سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

نتایج هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال


تیم فوتسال دبیری تبریز در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل ماهان تندیس قم شکست خورد.


 هفته ششم از دور برگشت لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری 7 دیدار انجام شد. از مهمترین اتفاقات این هفته شکست تیم‌های صدرنشین و دومی جدول بود. دبیری در این هفته اولین شکست خود را در این فصل تجربه کرد. شاگردان وحید شمسایی در هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل ماهان تندیس قم با نتیجه 5 بر 3 شکست خوردند. در جریان نیمه اول این دیدار زمانی که بازی یک بر یک بود شمسایی نسبت به صحنه‌ای که داور اعلام خطا نکرد اعتراض داشت که در ادامه همان توپ منجر به گل دوم ماهان شد. اعتراضات کاپیتان دبیری ادامه داشت تا اینکه داور کارت زردی به او نشان داد. زمانی که نیمه اول به پایان رسید شمسایی باز هم به داور اعتراض می‌کرد که این امر باعث شد کاپیتان دبیری کارت زرد دوم را دریافت کند و از زمین بازی اخراج شد. در نیمه دوم شمسایی اصرار داشت تا در کنار زمین به هدایت بازیکنانش بپردازد اما داور مانع این کار او شد.

به نقل از فارس، پس از پایان این بازی درگیری شدیدی بین مسئولان دبیری و نیروی انتظامی صورت گرفت که همین امر باعث شد تا کادرفنی و مسئولین این تیم به کلانتری بروند اما پس از مدتی این موضوع حل شد.

در دیگر دیدار تیم رده دومی حفاری مقابل شهیدمنصوری قرچک با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. منصوری با این برد 37 امتیازی شد و در رده چهارم باقی ماند.

گیتی‌پسند هم با نتیجه 5 بر 4 مقابل شهرداری تبریز به برتری رسید تا 40 امتیازی شود و به رده دوم جدول بازگردد. فاصله امتیازی شاگردان رضا لک با دبیری 6 امتیاز شد.

نتایج کامل این هفته به شرح زیر است:

راه ساری 3 – تاسیسات دریایی 4؛ نتیجه رفت: پیروزی 2 بر یک تاسیسات دریایی

شهرداری ساوه صفر – زمزم اصفهان صفر؛ نتیجه رفت: تساوی یک بر یک

میثاق تهران 2 – هلال احمر تبریز 2؛ نتیجه رفت: برد 4 بر 2 هلال احمر

شهید منصوری 2 – حفاری اهواز یک؛ نتیجه رفت: پیروزی 3 بر 2 منصوری

ماهان تندیس 5 – دبیری تبریز 3؛ نتیجه رفت: برد 5 بر 3 دبیری

گیتی پسند 5 – شهرداری تبریز 4؛ نتیجه رفت: برد 3 بر 2 شهرداری تبریز

فرش آرا مشهد 2 –پتروشیمی ماهشهر 4؛ نتیجه رفت: برد 6 بر 2 فرش‌آرا

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

پورحیدری: کی‌روش را حرفه‌ای نمی‌دانم


مدیرفنی استقلال با انتقاد شدید از کارلوس کی‌روش می‌گوید او تلاش می‌کند تا از احساسات مردم ایران سوء استفاده کند.


منصور پورحیدری درباره‌ی تساوی استقلال برابر مس کرمان و از دست دادن دو امتیاز بسیار مهم در این دیدار گفت: البته با این شرایطی که استقلال دارد، ما حتی در آستانه پیروزی بودیم. متاسفانه گلی را دریافت کردیم که از تیم ما بعید بود. اگر این سه امتیاز را بدست می‌آوردیم بسیار به ما کمک می‌کرد اما فوتبال است و هزار اتفاق پیش بینی نشده. واقعا حیف شد که امتیاز از دست دادیم و کاری است که شده و باید به آینده نگاه کنیم.

به گزارش ایسنا، او افزود: فشردگی بازی‌ها برای بالانشینان کار را سخت‌تر می‌کند. وضعیت‌مان با بازگشت آندو و مصدومان بهتر می‌شود. تیم ما با وجود مصدومان زیادی که دارد همچنان در صدر جدول است. من هنوز هم اعتقاد دارم که استقلال شانس اول قهرمانی است. خوشبختانه ما صدرجدول هستیم. تنها مسئله اینجاست که نباید گل‌هایی این چنینی دریافت کنیم.

مدیرفنی استقلال در پاسخ به سوالی مبنی بر شایعات مطرح شده که قرار است استقلال چند بازیکن لیگ برتری را به عنوان یار کمکی در آسیا با خود به همراه ببرد، اظهار کرد: با توجه به شرایط ما طبیعی است که قلعه‌نویی نخواهد زنگ تفریح رقابت‌های آسیایی شود. اگر شرایط جور شود و تیم ما تقویت شود، احتمال این امر وجود دارد. البته باید وضعیت قوانین این مسئله را هم بررسی کنیم.

او در پاسخ به سوالی درباره انتقاداتی که کی‌روش علیه فتح‌الله زاده و قلعه‌نویی انجام داده است، گفت:‌ من این انتظار را دارم از کی‌روش که ایشان اینگونه صحبت کند. معلوم بود که یک برنامه‌ای ریخته شده است. ایشان صحبتی به نفع فوتبال ایران انجام نمی‌دهد. او از حساسیتی که مردم به تیم ملی دارند سوء استفاده می‌کنند و این صحبت‌ها را مطرح می‌کند. او ده دقیقه صحبت کرد و پنج دقیقه از 80 میلیون جمعیت ایران صحبت کرد. فکر می‌کنم این یک نمایش بود و البته در آینده ممکن است بیشتر از اینها هم از او بشنویم. یک طرفه پیش قاضی رفتن و صحبت کردن منطقی نیست. یک آدمی که همه عنوان می‌کنند حرفه‌ای است، من او را حرفه‌ای نمی‌دانم. او این فشار را با برنامه‌اش به تیم‌ها وارد کرده است. شادابی در لیگ ما به دلیل فشردگی لیگ برتر وجود ندارد. ما سه دوره به جام‌جهانی رفته‌ایم و هیچگاه اینگونه نبوده است. امسال همه چیز در اختیار ایشان بوده و با این حال بهانه می‌گیرد و من آینده را واقعا خطرناک می‌بینم. به هرحال باید منتظر باشیم ایشان باز هم حرف بزند.

پورحیدری ادامه داد: او گفته که به خاطر فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی برنامه لیگ اینگونه شده است. واقعا چه جوری شده؟ برنامه لیگ همانی است که از ابتدا اعلام شده و طبق آن پیش می‌رود. این‌ها بهانه است و چیز دیگری نیست. متاسفانه نمی‌دانم او به دنبال چیست. متاسفم که او انقدر طلبکارانه حرف می‌زند. شاید او نمی‌داند ما سه دوره جام جهانی رفته‌ایم. او آمده در برنامه تعداد بازی‌های کره و ژاپن را نشان داده است، بله ما هم می‌توانستیم این کار را بکنیم به شرطی که دو روز قبل از فیفا دی بازیکنان را بگیرد و بعد از بازی هم بازیکنان را به باشگاه‌هایشان پس دهد. ما با فلسطین بازی می‌کردیم ده روز تیم به اردو می‌رفت. معلوم است که چنین اردوهای بلند مدتی در اواسط لیگ به تیم‌ها لطمه می‌زند.

او اضافه کرد: قوانین فوتبال برای همه دنیا یک جور است. کسی خودش را با آلمان مقایسه نمی‌کند. ما خودمان را با آسیا مقایسه می‌کنیم. شما از پارسال ببینید که برای هر بازی دو هفته تیم ملی به اردو رفته است. کدام کشور این کار را کرده است؟ ایشان خواسته‌هایش خیلی زیاد است. ما تنها یک راه داشتیم که اگر آن را هم انجام می‌دادیم، باز هم ایشان ناراضی بود. اینکه ما همه فوتبالمان را در اختیار او می‌گذاشتیم و خزانه دولت را هم به او واگذار می‌کردیم که هرگونه دلش خواست هزینه کند. متاسفانه صحبت‌های او تنها بهانه است. ایشان فکر می‌کند که ما در ایران هیچ قانونی را نمی‌دانیم و فقط ایشان همه چیز را می‌داند. این صحبت او بی احترامی به مردم ایران بود و مردم ما به خوبی همه چیز را می‌دانند. همه ما باید آماده باشیم، ممکن است او در آینده باز هم صحبت کند. او برای همه تیم‌ها مشکل ایجاد کرده است. همیشه می‌گوییم چرا لیگ ما ضعیف است؟ بله اما توجه کنید که تیم‌ها اصلا فرصت ریکاوری ندارند تا برسند به کار تاکتیکی. همه زیر بار این برنامه رفتند که تیم ملی موفق باشد، اما آخرش هم می‌بینید این صحبت‌ها مطرح می‌شود.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

ماجدی: کی‌روش دیروز متکلم وحده بود


سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: کی‌روش دیروز متکلم وحده بود و طوری صحبت می‌کرد که انگار او ایرانی است و بقیه غریبه.


میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اتفاقاتی که در برنامه روز گذشته ورزش و مردم رخ داد، گفت:‌ فکر می‌کنم آقای کی‌روش دیروز متکلم وحده بود و در قانون اسلامی این گونه نیست که یک نفر حرف بزند و به دیگری اجازه صحبت ندهند. احساس من این است که اگر به قلعه‌نویی فرصت می‌دادند نه در مقام دفاع از خود بلکه حقایقی را برای مردم می‌گفت تا ذهن آنها روشن شود.

وی افزود: متأسفانه روز گذشته باشگاه استقلال و قلعه‌نویی محکوم شدند اما سوال من این است که مگر ما به خاطر تیم ملی بازیکنان‌مان را در اختیار کی‌روش نگذاشتیم؟ حتی زمانی که تیم ملی از کره برگشت بازیکنان ما را خواستند و ما هم بلافاصله آنها را در اختیار تیم ملی گذاشتیم.

سرپرست تیم استقلال در ادامه گفت‌وگو با فارس، تأکید کرد: قبل از دیدار با بوریرام تایلند از سازمان لیگ تقاضا کردیم که بازی ما را به بعد از بازی آسیایی موکول کنند اما آنها نپذیرفتند و دیدید که هر چه سازمان لیگ گفت ما پذیرفتیم پس کجا باشگاه استقلال برنامه‌های لیگ را بر هم زده است؟ متأسفانه کی‌روش طوری صحبت می‌کرد که انگار او مسلمان است و بقیه ایرانی نیستند و غریبه هستند.

ماجدی با گلایه از صحبت‌های مطرح شده، تأکید کرد: برایم جالب این جاست که کی‌روش می‌گفت که این تیم ملی من نیست و تیم متعلق به ایران است اما آیا استقلال تیم شخصی امیر قلعه‌نویی است؟ چطور تیم ملی مال مردم است ولی استقلال سندش به نام قلعه‌نویی خورده؟ یعنی کی‌روش نمی‌داند چند میلیون هوادار پشت تیم استقلال هستند؟

وی ادامه داد: بارها و بارها آقایان سیموئز، نمازی، آقاجانیان و خیلی‌های دیگر در تمرینات ما شرکت کردند و حتی حامل تشکل آقای کی‌روش بودند چون از ما خواستند بیک‌زاده و حیدری را بازی ندهیم ولی انصافا در برنامه روز گذشته دموکراسی وجود نداشت و از صحبت‌های سرمربی تیم ملی تعجب کردم. باید حداقل به قلعه‌نویی سه دقیقه فرصت می‌دادند چون او باید از حق خودش دفاع می‌کرد ولی جوانمردی در برنامه دیروز رعایت نشد.

وی در پایان گفت:‌ انصافا ما مظلوم‌ترین تیم لیگ ایران هستیم چون بدون استراحت پا به لیگ گذاشتیم و تعامل بیش از حد چنین عاقبتی هم دارد.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

اعتراض سپاهان به اخراج شریفی


محمد فرامرزی با بیان اینکه کمیته انضباطی کارت قرمز شریفی را باید نادیده بگیرد، گفت: می‌خواهم در جواب صحبت‌های شیرینی که اذعان کرده سپاهان جنبه باخت نداشت بگویم که اتفاقا ما جنبه باخت داریم، این شما هستید که وقتی پیروز بازی هم می‌شوید باز هم به مسائلی خاص اشاره می‌کنید.


سرپرست تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه مطمئنا یکی از هیجان انگیزترین بازی‌های لیگ مصاف سپاهان و پرسپولیس بود، اظهارکرد: هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند و ما نیز در حالی شکست خوردیم که یک بازیکن کمتر داشتیم و با برتری عددی که پرسپولیس نسبت به ما داشت توانست این بازی را ببرد که به این تیم تبریک می‌گویم.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه در نیمه اول زیاد خوب کار نکردیم، اما در نیمه دوم پرسپولیس را در زمین خودش تحت فشار قرار دادیم، ادامه داد: اگر اواسط نیمه دوم به گل می‌رسیدیم شرایط فرق می‌کرد، اما دیروز روز خوبی برای پرسپولیس بود و این برد مبارک‌شان باشد.

فرامرزی در خصوص اخراج شریفی خاطرنشان‌کرد: همه صحنه برخورد شریفی و بنگر را دیدند و تمام کارشناسان نیز اذعان کردند که هیچ برخوردی که در حد اخراج بوده باشد را ندیده‌اند، ولی بازیکن پرسپولیس جوری دستش را گرفت که فغانی استنباط‌ش از این برخورد اخراج بود و بس. شریفی بازیکنی جوان و بی‌حاشیه است و خودش هم گفت که برخوردی با این بازیکن در حد اخراج نداشته و شاید سخت گیرانه‌ترین حالت کارت زرد برای این بازیکن بود، اما داور ناباورانه کارت قرمز را به این بازیکن نشان داد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه حق بازیکن ما را برگردانید، شریفی مستحق کارت قرمز نبود، ادامه داد: دوست دارم مطلبی را بگویم و آن اینکه وقتی بازیکن ما به ناحق البته به اذعان اکثر کارشناسان کارت قرمز را گرفت بدون هیچ جنجال و حاشیه‌ای برخلاف اکثر تیم‌ها این تصمیم را پذیرفت و بدون اتلاف وقت زمین را ترک کرد. رفتار شریفی و کرانچار نیز باید الگویی برای سایر تیم‌ها باشد که بدون هیچ جنجالی این تصمیم ناحق را پذیرفتند.

سخنگوی باشگاه سپاهان با بیان اینکه وقتی همه می‌گویند اخراج شریفی به حق نبوده است پس برای باشگاه سپاهان نیز جای اعتراض وجود دارد، اضافه کرد: ما به صورت کتبی و حقوقی اعاده حق می‌کنیم، ولی خوشحالم که نه قبل از بازی نه در حین بازی و نه پس از این دیدار مجموعه سپاهان زمین و زمان را زیر سوال نبرد و اینجاست که تفاوت سپاهان با سایر تیم‌ها مشخص می‌شود، جایی که مجموعه ما در عمل نیز اخلاق مداری را رعایت می‌کنند و با توجه به اجحافی که در حق‌شان شده، اما شکست را می پذیرند، ولی برایم جالب است که پرسپولیس حتی وقتی بازی را می‌برد باز هم رو به مسائل ماوراء الطبیعه می‌آورد!

وی با اشاره به صحبت‌های شیرینی گفت: سرپرست پرسپولیس می‌گوید سپاهانی‌ها جنبه باخت ندارند، می‌خواهم به این فرد بگویم که اتفاقا ما جنبه باخت داریم، این شما هستید که وقتی پیروز بازی هم می‌شوید باز هم به مسائلی خاص اشاره می‌کنید؛ من باز هم می‌گویم پرسپولیس بازی خوبی کرد و توانست این دیدار را هم ببرد، اما ما تلاش می‌کنیم تا بتوانیم باخت خود را جبران کنیم.

فرامرزی در پاسخ به این سوال که به نظرتان اعتراض شما راه به جایی خواهد داشت یا نه، گفت: تصمیم گیرنده باشگاه سپاهان نیست. ما وظیفه داریم از لحاظ حقوقی و کتبی اعتراض خود را بیان کنیم و بقیه مسائل به فدراسیون و کمیته انضباطی بر می‌گردد، ولی این توقع می‌رود که کمیته انضباطی نگاهی عادلانه به تمام تیم‌ها داشته باشد و همانگونه که کارت قرمز برخی‌ها را به دلیل اشتباه داور نادیده گرفتند، پس اگر اشتباه داور را دیدند کارت قرمز شریفی را نیز ببخشند.

وی فغانی را داوری بسیار خوب قلمداد کرد و اضافه‌کرد: به نظر می‌رسد با توجه به فشارهایی که در این مدت بر داوران بوده و تحت تاثیر بازی رفت سپاهان برابر پرسپولیس بودند شاید این اخراج نیز تحت تاثیر این شرایط بوده است. به نظر من نقطه تاریک داوری فقط صحنه اخراج شریفی بود و داور این دیدار در بقیه صحنه‌ها خوب سوت زد

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سووال که آیا باشگاه سپاهان قبل از این دیدار درخواست تغییر داور تهرانی را نداشتند، افزود: ما هیچ گاه پیش داوری نکرده‌ایم و هیچ گاه برخلاف برخی تیم‌ها هجمه‌هایی را به راه نمی‌اندازیم و اتکای تیم سپاهان فقط به بازیکنانش است.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

زمزم برنده دیدار ناتمام ساری شد


کمیته انضباطی رای خود را درباره دیدار نیمه تمام دو تیم فوتسال راه ساری و زمزم اصفهان صادر کرد.


به گزارش ورزش سه و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم لیگ برتری فوتسال راه ساری و زمزم اصفهان در تاریخ 28/10/92 به میزبانی سالن فوتسال سید رسول حسنی ساری در حال برگزاری بود که در دقیقه 32 یکی از تماشاگران تیم میزبان به داور این دیدار حمله کرد و به دلیل نبود امنیت برای برگزاری ادامه مسابقه، این دیدار نیمه تمام ماند. بر همین اساس کمیته انضباطی پس از بررسی رای خود را به شرح زیر اعلام کرد:

1-با احراز تخلف تماشاگران منتسب به تیم راه ساری و فحاشی آنان به داور و مضروب کردن داور مسابقه توسط یکی از تماشاگران، نتیجه این دیدار سه بر صفر به سود تیم زمزم اصفهان اعلام شد.

2-تیم فوتسال راه ساری به جهت تخلفات ذکر شده که منتسب به تماشاگران تیمش است و با توجه به وجود سوابق قبلی به استناد بند 4 ماده 22 ، به برگزاری دو مسابقه به عنوان میزبان بدون حضور تماشاگران و پرداخت جریمه 30 میلیون ریالی محکوم شد.

تا دقیقه 32 نتیجه این دیدار سه بر یک به سود تیم میهمان (زمزم اصفهان) بود.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

پرسپولیس از سپاهان انتقام گرفت


پرسپولیس با برتری مقابل سپاهان به رده سوم جدول رده بندی صعود کرد.


 در آخرین دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال پرسپولیس از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان رفت که این دیدار با برتری 2 بر صفر پرسپولیس خاتمه یافت.

نیمه اول

به گزارش تسنیم، بازی با حملات تیم سپاهان آغاز شد اما در ادامه پرسپولیس هم به دروازه حریف نزدیک شد. دو تیم بازی فیزیکی و درگیرانه را به نمایش گذاشتند که سبب توقف چندباره زمان بازی در 10 دقیقه ابتدایی شد. با این حال دقیقه 11 بر روی یک ضربه کرنر، محمد عباس زاده گل نخست پرسپولیس را وارد دروازه سپاهان کرد. دقیقه 14 شوت احسان حاج صفی را نیلسون به زحمت مهار کرد.

دقیقه 18 شجاع خلیل زاده گل دوم را به پرسپولیس هدیه کرد، کنترل توپ او به اشتباه در مقابل حمید علی عسگر افتاد تا با جا ماندن هادی عقیلی، علی عسگر دومین توپ را به درون دروازه رحمان احمدی و سپاهان بفرستد.

دقیقه 22 ضربه وندیک از بالای دروازه پرسپولیس بیرون رفت. 2 دقیقه بعد قاسم دهنوی بعد از گرفتن کارت زرد با شوتش فضای بالای دروازه سپاهان را هدف گرفت. در ادامه بازی افت کرد و موقعیت خطرناکی که چارچوب دروازه را تهدید کند، دیده نشد.

دقیقه 36 تکل خطرناک مهدی شریفی و برخورد او با محسن بنگر سبب شد علیرضا فغانی داور دیدار با نشان دادن کارت قرمز به این بازیکن مصائب سپاهان در این دیدار را بیشتر کند.

نیمه دوم

 در ابتدای نیمه دوم کرانچار برای تقویت تیمش، محرم نویدکیا و محمد غلامی را بجای وندیک و علی کریمی راهی میدان کرد تا نویدکیا بعد از مدت‌ها با بازوبند کاپیتانی تیمش به زمین برود. در نیمه دوم هم نبردهای فیزیکی دو تیم ادامه پیدا کرد. دقیقه 52 مدافع سپاهان توپ را از مقابل خلعتبری به کرنر فرستاد تا دروازه این تیم برای بار سوم باز نشود.



دقیقه 59 حسین ماهینی در متن یک حمله قرار گرفت و بعد از تبادل توپ با خلعتبری در مصاف تک به تک با رحمان احمدی مغلوب شد و دروازه‌بان سپاهان توپ را مهار کرد. دقیقه 60 محسن بنگر کارت زرد گرفت و یک دقیقه بعد باز هم رحمان احمدی یک موقعیت تک به تک را از خلعتبری گرفت.



محمد غلامی دقیقه 66 در موقعیت حمله تیمش با یک خطا روی بنگر کارت زرد گرفت. 3 دقیقه بعد مهدی سیدصالحی جایگزین محمد عباس زاده در زمین شد. دقیقه 70 بعد از فرصتی که غلامی از دست داد، علی احمدی بجای بولکو برای سپاهان به میدان آمد. لحظاتی بعد شوت علی عسگر که به مدافع سپاهان خورده و تغییر جهت داده بود را رحمان احمدی مهار کرد.



دقیقه 75 بازی درگیری میان خلعتبری و خلیل زاده به تنشی تمام عیار میان بازیکنان دو تیم تبدیل شد که نتیجه آن  کارت زرد برای محمدرضا خلعتبری و میثم حسینی از پرسپولیس و شجاع خلیل زاده از سپاهان بود. دقیقه 79 محسن مسلمان در موقعیت ضد حمله تلاش کرد از راه دور دروازه احمدی که چند گام جلو آمده بود را باز کند که ضربه او از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه 82 ضربه مهاجم سپاهان با اختلاف اندکی از کنار دروزاه پرسپولیس بیرون رفت. یک دقیقه بعد میلاد کمندانی جایگزین علی عسگر شد. در دقایق پایانی مهدی  سید صالحی 2 موقعیت پیاپی گلزنی را مقابل دروازه سپاهان از دست داد. دقیقه 90 سید صالحی دروازه سپاهان را گشود اما فغانی این گل را آفساید تشخیص داد. آخرین اتفاق بازی حرکت رضا حقیقی بود که با عبور از مدافعان سپاهان دروازه این تیم را هدف گرفت اما توپ با اختلافی اندک بیرون رفت و سپس یک ضربه ایستگاهی در پشت محوطه جریمه پرسپولیس نصیب سپاهان شد که نیلسون ضربه ابراهیمی را به کرنر فرستاد.

در نهایت این دیدار با نتیجه 2 بر صفر خاتمه یافت تا بعد از شکست پرسپولیس در فینال جام حذفی و دیدار پر حرف و حدیث رفت مقابل سپاهان، شاگردان دایی با این نتیجه ضمن گرفتن انتقام از سپاهان، با 44 امتیاز و تفاضل گل بهتر جای نفت را در رده سوم جدول گرفته و شاگردان کرانچار را هم با 43 امتیاز به رده پنجم فرستادند.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

کینگ آرتور بهترین بازیکن ماه ژانویه یوونتوس


 آرتور ویدال زره پوش محبوب شیلیایی پس از بازی های همیشه موثر و گل های حیاتی خود برای یووه به عنوان بهترین بازیکن ماه ژانویه بیانکونری شناخته شد.


نقش کلیدی ویدال برای همه روشن است , قطعا او یکی از بهترین هافبک دفاعی های اروپا با توانایی شگفت انگیز بلاک کردن و تکل زدن و گل زدن باعث شده ویدال تقریبا همیشه در لیست بهترین های ماه یووه باشد.


گل او در جریان شکست 3-0 رم با پاس زیبای توز و دو گل مقابل سمپدوریا حساس ترین گل های آرتور در ژانویه بودند.


ویدال برای به دست آوردن این عنوان فرناندو یورنته و استفان لیختشنایر را کنار زد و جایزه خود را فردا شب پیش از دربی سراسر هیجان یوونتوس – اینتر در یوونتوس آرنا دریافت می کند.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

لوئیس آراگونس درگذشت


سرمربی تیم ملی اسپانیا در یورو 2008 درگذشت.


لوئیس آراگونس، سرمربی 75 ساله سابق تیم ملی اسپانیا در ساعات بامدادی امروز (شنبه) در مادرید درگذشت.

لوئیس آراگونس که همراه آتلتیکو مادرید افتخارات زیادی در رده باشگاهی داشت و به عنوان یک مهاجم گلزن مطرح بود، موفق شد در سال 2008 اسپانیا را به قهرمانی در جام ملت‌های اروپا برساند و پس از آن جای خود را به ویسنته دل بوسکه داد.

آراگونس از سال 2013 با بیماری دست و پنجه نرم می‌کرد.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

رمزی 6 هفته دیگر خانه‌نشین شد


آسیب دیدگی هافبک ولزی توپچی‌های لندن او را به مدت 6 هفته از همراهی شاگردان آرسن ونگر محروم کرد.


تشدید مصدومیت پیشین آرون رمزی، این بازیکن ولزی را در حالی که هنوز دوره ریکاوری‌اش به پایان نرسانده بود 6 هفته دیگر از همراهی توپچی‌ها لندن محروم کرد.

به گزارش تسنیم، رمزی 23 ساله که 26 دسامبر سال 2013 (5 دی) از ناحیه ران مصدوم شده بود در ابتدای هفته جاری به تمرینات آرسنال برگشته بود اما بازگشت او نتیجه‌ای جز تشدید مصدومیتش نداشت و این اتفاق او را از بازی روز سه شنبه توپچی‌ها برابر ساوتهمپتون در لیگ برتر محروم کرد.

آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی آرسنال با اعلام این خبر و تایید خانه‌نشینی 6 هفته رمزی، گفت برای پر کردن خلا این بازیکن ولزی تلاش خواهد کرد پیش از پایان بازار نقل وانتقالات ژانویه، یک هافیک جدید بخرد.

وی گفت: آرون رمز از 4 تا 6 هفته خانه‌نشین شده اما من تصور می‌کنم او 6 هفته کامل از میادین دور خواهد بود. در تلاشیم تا بازیکنی جدید را به جای او جذب کنیم.

مصدومیت و خانه‌نشینی رمزی در شرایطی است که تئو ولکات دیگر هافبک توپچی‌ها هم چندی پیش به خاطر پارگی رباط صلیبی تا پایان فصل خانه‌نشین شد و همچنین متیو فلامینی، هافبک فرانسوی تیم نیز محروم است. تساوی آرسنال در خانه ساوتهمپتون، صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس را بعد از چندین هفته از توپچی‌ها گرفت و این فرصت را به منچسترسیتی داد تا صدرنشین جدید جدول شود.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

برباتوف به موناکو می‌رود


مهاجم فولام به احتمال زیاد و پس از پشت سر گذاشتن آزمایش‌های پزشکی موناکو راهی این تیم خواهد شد.


دیمیتار برباتوف امروز (جمعه) در آزمایش‌های پزشکی موناکو شرکت می‌کند تا به احتمال زیاد راهی این تیم شود.

به گزارش فارس، مهاجم 33 ساله و بلغاری فولام که از شرایط کنونی این تیم به هیچ وجه راضی نیست مورد توجه تاتنهام نیز قرار داشت تا گمانه‌زنی‌هایی نیز برای بازگشت وی به وایت هارت لین وجود داشته باشد اما اجازه این را یافت تا با سران موناکو نیز گفت‌وگوهایی داشته باشد.

اگر مهاجم پیشین منچستریونایتد بتواند آزمایش‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارد باید تا پیش از ساعت 23 امشب قرارداد خود را با موناکو به ثبت برساند زیرا مهلت نقل و انتقال‌های زمستانی اروپا رو به پایان است.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ