکتبال در اروپا آنقدر به هم نزدیک شده است که نمی توانیم پیش از آغاز بازی یک تیم را برنده بدانیم. واقعیت این است که تمام تیم‌ها خوب هستند.

مربی سابق تیم ملی بسکتبال و سرمربی فعلی پتروشیمی در پاسخ به این سوال که آیا با این شرایط می‌توانیم به دور دوم صعود کنیم یا خیر اظهار داشت: ما باید برای صعود دو بازی را ببریم. مصر نسبت به تیم‌های دیگر قدرتمند نیست و باید این تیم را شکست دهیم. برزیل، فرانسه، اسپانیا و صربستان چهار تیمی هستند که بازی با آنها بسیار سخت است البته مصر هم کم‌تجربه نیست و نمی‌توانیم بگوییم از حالا این تیم را شکست داده‌ایم.

وی عنوان کرد: بازی‌های لیگ که در حال حاضر در جریان است بهترین فرصت برای آماده‌سازی ملی‌پوشان است. آنها باید خوب تمرین کنند و فدراسیون این موقعیت را قدر بداند.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ