سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

هافبک سابق استقلال به رجیونال لیگا آلمان رفت


هافبک 31 ساله صربستانی سابق استقلال به تیم اولم آلمان پیوست.


گوران لاوره که پس از عدم حضور در ترکیب اصلی استقلال و همچنین دریافت نکردن مطالبات خود از این باشگاه،در نیم فصل لیگ برتر از جمع آبی پوشان جدا شده بود،با باشگاه اولم که در رجیونال لیگا یا لیگ دسته چهار آلمان حضور دارد پیوست.

به گزارش اوج نیوز،اولیویر آنسولد،سرمربی اولم در این باره عنوان کرد:لاوره بازیکن با شخصیتی است.او الگوی خوبی برای بازیکنان جوانتر ما خواهد بود.اولم به تجربه لاوره نیاز دارد.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

بایرن‌‌نتوانسته‌به‌بهترین‌شکل‌ازگوتسه‌بازی‌بگیرد


رئیس افتخاری باواریایی‌‌ها اعتراف کرد از تاکتیک‌های سرمربی این تیم برای استفاده از گوتسه در خط حمله راضی نیست.


فرانتس بکن‌باوئر ادعا کرد پستی که پپ گواردیولا برای استفاده از ماریو گوتسه، ستاره پیشین بورسیا دورتموند در نظر گرفته مناسب او نیست. اسطوره فوتبال آلمان با این باور که بایرن مونیخ با استفاده از گوتسه به عنوان یک مهاجم استعداد این بازیکن (از جمله در بازی اخیر باواریایی‌ها برابر مونشن‌گلادباخ) را به هدر می‌دهد، به اسکای 90 گفت: به نظر من میدان دادن به گوتسه به عنوان یک مهاجم معنایی ندارد. با قراردادن گوتسه در خط حمله و فرستادن او به میان 3 مدافع غول پیکر حریف در حق این پسر کوچک لطف نمی‌کنید. گوتسه در میان این 3 بازیکن هیچ شانسی برای دیده شدن ندارد، به همین سادگی.

به نقل از تسنیم،بکن‌باوئر افزود: بایرن مونیخ با استفاده از گوتسه در پست غیرتخصصی‌اش پتانسیل و استعداد او را هدر می‌دهد. نمی‌گویم که گوتسه پتانسیل بازی در این پست را ندارد اما به عنوان یک مهاجم او نمی‌تواند بهترین بازی‌هایش را ارائه کند. به نظر من بهترین پستی که گوتسه می‌تواند در آن بازی کند، پشت سر مهاجمان است. او در آن پست به مراتب خطرناک‌تر است.

گوتسه در فصل جاری برای بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا 14 بازی انجام داده است و 6 گل به ثمر رسانده است.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

اردن با غلبه بر سنگاپور صعود کرد


تیم ملی فوتبال اردن به غلبه بر سنگاپور به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا در سال 2015 صعود کرد.


در یک دیدار از گروه نخست مقدماتی جام ملت‌های آسیا تیم ملی فوتبال سنگاپور پذیرای اردن بود که در این مسابقه تیم اردن با نتیجه 3 بر یک پیروز شد و صعود خود به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا در سال 2015 در استرالیا را قطعی کرد.

به گزارش فارس،در این دیدار طاهر البواب در دقیقه 44، احمد حایل ابراهیم 58 و یوسف احمد گلزنی کردند و تنها گل میزبان را خیرول امری در دقیقه 84 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

این دیدار همچنین دو اخراجی داشت که سهم هر تیم یک کارت قرمز بود، بایاکی خایزان در دقیقه 45 از سنگاپور اخراج شد و احمد حایل ابراهیم در دقیقه 69 از اردن اخراج شد.

پیش از این صعود عمان به مرحله نهایی این رقابت‌ها قطعی شده بود.

تیم ملی فوتبال کشورمان نیز در گروه دوم این رقابت‌ها صعود خود را به مرحله نهایی قطعی کرده و 12 اسفند ماه در دیداری تشریفاتی به مصاف کویت می‌رود که این تیم نیز صعود خود را قطعی کرده است.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

تاریخ دیدار رم با پارما اعلام شد


تاریخ برگزاری دیدار رم با پارما که به دلیل بارش برف لغو شده بود، اعلام شد.


دیدار رم و پارما که از هفته بیست و دوم رقابت‌های سری A ایتالیا به دلیل بارش برف به زمان دیگری موکول شد در تاریخ 2 آوریل (13 فروردین) یا 9 آوریل (20 فروردین) برگزار می‌شود.

تاریخ دقیق این دیدار به باشگاه لاتزیو بستگی دارد که آیا در دیدارهای لیگ اروپا به مراحل پایانی رسیده باشد یا نه. پس از آن خواهد بود که تاریخ دقیق این دیدار مشخص می‌شود.

اگر لاتزیو به مرحله پایانی لیگ اروپا نرسد، این دیدار دوم آوریل انجام می‌شود و در صورت صعود، دیدار رم با پارما به 9 آوریل منتقل خواهد شد.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  




تمرین استقلال عصر فردا برگزار خواهد شد


تمرین تیم فوتبال استقلال، عصر فردا در کمپ زنده یاد ناصر حجازی برگزار خواهد شد.


تیم فوتبال استقلال عصر امروز در دیدار نیمه‌نهایی مقابل مس با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و از رسیدن به فینال جام حذفی بازماند.

به گزارش فارس،آبی‌پوشان عصر فردا تمرینات خود را از ساعت 15 در کمپ زنده یاد حجازی دنبال خواهند کرد.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

استقلال شادابی لازم را از نظر بدنی نداشت


سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:تیم ما شادابی لازم را از نظر نیروی بدنی نداشت و تحلیل رفته بودیم و شرایط سنی ما بالاست


امیر قلعه‌نویی پس از باخت دو بر یک مقابل مس کرمان در نیمه نهایی جام حذفی در نشست خبری گفت: هم به مردم کرمان و باشگاه مس این برد را تبریک می‌گویم. تیم ما شادابی لازم را از نظر نیروی بدنی نداشت و تحلیل رفته بودیم و شرایط سنی ما بالاست. در جام حذفی همیشه شگفتی وجود دارد. در حد و اندازه استقلال نبودیم اما نسبت به بازی خوب بودیم نه نسبت به استقلال. لوکا خوب مهره چینی کرده بود و روزنه‌ها را بسته بود.

به نقل از فارس،وی ادامه داد: تغییراتی دادیم تا هجومی شویم شاید اشتباه من بود. دقیقه 60 می‌خواستم هجومی کنم سیستم را اما احتیاط کردم. من اشتباه کردم.برای مس آرزوی موفقیت می کنم.

امیر قلعه‌نویی ادامه داد: ادینهو نیمه اول خیلی خوب بود اما درنیمه دوم کاری نکرد دفاع باتجربه ما باید کاری می‌کرد. شاید اگر یک کرنر می زدیم و گل می‌شد همه می‌گفتند چه کار خوبی کرد. از دقیقه 70 به بعد روی مسابقه حاکم بودیم اما پاس‌های یکی مانده به آخر مان را بد دادیم. باید تعویض می‌کردم زودتر من مقصر بودم. در دقیقه 60 با ید تعویض می‌کردم اما چون حذفی بود احتیاط کردم. ما حذف شدیم و باید به لیگ فکر کنیم.

وی ادامه داد: این باخت روی تیم تاثیر می‌گذارد و شکست از نظر روحی و روانی به تیم ما ضربه می‌زند. ما حذف شدیم و باید به لیگ برگردیم و جایگاه‌مان را با وجود شرایط سخت از دست ندهیم اگر خسرو حیدری را داشتیم شرایط ما فرق می‌کرد. هرچقدر بازیکنان را جابجا کردیم جای حیدری پر نشد. باید خسرو زودتر برگردد.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

نظری: آمار مهاجمان استقلال خوب است!


مهاجم تیم فوتبال استقلال معتقد است آمار مهاجمان این تیم خوب بوده است.


مهدی محمدنظری پس از شکست دو بر یک استقلال مقابل مس و حذف آبی‌پوشان از جام حذفی اظهار داشت: در این آب و هوا بازی جالبی شاهد نبودیم. ما تمام سعی و تلاش خود را انجام دادیم که فقط در این دیدار به پیروزی برسیم اما روی یک حادثه گل دوم را دریافت کردیم و از رسیدن به فینال باز ماندیم.

به گزارش فارس،وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه مهاجمان استقلال نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند که این امر باعث شده قلعه‌نویی حتی از حنیف عمران‌زاده در خط حمله استفاده کند، گفت: اگر موقعیتی نصیب مهاجمان استقلال شود آنها هم تبدیل به گل خواهند کرد. البته خودم به شخصه در این چند مدت بدشانس بودم. در این آب و هوا گل زدن کار دشواری است اما معتقدم که آمار مهاجمان استقلال خوب است.

مهاجم آبی‌پوشان در مورد اینکه امیر قلعه‌نویی هم نسبت به عملکرد مهاجمانش ناراضی است ومی‌گوید تنها سالی است که راضی نیستم، یادآور شد: به هر حال قلعه‌نویی مشکلات تیم را می‌داند. بازیکنان تمام سعی و تلاش خود را می‌کنند اما نمی‌دانبم چرا چنین اتفاقی رخ می‌دهد.

نظری در مورد اینکه استقلال قهرمانی جام حذفی را از دست داد آیا امید دارد در لیگ برتر به قهرمانی برسد، تاکید کرد:‌ما به دنبال کسب هر دو جام بودیم اما این اتفاق رخ نداد. امیدوارم در لیگ برتر بتوانیم جام بگیریم.

وی در مورد مصدومیت خود گفت: هنوز درد دارم ولی می‌توانم بازی کنم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ